آیا پرچمداران جدید سامسونگ 20 میلیون سفارش داشته اند؟
بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است. به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز ...
بسیاری هنوز بر این باورند که اوضاع نامساعد سال گذشته هنوز هم گریبانگیر سامسونگ است، اما آنطور که آمار و ارقام نشان می دهند شرایط جور دیگری است.
به تازگی گزارشی از کره به بیرون درز کرده که نشان می دهد تا کنون 20 میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge از سراسر جهان سفارش داده شده اند و اگر بخواهیم این آمار را با جزئیات بیشتری اعلام کنیم، از این میزان، 15 میلیون آن مربوط به مدل S6 و 5 میلیون عدد سفارش داده شده هم برای مدل S6 Edge بوده است.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
سفارش 20 میلیونی از پرچمداران سامسونگ نوعی رکورد شکنی برای این کمپانی کره ای به شمار می رود و باید به اظلاع تان برسانیم که منبع منتشر کننده این خبر یکی از مدیران ارشد یک شرکت مخابراتی بوده که نخواسته نامش فاش شود.
این مدیر ارشد اعلام داشته که پیش بینی می کند استقبال خوبی از این دو پرچمدار به عمل آید. دو موبایل مذکور هفته گذشته در بارسلون اسپانیا رونمایی شدند و انتظار می رود که دست کم تا یک ماه دیگر وارد بازار گردند.
شین جانگ یانگ مدیر بخش موبایل کمپانی سامسونگ هم اظهار داشته که واکنش ها به این دو محصول بهتر از مدل گلکسی S5 بوده است.
وی در صحبت های خود گفت: «اگر بخواهم صادق باشم، پیش سفارشات برای هر دو پرچمدار جدید از سوی مشتریان عمده ما بسیار بالا بوده است.»
ارائه این دو مدل در واقع پاسخی بود که از سوی کمپانی مورد بحث به واکنش نه چندان خوب کاربران و مشتریان به پرچمدار سال قبل داده شد و در نهایت منجر به آن گردید که سامسونگ کار طراحی موبایل پیشرفته خود را از ابتدایی ترین مرحله آغاز نماید.
استقبال نه چندان مطلوب کاربران از گلکسی S5 مصادف شده بود با خوش اقبالی اپل و فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که با یک سنت شکنی قابل توجه، همراه با نمایشگرهای بزرگ تر ارائه می شدند.
اگر آمار و ارقام مطرح شده در مورد سفارش گلکسی S6 و S6 Edge صحیح باشند، به نظر می رسد که سامسونگ مجددا به گردونه رقابت باز گشته و بخت به آن رو کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب بسیار خوبی بود مرسی
کلا از اس دو به بعد هر چی بخری یکیه ... قالب صابون با یه دکمه واسه ریختن مایع اون ....
از نظر کارایی نظری ندارم چون نداشتم ولی طراحی بچه ها منصفانه شورشو در آورده
با طراحی های تکراری اقسام پراید خودمون که مدلاش کمتر سری گلکسی نیست ، مستعد خز ترین طراحان قرن هستند
آقایان تو بحث دوربین خواهشا تعصبی نباشین اینا همه اعداد و ارقامه و کار نهایی رو سنسور انجام میده که در این رابطه فعلا 1520 و آیفون 6+ سرترن. در خصوص آمار هم بقول شاعر که میگه، شتر در خواب بیند پنبه دانه، گَهی لپ لپ خورد گَه دانه دانه.
دوستان میخوام یه گوشی بخرم که دوربینش عالی باشه چی بخرم؟؟؟mate7 ,z3 , g3 , note4 ,s6 ,m9 ؟؟؟؟
جی 3 و زد3 قطعا قدرت کمتری دارن از اس6.نوت4 و ام9 مشکل مالی نداری رو اس6 و ام9 فک کن به نظرم من خودم نوت4 دارم حرف نداره ولی اس6 بیاد اونو میگیرم...
لطفا خبر اینکه باتری گلکسی اس ۶ رو میشه با یکم سختی در آورد رو بزارید، سامسونگ آموزش اینکار رو تو کاتالوگش گذاشته مثل اینکه :)
به به ایولا به سامسونگ منم منتظر عرضه جهانیش هستم تا بیاد و یکیشو بگیرم و حتما هم اس ۶ اصلی رو میگیرم
3 میلیونش تو خود ایرانه ....
تو این تحریم و گرونی
آقای وزیرم میگه بهای برقمون ارزون تر از کشور ها دیگست! ...
یکی نیس بگه خو آدم حسابی کجای دنیا به کارگر 200 دلار میدن در ماه ؟؟؟؟؟؟
تو ایران بهای زندگی آمریکایی رو میدیم اما رفاه کشور جهان هفتمی رو هم نداریم :(
عالیه
اخه واقعا تا امسال جز ظاهر نمیشد هیچ ایرادی به گلکسی ها گرفت
.
ولی با این تغییرات تا حتی الان میشه به گلکسی بی ایرادترین گوشی اندرویدی گفت
این حقه ها بازاریابی را باور نکنید
شایعه میسازن که بقیه فکر کنن خبراییه هجوم ببرن بخرن..
پس نه فکر کردی این همه میفروشه ؟
سامسونگ معروفه به تبلیغات و بازاریابی اینم یه نمونشه
من هنوز تو کف اون سامسونگیای عزیز هستم که موقع معرفی آیفون یا شایعات htc که میگفتن دوربین بیرون زده اون همه مسخره میکردن و چرت و پرت میگفتن و دلیل نابودی میدونستن اما الان همون دوربین بیرون زده شده یه چیز لوووووووووووووکس :|
هه
شما فعلا کف کن یه کم عطشت و همینطور محل سوختگیت بهبود پیدا کنه
سری اس از زمان اس2 دوربین بیرون زده داشتند
پس نه انتظار داشتی وقتی دوربین 8 مگ ایفون یا دوربین تو بدنه 1 سانتی ام9 بیرون میزنه مسخره نکنیم
اس6 نازکتر از ایفون6 دوربینشم 16 با F1.9 و زده بیرون چی رو با چی مقایسه میکنی؟؟؟
باش....سونی خوبه
جالبه اس6 هنوز نیومده اندازه دوتا پرچمدار سونی روی هم فروش کرده چطور روت میشه بیای اینجا ترول بازی دربیاری؟
جالبه وقتی ایفون 6 معرفی شد همه از دوربین بیرون زده
و طراحی پشت محصول انتقاد میکردند
اما اپل رکورد فروش رو شکست
سر قضیه گلکسی اس 6 هم همین انتقادات رو شاهد بودیم و ...
:grin:
مثل اینکه این 20 میلیون پیش سفارش هم فقط مربوط به اپراتور هاست و امار کلی بیشتر از این خواهد بود
طرفداران اپل هم باید از این خبر خوشحال باشند هر چقدر فروش گلکسی اس 6 بیشتر باشه ایفون بعدی سخت افزار بهتر و امکانات بیشتری خواهد داشت
:grin: