ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر نسل جدید موبایل های Redmi حاشیه های بسیار باریکی خواهد داشت

کمپانی شیائومی سال گذشته 61 میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند که برای این کمپانی چینی آماری فوق العاده محسوب می گردد. اما چنین رکوردی هم نمی تواند شرکت مورد بحث را خشنود کند و ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۸ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی شیائومی سال گذشته 61 میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند که برای این کمپانی چینی آماری فوق العاده محسوب می گردد. اما چنین رکوردی هم نمی تواند شرکت مورد بحث را خشنود کند و به دنبال موفقیت های بیشتری در سال 2015 است.

مدیران شیائومی، طرح های زیادی برای امسال دارند و در همین راستا نیز مجموعه ای از دستگاه های جدید را معرفی نموده اند که از آن جمله می توان به پرچمداران جدیدشان یعنی Mi Note و Mi Note Pro اشاره کرد. شرکت مورد بحث در بازه زمانی دو ماهه ای که از سال جدید می گذرد جانشین Redmi 1 یعنی Redmi 2 را معرفی نمود.

این تلفن هوشمند از نوع میان رده است، با این حال قابلیت ها و امکانات فراوانی را در خود جای داده؛ چیپست چهار هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 410 برای هر دو نسخه این محصول (هم نوعی که 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم دارد و هم مدل 16 گیگابایتی آن با 2 گیگابایت رم) در نظر گرفته شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما دسترسی به این محصول نیز درست مانند اغلب دستگاه های شیائومی محدود است چراکه شرکت مذکور محصولاتش را به صورت رسمی تنها در بخش هایی از آسیا به فروش می رساند، هرچند که امکان خرید آنها در دیگر نقاط دنیا نیز از طریق خرده فروشان مهیاست.

حالا گفته شده که لی جان مدیرعامل شرکت مورد بحث اطلاعات تازه ای را در مورد نسل جدید تلفن های هوشمند این کمپانی اعلام کرده است.

وی اظهار داشته که نسل جدید Redmi دارای همان نمایشگر مدل فعلی خواهد بود اما حاشیه های اطرافش باریک تر و کوچک تر خواهند شد.

شرکت مورد بحث در تلاش است تا طراحی اسمارت فون های آتی اش را بهبود ببخشد و ظاهرا کم کردن حاشیه اطراف نمایشگر محصولاتش نیز بخشی از این استراتژی به شمار می رود.

تلفن هوشمند Redmi 2 در ماه ژانویه گذشته (2 ماه پیش) رونمایی شد و به همین دلیل انتظار نمی رود که به این زودی ها شاهد عرضه یک پرچمدار جدید از سوی این شرکت باشیم و در عوض انتظار می رود که در آینده نه چندان دور محصول تازه ای به نام Redmi Note 2 از سوی شرکت یاد شده معرفی گردد.

در هر صورت تردیدی نخواهد بود که در سال جاری میلادی، شاهد رونمایی تلفن های هوشمند متعدد از سوی شیائومی باشیم و ظرف دو ماه آینده، علاوه بر Redmi Note 2 باید انتظار ورود پرچمدار Mi5 را نیز به بازارهای آسیایی داشته باشیم.

با در نظر داشتن این نکته که موبایل Mi 4 در جولای سال 2014 میلادی رونمایی گردید، پیش بینی می شود که مدل جایگزین آن نیز در اواسط سال 2015 از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • HosseinZa

    شیائومی کارش درسته....

  • pars

    بنظرم اگر شیائومی رسما ایران بیاد , فروشش از هواوی بیشتر خواهد بود که الان بعد سامسونگ , دومین فروش رو تو ایران داره چون هم طراحیش بهتره و علی الخصوص ساپورت و نرم افزاریش و آپدیت هاش و رابط کاربریش. کیفیتش رو نمیدونم ولی میگن که باکیفیته :0

  • امیرپارسا

    دیجی جون
    نظر سنجی ادوبی
    که ده درصد از دارندگان ایپد و ایفون قصد خرید اپل واچ دارند
    یعنی ۲۵ میلیون!
    کل فروش پوشیدنی های اندرویدی از روز اول ۷۰۰هزارتا بوده!
    جمع اش با دستبند مایکی و پیپل و باقی نهایت اش ۱ میلیون!
    وووواوووو
    http://9to5mac.com/2015/03/09/apple-watch-poll-adobe/

  • امیرپارسا

    در حد همون چش تنگا خوبه!
    توی آخورش س گ زرد هم پلنگه!
    .
    بیچاره جرات هم نمیکنه از چین بیاد بیرون
    اپل تیکه پاره اش میکنه!

    • Morteza_Javanmard

      همین شیائومی اگر نیومد از روی اپل و سامسونگ رد نشد

    • ســـــــــپهــــــــر

      مگه اینکه فقط انلاین بفروشه و استور نزنه

      • امیرپارسا

        حالا ببین چطور میان براش اینجا سینه میزنن!
        :)
        شیایومی هم طرفدار سینه زن داره خدا!
        دوره آخره زمونه!

        • عــــــامـــــــــر

          والا من یکی نه سینه میزنم نه عاشقشم اما خداییش شیائومی می۴ خیلی خوب بود حالا بخداییم از هرچیزی چشم بپوشونیم شما فکرشو بکن یه پرچمدار عالی بهت بدن ۱ میلیون و ۱۰۰ اما خب خیلیا فقط اینو قبول نمیکنن و میگن کپی اما من یکی اصلا برام مهم نیست تا بوده هم خوب و بد همه برندهارو گفتم

  • عــــــامـــــــــر

    می ۴ رو من دیدم عالیه از همه نظر محشره هم ساخت هم زیبایی اما خب اینکه این گوشی تو بازاری غیر از چین انقد محبوب میشه یا نه کمی سخته نظر دادن اما خب اهمیت دادن به میانرده هم میتونه باعث محبوبیت یک برند بشه

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      تو ایران چطور میشه محصولات شیائومی رو پیدا کرد؟
      من چند جا پرسیدم اکثرا اصلا نمی دونستن چیه، اون عده هم که میدونستن گفتن کلا وارد نمیشه.
      پ.ن:داداش تو توییتر فالووت کردم.

      • abolfazl_younesi

        از این سایت داداش. بهترین قیمت و میده
        http://barsashop.com/
        mi note هم آورده 1.920.000

        • ✯saeed✯ saye

          داداش با این قیمت میشه نوت4 خرید که قیمتش فضاییه نسبت به قیمت اصلی...

        • ali_zaryoun

          دوستان تاحالا کسی از امیر اکسپرس یا بارثاشاپ خرید کرده ؟ می خواست یه meizu mx4 بخرم اما نمی دونم اطمینان کنم یانه.در ضمن اگه کسی می خواد xiaomi بگیره جایی هست تو تهران که موجود داره و میشه ازش آنلاین یا حتی حضوری خرید کرد.اینم لینکش.
          http://www.shemshad.com

      • عــــــامـــــــــر

        والا منم شریک یکی از دوستام از چین اومده بود روستامون بعد خونه ما بود طرف گوشیشو بهم داد زدم تو شارج گوشی سالاری بود تو ایران ندیدم جایی
        پ.ن : اوکی فدا

مطالب پیشنهادی