ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی تبلیغاتی اپل برای مک بوک رتینای ۱۲ اینچی جدید [تماشا کنید]

همانطور که مطلع هستید شب گذشته اپل در مراسم Spring Forward خود جزئیات مفصلی از ساعت هوشمندش را توضیح داد و همینطور یک مک بوک جدید را با نمایشگر رتینای ۱۲ اینچی معرفی کرد. در ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که مطلع هستید شب گذشته اپل در مراسم Spring Forward خود جزئیات مفصلی از ساعت هوشمندش را توضیح داد و همینطور یک مک بوک جدید را با نمایشگر رتینای ۱۲ اینچی معرفی کرد.

در این مک بوک تازه از راه رسیده بسیاری از پورت ها و درگاه های پیشین قربانی شده اند تا لپ تاپ جدید اهالی کوپرتینو بیش از هر زمان دیگری باریک و البته سبک گردد. همچنین محصول مورد بحث برای اولین بار در خط تولید کامپیوترهای مک کمپانی یاد شده با رنگ طلایی تولید و به بازار عرضه خواهد گشت.

در همین راستا اپل ویدئویی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن مک بوک رتینای ۱۲ اینچی اش را به نمایش می گذارد و تمرکز این ویدئو نیز بر سبک بودن بیش از حد معمول این نوت بوک است. در ادامه ی مطلب می توانید ویدئوی مذکور را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • zoroastrian

    عالیه :(

  • بهنام

    واقعا محصول شگفت انگیزیه ! اما خب قیمتش با مدل پایه مک بوک پرو رتینا برابری میکنه که به نظر من اون ارزش خریدش بیشتره با توجه به صفحه بزرگ تر و سخت افزار بهتر

  • Sasan

    آقا لینک ویدئو خرابه پخش نمیشه لطفا رسیدگی کنید

  • عــــــامـــــــــر

    من که نتونستم نگاه کنم همش هی میزنه file cloud not be played اما خب چیزی که معلومه اپل تو ویدیو تبلیغاتی عالی عمل میکنه

  • iMori

    رفتم تو سایت اپل دیدم قسطی هم میشه خرید ماهی 30 دلار میدی تو 48 ماه .. من که به آشنامون سفارش دادم برام بخره هر 6 ماه پولشو میدم بهش .. مک بوک خودم هم رو میفروشمش کسی خواست پی ام بده تمیز در حد نو !!!! مدل سال 2010 پرو 13 اینچ

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      30 دلار=180000 تومن(تقریبا)
      48*180/000= 8/640/000 !
      درست گفتم؟!
      وتقعا میخوای همچین کاری کنی؟

      • iPooya

        30 دلار میشه 90-100 هزار تومن نه 180 تومن ! حدود 4 ملیون در میاد

        • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

          اوه اوه!
          خودم به خودم منفی دادم، نمیدونم چرا صبح تو جو بودم دلار رو 6 تومن حساب کردم.

  • administrator

    Unable to resolve the server's DNS address.


    مال ما باز نمیکنه آقا :)

  • TROOL

    مطلب بسیار خوبی بود مرسی

  • امیر پارسا

    نابغه طراحیه این ایو
    .
    فقط نگران کور ام هستم
    روی یوگا کهخیلی بی حال بود
    تا ببینیم روی مک چطوره
    هاسول واقعا بالانس بود توی مصرف و قدرت

  • (رضا پناه)

    اپل شركتيه كه هميشه ترجيحش به يك مدل محصول بوده ،مثل ايفون يك مدل با دو سايز و در ايپد و ساير موارد غير از مك!!! واپل با mac book جديد يعني اينده ي مك ها.(مك بوك نه مك بوك اير)
    حدس من اينهردر اينده اپل مك بوك رو توسعه خواهد داد و در دوسايز و به عنوان تنها محصول مك ارائه خواهد شد والبته در اينده نه چندان دور احتمالا با پردازنده هاي خود اپل و نه اينتل !! اين دقيقا مطابق فلسه اپل است . ديديم در كنفرانس سري مك بوك اير و پرو فقط يك اپديت جزئي شدن و سال پيش هم دقيقا همين اتفاق افتاد معنيش اينه كه ارارم ارام اپل سري پرو و اير را حذف مي كنه !! و فلسفه اپل همينه :)

  • سهیل

    اپل هنوز زنده و خلاق و چابک. یک کمپانی عالی و بی نظیر. اپل عالیه همین.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی