اولین ویدئوی تبلیغاتی Apple Watch منتشر شد [تماشا کنید]
اپل اولین ویدئوی تبلیغاتی مربوط به ساعتش را منتشر کرد. این تیزر تبلیغاتی مانند آگهی های پیشین این شرکت، در پس زمینه ای سفید رنگ، ساعت را در حال پرواز نشان داده و البته یک موسیقی ...
اپل اولین ویدئوی تبلیغاتی مربوط به ساعتش را منتشر کرد. این تیزر تبلیغاتی مانند آگهی های پیشین این شرکت، در پس زمینه ای سفید رنگ، ساعت را در حال پرواز نشان داده و البته یک موسیقی محسور کننده نیز در حال پخش است.
هیچگونه صحبتی در این ویدئو شنیده نمی شود و صرفا در بخش پایانی آن، نوشته شده که «ساعت در حال آمدن است.» سپس تاریخ عرضه آن را می بینیم که ۲۴ آوریل یا ۴ اردیبهشت را یادآور می شود.
در این ویدئو قابلیت های مختلف این محصول مانند ویژگی های ورزشی، نقشه، زمان، دنبال کردن پرواز ها، آب و هوا، Passbook، پیام های نوشتاری و تماس ها به نمایش در می آیند.
تمرکز کلی این آگهی بیشتر بر روی قابل تعویض بودن بندهای ساعت بوده و در طول زمان ۶۰ ثانیه ای آن، چندین بند مختلف بر روی ساعت های اپل به نمایش کشیده می شوند.
در ادامه این مطلب از شما دعوت می کنیم تا اولین آگهی تبلیغاتی ساعت اول را تماشا نمایید؛ با دیجیاتو همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب بسیار خوبی بود مرسی
البته که دوستاران اپل و مخصوصا متعصبان اپل واچ رو بهترین ساعت هوشمند میدونن......... ولی من که این طور نمیبینم
اینجا رو هم ببینید .! :(
.......
http://www.apple.com/macbook/
عالى
ولى براى ما گرون تموم ميشه
اینم از چشم و چراغ ساعت های هوشمند...! زنده باد ساعت های کلاسیک. صد تا ساعت کلاسیک از بهترین برندهای دنیا داشته باشم، برای صد و یکمین انتخابم هم، یه دو نه از این ساعت های هوشمند (اپل/اندروید) نمی خرم. بدترکیبهای الکی گرون...
اپل واچ واقعا عالی به نظر من عمل کرد به شخصه قیمت 500$ براش رو متصور بودم که باعث میشد درجا از لیست خرید خطش بزنم ولی با این قیمت مسلما جزو لیست خرید میتونه قرار بگیره.
------
مک بوک های جدید به شدت عالی بودن ولی منو هم از خود مک بوک های جدید و هم از سرفیس نسل بعدی کلا ناراضی و نا امید میکنه.از حالا به بعد شاهد قدرت کمتر پردازشی در قبال قیمت بالاتر خواهیم بود.خدا کنه سیستم عامل ها و نرم افزار ها رو سبک تر بسازن.
software update is now available
8.2
now downloading...
من عاشق مك بوك شدم
منتظر ویدیوی تبلیغاتی مک بوک ایرم :))) خیلی خوبه لامصب ولی خب قیمتش با یک مک بوک پرو برابری میکنه :))
اینارو ولش من هنوز تو هنگ ه مک بوک ام...تو سایت اپل عکساشو نگاه اخه...
:'(
ظاهر و دیزاین فوق العادست ولی قیمت رسما تو مخه با این مشخصات.البته نسل اوله بعدا ارزون میشه.