قاب اکسپریا زد 4 لو رفت: ابعاد کوچکتر و درگاه شارژ بدون پوشش
تصاویری از قاب پرچمدار بعدی سونی یعنی Xperia Z4 به بیرون درز کرده است. این تصاویر را همان منبعی تهیه کرده که تصویر پنل جلویی زد 4 را لو داد. حالا می توانیم مقایسه دقیق ...
تصاویری از قاب پرچمدار بعدی سونی یعنی Xperia Z4 به بیرون درز کرده است. این تصاویر را همان منبعی تهیه کرده که تصویر پنل جلویی زد 4 را لو داد. حالا می توانیم مقایسه دقیق تری از طراحی اکسپریا زد 4 و زد 3 داشته باشیم.
تصاویر، مهر تأییدی بر ادامه سبک طراحی OmniBalance می زنند. قاب دور دستگاه نسبت به زد 3 تغییرات بسیار کمی کرده و شاید بتوان برداشته شدن پوشش درگاه micro USB را تنها تغییر مهم آن دانست. بنابراین زد 4 ضمن مقاوم بودن در برابر آب، دیگر نیازی به پوشش درگاه نخواهد داشت، همانطور که در M4 Aqua و تبلت Xperia Z4 دیدیم.
برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی زد 4 و تصاویر آن، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
این درگاه به زیر دستگاه نقل مکان کرده که در مدل های قبلی اکسپریا، در کنار دستگاه جای داشت. میکرون نیز که در اکسپریا زد 3 در کنار دستگاه قرار داشت، در زد 4 به زیر آن منتقل شده است.
شارژر آهنربایی هم حذف شده اما معلوم نیست که آیا زد 4 از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد یا نه. بنابراین با جمع بندی کلی درگاه ها، می توان به این نتیجه رسید که تنها یک پوشش و آن هم برای درگاه سیم کارت و کارت حافظه وجود خواهد داشت که منجر به یک دست تر شدن طراحی دستگاه می شود.
ابعاد دستگاه کمی کوچکتر شده و ضخامت آن نیز 1 میلی متر کاهش پیدا کرده است که علاوه بر کاهش ابعاد، موجب کاهش وزن نیز می شود. این یعنی اکسپریا زد 4 به احتمال زیاد همان نمایشگر 5.2 اینچی را در قابی کوچکتر خواهد داشت. در ادامه می توانید تصاویر لو رفته از قاب اکسپریا زد 4 را مشاهده کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





حالا این زد4کی معرفی میشه تونمایشگاهifaنازودتر/شایدم میخادهمراه باجی4الجی تویه بازه زمانی معرفی بشه.
من طرفدار سونی نیستم ولی همه سایتا مخصوصا اون ترنجی جوکی بیش نیستند(البته به جز دیجیاتوی عزیز)
ترنجی که اول اسم سایت رو از نارنجی اسکی میره بعد هم با اون نظر سنجی های مسخرش که یه نفر با عوض کردن ip میتونه بی نهایت به یکی رای بده(خودم امتحان کردم که میگم هرچند نویسندش ادعا داشت که فهمید ولی تموم رای های من ثبت شد) و اون تحلیل درباره Z4 که به بدترین شکل ممکن تحلیلش کرده بودند!
ترنجی هم مثل همون برند گوشیه که اصالت نداره(اسم نمیبرم خودتون میدونید کدوم گوشیو میگم اخه اصلا اصالت طراحی نداره و کارش شده کپی و کپی و فقط کپی)!
خلاصه ترنجی سایتش اصلا حرفه ای نیست و تحلیل گرا و نویسنده هاش مطلبو هر طوری دلشون بخواد و به نفعشون باشه تحلیل میکنن!
زنده باد دیجیاتو که با اصالت ترین و منصف ترین سایت تکنولوژی ایرانی هست!
یه سری اخبار جدید در مورد معرفی گوشی های جدید سونی
ماه می امسال (اردیبهشت 94) گوشی Xperia Z4 با اسنپ 810
نمایشگاه IFA همه با پردازنده اسنپ 820
Xperia Z4 007 با صفحه 5.3 اینچ
Xperia Z4 Compact با صفحه 4.6 اینچ
Xperia Z4 Ultra یا صفحه 6.2 اینچ
و بعد اون احتمالا سونی هر سال یه پرچمدار معرفی میکنه ... و اینجور که معلومه معرفی پرچمدار هر سالش میشه تو نمایشگاه IFA که تو سپتامبر هر سال برگزار میشه ..
البته همونجوری که قبلا گفته شد Z4 تقریبا یه آپگرید برای Z3 خواهد بود و یه Z4 II یا Z5 با اسنپدراگون 820 و صفحه 5.3 اینچی حدودای سپتامبر/اکتبر معرفی خواهد شد ...
و اینکه Z4 Tablet با اینکه پردازنده اسنپ 810 داره ولی مشکل گرمایی نداره ولی Z4 هنوز مشکلات گرمایی حادی داره و همچنین باتری لایفِ (نه ظرفیت باتری) Z4 کمی کمتر از Z3 خواهد بود البته یه منبع تقریبا مورد اعتماد هم گفته باتری Z4 ظرفیت 3420 میلی آمپری خواهد داشت ...
همچنین در مورد رزولیشن هم
Z4 Ultra صفحه 6.2 اینچی با رزولیشن 2K
و
Z4 Compact صفحه 4.6 اینچی با رزولیشن 1080P خواهد داشت ...
یه کمی هم خبر در مورد LG G4 بدم :D
کسی که برای اولین بار در مورد مشکلات گرمایی اسنپ 810 خبر داده بود الان در مورد G4 اطلاعات زیر رو داده:
ال جدی در نظر داره تو G4 هم مثل گلکسی S6 از مموری های سرعت بالای UFS 2.0 استفاده کنه و فعلا در حال مذاکره با سامسونگه ...
در حال حاضر سمپل های مختلف با ورژن های مختلف در حال تست هستند که محدوده مشخصاتشون به صورت زیره :
اسنپدراگون 810 یا مدیاتک MT6795
مموری داخلی UFS2.0 با ظرفیت های 32 و 64 (قابل ارتقا با مموری خارجی)
باتری با ظرفیت های 2150 تا 2500 میلی آمپر
صفحه از 5.0 تا 5.5 اینچی با رزولیشن 2K
ضخامت از 5.5 تا 6.5 میلیمتری
بدنه فلزی
دوربین 20 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال) و دوربین 5 مگی جلو
با توجه به اینکه ال جی تونسته از مموری UFS استفاده کنه امیدوارم سونی هم اگه قراره از حافظه خارجی استفاده نکنه حداقل از همین مموری ها تو گوشی خودش استفاده کنه ...
منبع ثانویه:
http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=274772&p=4556293&viewfull=1#post4556293
و پست بعدش
باتریش کمتر از 3000 نیست مطمئن باشید.
نگران باطری نباشید
ظرفیت باطری همونه
همون طوری که تبلت z4 رو نازک کرد و ظرفیت باطری کمتر نشد
گوشی z4 رو هم نازک میکنه و باطری 3100 میزاره توش
سونی مث بقیه برند ها نیست چیزی رو فدای باطری کنه
قطر کم خیلی خوش دستش میکنه
لنز دوربین رو بگو با این قطر باز هم بیرون زدگی نداره :))))
بعضی ها یاد بگیرن مهندسی یعنی چی
فکر کنم داره نزدیک میشه به اون کانسپتی که چند وقت قبل اومد بیرون خدایش سری زد اصالت طراحی داره فقط اون حاشیه بالا و پایین رو کم کنه عالی میشه
عاغا خدایی دم عماد ساعدی گرم و دم همه برو بچ دیجیاتو گرم، خیلی قشنگ پوشش دادین و برعکس سایت همسایه که همه ی این خبر رو بصورت خیلی نا منصفانه و نقض کننده نشر دادن،
از طرف بروبچ سونی و اکسپریان ازتون تشکر میکنم!
اول دست اقای ساعدی درد نکنه که رفتن از یه منبع معتبر خبر گرفتن. جالبه اینجا تنها سایتیه که فهمیده اون شکاف هم برای کارت حافظه هم برای سیم کارته بقیه سایتا تیتر زدن گفتن ضد اب نیست و کارت حافظه نمیخورد!
ضمنا اقای ساعدی شارژر مغناطیسی حذف شده چون وقتی micro ysb درپوش نداره نیازی بهش نیست.تو عکسم معلومه
Farghe digiato ba toranjio daghighan mishe az sabke neveshtane in khabar fahmid..merc digiato
اگه واقعا این یا حداقل نزدیک به این باشه
چقد باریکش کرده!!!
من فکر میکردم نمایشگر را بزرگتر میکنه در حد 5.5 اینچ اما همون 5.2 مونده
حالا باتری را میخواد چیکار کنه با این ضخامت کم!
اما دمش گرم این omni balance نسل به نسل بهبود پیدا میکنه. ببینیم لنز و سنسور جدید چجوریاس، ولی پورت usb بدون درپوش خودشم به وزنه سنگینیه در طراحی و مهندسی دستگاهه ضدآب. خیلی ام عالی...