ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حافظه 8 گیگابایتی ساعت هوشمند اپل با محدودیت هایی روبروست

تمامی مدل های ساعت هوشمند اپل، از نوع 349 دلاری آن گرفته تا لوکس ترین مدلش که 17000 دلار قیمت دارد، 8 گیگابایت خافظه داخلی دارند. اما مشخص شده که استفاده از این ظرفیت با ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۲۰ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تمامی مدل های ساعت هوشمند اپل، از نوع 349 دلاری آن گرفته تا لوکس ترین مدلش که 17000 دلار قیمت دارد، 8 گیگابایت خافظه داخلی دارند.

اما مشخص شده که استفاده از این ظرفیت با محدودیت هایی همراه است؛ برای نمونه این ساعت تنها می تواند 2 گیگابایت موسیقی را در خود ذخیره کند و حجم کل عکس هایی که می توان در آن جای داد هم فراتر از 75 مگابایت نمی رود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته حافظه داخلی اپل واچ بدون آنکه ساعت را با آیفون خود جفت کنید هم قابل استفاده خواهد بود. کاربران این محصول می توانند آن را در حین پیاده روی روی مچ خود بسته و بدون نیاز به همراه داشتن آیفون به موسیقی دلخواهشان گوش دهند.

2 گیگابایت حافظه می تواند 200 ترک موسیقی را در خود جای دهد و مدیریت آنها نیز از طریق سینک کردن شان با اپلیکیشن اپل واچ که از iOS 8.2 بهره می برد، امکان پذیر خواهد بود.

در مورد عکس ها نیز باید بگوییم که 75 مگابایت حافظه در اختیار کاربران اپل واچ قرار می گیرد تا عکس های مورد نظرشان را در آن ذخیره نمایند.

زمانی که عکسی را به داخل اپل واچ خود ایمپورت می کنید، تصویر به صورت خودکار برای نمایش روی صفحه کوچک ساعت بهینه سازی می شود.

به این ترتیب هر عکس به فضای کمتری برای ذخیره سازی نیاز خواهد داشت و از همین روی برخی پیش بینی کرده اند که 75 مگابایت در نظر گرفته شده می تواند 100 عکس را در خود جای دهد.

شش گیگابایت حافظه باقی مانده نیز در آینده به ذخیره سازی منابع مربوط به اپلیکیشن های مورد استفاده در ساعت تخصیص می یابد.

ناگفته نماند که در حال حاضر این منابع از طریق آیفونی تأمین می شوند که با ساعت شما جفت شده و هر زمان که اپلیکیشنی مورد استفاده قرار گرفت، منابع یاد شده برای ساعت ارسال می گردند. باید اضافه نماییم که با ارائه کیت توسعه نرم افزاری اپل واچ این امر تغییر خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Hamid Reza

    به هر حال باید یه آپشن هایی برای نسخه بعدی باید بمونه دیگه!
    مثلاً در نسخه دوم ظرفیت موسیقی به 4 گیگابایت ارتقاء پیدا می کنه بعد داش گلم فیل میاد رو استیج میگه حالا شما دوبرابر موسیقی میتونید در ساعت خودتون داشته باشید! :)

  • کارگردان

    تنها وقتی از این ساعت ها می خرم که دیگه کاملا نیاز به گوشی رو از بین برده باشند...

    • Siamak Gol

      من از هر چی ساعتو و حلقه و دسبند و گردنبدند و گوشواره و کلاه و لباس استین بلند و شورت پادار و موی بلند و... و کلا چیزایی که آویزون میشن یا آدمای آویزون یا آویزون دار کلا بدم میاد..
      اه اه

  • Siamak Gol

    چرا باید رو ساعت آهنگ بریزیم؟ وقتی به گوشی وصل میشه چرا روی اون آهنگ بریزیم؟

    • نوید

      اگه متن رو بخونید میبینید که میشه بدون همراه داشتن موبایل هم ازش استفاده کرد و آهنگ گوش داد

  • امیرحسین

    گجت جالبیه ولی از یک طرف اشتراک گزاری اطلاعات با این گجت سر به فلک خواهد کشید.
    کاملا مشخصه که اپل میخواد از آیکلاد هم تو ساعتش بهره ببره چون 8 گیگ جوابگو نیست و کاربر رو به استفاده از فضاهای ابری میاره.

  • ✯saeed✯ saye

    اصلا اصلا ارزش خرید نداره چون هیچ چیز خاصی واسه قیمت فضاییش نداره!
    گیر اس یه زیبایی خاص داره و امکانات فوق العاده اما خب یه جوریه که برا کسایی که تیپ سنگین دارن جالب نیست!
    کسی اگه بخواد ساعت با طراحی توپ داشته باشه ساعت هوآوی رو بگیره خیلی از این زیبا تره...البته برای کسانی که برند پرست نیستن!!

  • SamanSJ

    خدایی اینو بذارین کنار گیر اس چی داره؟
    نه واقعا چی داره؟؟؟؟
    شکست بدی بود برای مجموعه ایفون
    گفتیم شاید این بیاد به فروش بیشتر ایفون کمک کنه
    این بدتر ضرر میزنه و کسی که ساعت خوب میخواد دیگه باید با گوشی ایفون هم خدافظی کنه
    اپل واقعا افتضاح بود
    بقیه محصولات معرفی شده هم چیزی نداشتن

  • Mani

    حافظه کمی است
    اما خب همین هم کار راه بندازه.

    این اولین تجربه اپل است و بسیار مشخص است که خالی از نقوض نخواهد بود.

    من اگر قصد خرید داشته باشم
    ترجیح می دم تا نسخه های بعدی که رفع مشکلات اولین نسخه انجام می شود، صبر کنم.

مطالب پیشنهادی