ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ ویکند گیم تهران در دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد

در روزهای انتهایی سال 93، استارتاپ ویکند این بار به سراغ بازی سازی رفته تا در 54 ساعت فشرده کاری، درس های بزرگی به علاقه مندان این حوزه بیاموزد. دانشگاه علم و صنعت، در آخر ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ اسفند ۱۳۹۳  |  ۲۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در روزهای انتهایی سال 93، استارتاپ ویکند این بار به سراغ بازی سازی رفته تا در 54 ساعت فشرده کاری، درس های بزرگی به علاقه مندان این حوزه بیاموزد. دانشگاه علم و صنعت، در آخر هفته جاری میزبان استارتاپ ویکند گیم تهران خواهد بود.

شرکت کنندگان در این رویداد باید این مسئله را مد نظر داشته باشند که طی 3 روز برگزاری، خبری از کلاس های تئوری و آموزشی نیست. تنها ملاک برتری در استارتاپ ویکند ها، انجام وظایف تیمی است. هرچند که در این راه مربیان و افراد با تجربه نیز در کنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

هدف از برگزاری چنین رویدادی، قرار دادن افراد در محیطی پویاست. تیم ها باید طی 3 روز، از ایده ای ساده که در اختیارشان قرار می گیرد، به کسب و کار برسند. برای اینکه در این محیط موفق باشید، لزوما نیازی به حرفه ای بودن نیست. حتی اگر دانش فنی هم ندارید، می توانید ثبت نام کرده و با پروسه ساخت یک بازی ویدیویی آشنا شوید.

شاید دوست داشته باشید مهارت های بازاریابی تان را بسنجید و مدیریت کنید یا قابلیت های فنی تان را در اختیار افرادی قرار دهید که می دانند چگونه یک بازی می تواند موفق باشد. همه چیز در ارتباط با کار تیمی، تعامل و تجربه ای آموزشی از بازار خواهد بود.

علاقه مندان می توانند تا 19 اسفند ماه با مراجعه به وبسایت استارتاپ ویکند تهران، در هر یک از شاخه های مورد نظرشان ثبت نام نمایند. رقابت ها از روز چهارشنبه 20 اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز جمعه 22 اسفند ادامه خواهد یافت.

پس از اتمام کار، هر یک از تیم ها 5 دقیقه فرصت دارند تا پروژه خود را به تیم داوران ارائه کرده و در 5 دقیقه دوم که مختص داوران است، از آن دفاع کنند.

شایان ذکر است که قیمت بلیت ها، طبق تفاهم نامه اخیر استارتاپ ویکند با بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از 150 هزار تومان به 90 هزار تومان کاهش یافته است. در صورتی که دانشجو باشید نیز می توانید با وارد کردن کد student در قسمت ثبت نام، از 25 درصد تخفیف بهره برید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • سميرا

    من دير متوجه شدمممم . ايا دوباره هم در سال اينده برگزار ميشه ؟؟؟!

  • امیر

    سلام
    ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردید
    این کد تخفیف معتبر نیست
    لطفا یه نگاه بندازین تا ما با تخفیف ثبت نام کنیم
    بازم ممنون

  • alireza

    توروخدا یکی بگه استارتاپ چیه؟؟؟؟!!!

  • amir_maskani

    کد وارد شده معتبر نیست؟!!!!

  • saeed_ebrahimi

    مرسی دیجیاتو

  • محمد تقی کریمی

    یکی از دلایل عدم موفقیت استارتآپ ها کیفیت تیم های شرکت کننده هستش، اگر تیمه قوی شرکت کنه قطعا موفق میشه و میتونه از حمایت های اسپانسر ها و... استفاده کنه.
    خودم به شخصه چندتا تیم قوی دیدم که همین الان دارن از حمایت مجموعه های متفاوتی استفاده میکنن.
    در ضمن، حتی اگر استارتآپهایه موفقی نداشتیم یا اینجور که میگن نداشتیم از نظر من داشتیم. حداقلش اینه که افراد تونستن نتورکینگ کنن و نتیجشو سالهایه بعد ببینیم که تیمهای قویتری تشکیل میشن چون افراد قوی و با انگیزه همدیگرو پیدا میکنن.

  • TROOL

    حتمن موفق میشن
    مرگ بر اسراییل :-D

  • Siamak Gol

    دیجی
    این مطلب بعدی و قبلی رو آوردی پایین خوبه. شیکه. البته جای قبلیش بهتر بود اما خب خیلی بزرگ بود. اگه همینو همین شکلی ببر بالا و تبلیغ رو کوچیک تر و چسبیده تر بزاری بهتره. چون پول هم بلاخره لازمه..
    فقط این مطالب مرتبط رو ببر زیر قسمت نظرات..
    فاصله بخش مطلب با بخش نظرات خیلی شده.. فقط هشتگ ها و تبلیغ بهتره.
    مطلب قبلی بعدی و مطالب مزتبط به نظر اضافین اینجا.
    .
    بیا نکنیم سمت کسی انگشت اشاره رو..

  • bahram

    خوبه.امیدوارم موفق باشن :)

  • Divan Greedy

    جاتون خالی الان داخل ماشین نزدیک LA / استارت اپ همه جورش خوبه اینم خوبه از موقعیت استفاده کنید منظورم دوستایی که ایده دارن / می دونستید ویندوز فون قابلیت پیشنهاد کلمات رو برای فارسی رو هم داخل کیبوردش داره ؟؟

    • Ghost

      خوش بگذره دادا ..... این قابلیت هم خیلی وقته هست ...قراره سوایپ هم واسه فارسی بزارن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی