ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند Nubia Z9 از ZTE لو رفت

اگر به نوامبر سال گذشته بازگردیم تصاویری در اینترنت انتشار یافت که گفته می شد متعلق به تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 هستند. این محصول که به نظر می رسد نمایشگر آن یکی از کمترین حاشیه های ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر به نوامبر سال گذشته بازگردیم تصاویری در اینترنت انتشار یافت که گفته می شد متعلق به تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 هستند. این محصول که به نظر می رسد نمایشگر آن یکی از کمترین حاشیه های ممکن را داراست، یکبار دیگر نمونه های اولیه اش در ماه ژانویه بین خبرها ظاهر شدند، هر چند در آن زمان گزارشی وجود داشت که از وجود مشکلاتی بر سر راه تولید انبوهش حکایت داشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون ظاهراً ZTE توانسته برای مسائل پیشین خود راه حلی بیابد. زیرا این شرکت در روز دوشنبه گذشته خبر از برگزاری مراسمی در روز ۲۶ مارس (۶ فروردین) داد و طی آن قصد دارد تا اسمارت فون Nubia Z9 را رسماً رونمایی کند.

در حالیکه در دعوتنامه های ارسالی کمپانی مذکور به صورت مستقیم به معرفی موبایل یاد شده اشاره گشته، اما در مورد طراحی آن یا مشخصه های ظاهریش حرف چندانی به میان نیامده است.

در همین راستا دیروز تصاویر جدیدی به اینترنت راه یافت که به همین اسمارت فون منتسب شده اند و در صورتی که این عکس ها صحت داشته باشند، از شواهد اینطور بر می آید که کمپانی چینی توانسته حاشیه های نمایشگر محصولش را تقریباً به صورت کامل از بین ببرد.

گمان می رود ZTE Nubia Z9 به چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده باشد و از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره گیرد. علاوه بر این پیش بینی می شود نسخه ی مشابه دیگری از این محصول با عنوان ZTE Nubia Z9 Max هم در جریان مراسم ۶ فروردین معرفی گردد و سپس عرضه ی آنها از ماه بعد آغاز گردد.

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9 (2)

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9 (3)

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • varna

    گوشیه خوبیه ولی برای مافرقی نمیکنه چون ایران نمیاد

    • غلامرضا

      با سلام قابل توجه شما دوست گرامی کمپانی چینیZTEتو ایران نمایندگی داره ومحصولات خود را با گارانتی معتبر به خریداران ارائه وعرضه میکند.ضمنا شرکت پارس سامتل این وظیفه را عهدهدار میباشد.

  • مرتضوی

    من برای مامانم یک zte خریدم.....خیلی خوبه......ما که ازش بدی ندیدیم

  • sajjad

    این چه طراحی هستش که از همه تقلید کرده. . . ببخشید یادم رفت شرکت چینی هست.

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    راستی دیجی جون (در واقع بهتره بگم خانم موسوی، چون ایشون فقط این مطالب رو کار میکنه)
    یه مطلب جالبی دیدم، یکی از پزشکا تونسته عالم بعد از مرگ رو با دلایل تجربی و پزشکی اثبات کنه.
    به سبک خودتون کار کنید رو این مطلب، صفا کنیم، من کامل نخوندم تا ورژن خانم موسوی رو بخونم.
    http://beroozresani.com/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D9%88-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C/1343-afterlife-proof-harvard.html

  • bahram

    مخلوطی از نوکیا و لومیا و سونی و htc m9

  • امیر پارسا

    دعا کنید روزی نیاد که جای سونی و سامی و اپل و مایکی بخوایم محصولات بی اصالت این چش تنگا رو دست بگیریم
    که این چینی مینی ها واسه پول دراوردن از فروختن عکسامون هم نمیگذرند!
    .
    دولت امریکا این zte و اون هوواوی رو با لگد بخاطر این کاراشون از امریکا پرت کرد بیرون!

    • Siamak Gol

      واقعا اینطور فک میکنی؟ انصافا اینطور فک میکنی؟ به نظرم یه تجدید نظ بکن..
      .
      واقعا امریکا برا این اونا رو بیرون کرد؟؟ امریکا؟ نگرانی برای نفروختن اطلاعات مردم؟؟؟ آمریکا؟؟؟؟ اصا فک نمیکردم کسی همچین فکری بکنه.

      • امیر پارسا

        شما تصور میکنی چون یه سری اخبار گفته امریکا اطلاعات کشورهای دیگه رو جمع میکنه پس به همین راحتی اجازه میده اطلاعات ملت اش رو جمع کنند؟!!
        یه تجدید نظر بکن
        فکر نمیکردم کسی اینجوری فکر کنه
        ؛)

        • Siamak Gol

          یه سری اخبار؟ فقط یه سری؟؟ ینی اصلا فک نمیکنی این کارا برای اقتصادش ضرره؟؟ تو چند سری اخبار جاسوسی اطلاعات موبایل های‌چینی رو از امریکا شنیدی؟ نکنه تو هم مث امریکایی که میگه بریم به عراق حمله کنیم. چرا؟؟ چون شاید به ما حمله کنه.. جلوی زد تی ای رو بگیریم.. چرا؟؟؟ چون شاید از ما جاسوسی کنه.. وای که ما چقد دوراندیشیم.
          اصلا فک نمیکردم کسی اینطور به امریکا نگا کنه. یه خونه تکونی تو دیدت به دنیا بکن..

  • Mehrdad_Mech

    دوستان یه سوال، یه جانشین برای Google Group سراغ دارین ؟خیلی ضروریه.

  • viero

    برا خالي نبودن عريضه ميذاشتن يه چيزي بمونه حداقل!

  • rodrigez

    میشه به من بگید zte چه مارکیه و مال کجاست

    • msajad

      چینیه :/

    • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

      zte مارکش zte ه :D
      ساخت چین هستش

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی