ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های جدید سری Galaxy A از سوی سامسونگ در راه هستند

گلکسی آلفا در نیمه پایانی سال ۲۰۱۴ معرفی شد؛ کمپانی سامسونگ متوجه شده بود که در میان رده ها، نیاز به یک طراحی بهتر دارد و همین موضوع نیز باعث شد که کره ای ها، مسیری تازه ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گلکسی آلفا در نیمه پایانی سال ۲۰۱۴ معرفی شد؛ کمپانی سامسونگ متوجه شده بود که در میان رده ها، نیاز به یک طراحی بهتر دارد و همین موضوع نیز باعث شد که کره ای ها، مسیری تازه به نام Galaxy A را برای خود ترسیم کنند؛ این خط تولید، حال موبایل هایی با نام A3، A5 و A7 را در بازار برای فروش قرار داده است.

گویا شرکت مورد بحث قصد دارد تا خط تولید تلفن های سری A را با مدل های جدیدی گسترش دهد. به تازگی سامسونگ دست به ثبت علائم تجاری مربوط به نام های Galaxy A6، Galaxy A8 و Galaxy A9 در سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری (USPTO) زده است.

از روی این اسامی می توان اینگونه تشخیص داد که Galaxy A8 و A9 احتمالا محصولاتی قدرتمند تر از Galaxy A7 خواهند بود. آیا حرکت به سوی فلز و استفاده از متریال با کیفیت تر در موبایل های میان رده، باعث خواهد شد تا درآمد سامسونگ به روزهای درخشان سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بازگردد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عرشیا

    هیچی

  • عرشیا

    آلفا موبایل خوبی

  • عرشیا

    من خودم گلکسی آلفا دارم ازش راضی هستم

  • شهرزاد

    من A7 بخرم یا A8!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا نمیدونم
    تازه هواویp7 هم هس
    بین این سه مدل گیر کردم...

    ممنون میشم راهنمایی کنین

  • TROOL

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • حامد حامدی

    حالا سامسونگ به کنار ، HTC هم شورشو در آورده

    جمعه تو بازار بودم دیدم از هر مدل گوشی 6 تا مدل داره

    مثلا دیزایر 816
    یا با یه سیم یا با دو سیم
    816q یا با یه سیم یا با دو سیم
    816w یا با یه سیم یا با دو سیم

    قیمتشونم 100 تا 200 بالا پایینه ، cpu و رم کاملا متفاوت

    بعد مغازه دارا هم هیچی به مشتری نمیگنو همینجوری میندازن به مردم!!!

  • AK_007

    شما واقعا نمیفهمید؟!

    سامسونگ داره گوشیاشو کم میکنه
    سامسونگ داره سازمان دهی میکنه گوشیاشو
    الان من میگم ببینید:

    سری S و N پرچمدار
    سری A بالا رده و فلزی
    سری E میان رده و حاشیه فلزی
    سری J پایین رده و پلاستیکی

    سامسونگ داره کمکم موبایل های دیگشو که با اسمای مختلف وارد بازار شدن توقف تولید میکنه
    وشاید در آینده چندتای محدود از اینا مثل گرند مگا یا کور بمونه که معرف ترن و بقیه حذف خواهند شد
    باتشکر

  • farid

    تا چند دقیقه دیگه کنفرانس اپل برگزار میشه.

  • Armin Abdi

    اگه سامسونگ سری A رو داره فقط به دلیل فلزی بودنشون با این قیمت‌ها میده دستگاه های چینی با بدنه فلزی و قیمت ارزون‌تر هستن، باید یه دلیل قانع کننده‌ای باشه که یکی بره پول یه پرچمدار 2014 ( مثل Z2 یا One E8 ) رو به یه میانرده بده!

  • steve

    سلام دلم برا تك تكتون تنگ شده بود بنظر سري گلكسي a خوبه،بد نيستش ولي قيمتش رو بايد يذره بياره پايين تر.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی