ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحولی بزرگ در انتظار موبایل های اقتصادی سامسونگ؛ زنگ خطر برای شیائومی به صدا در می آید

با توجه به فروش فوق العاده آیفون و البته اوج گرفتن شرکت هایی همچون شیائومی، بسیاری از کارشناسان پایان عمر سلطنت سامسونگ بر صنعت موبایل را متصور بودند. با این حال کره ای ها در ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۲ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با توجه به فروش فوق العاده آیفون و البته اوج گرفتن شرکت هایی همچون شیائومی، بسیاری از کارشناسان پایان عمر سلطنت سامسونگ بر صنعت موبایل را متصور بودند. با این حال کره ای ها در گرداب غرور فرو نرفتند و خیلی سریع با شنیدن صدای بازار، ساختار خود را اصلاح کردند.

در حالی که چندی پیش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج با بدنه ای آهنین، نمایشگری فوق العاده، دوربینی سریع و البته شیشه ای خمیده به بازار آمدند تا بار دیگر حقانیت سامسونگ را به اثبات رسانند، اکنون خبر می رسد که چشم بادامی ها، همین سیاست را برای دیگر محصولات خود نیز در نظر گرفته اند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ برای اینکه بار دیگر نمودار های رشد خود را به حالت صعودی باز گرداند، مجبور است تا در دو جبهه با رقبا درگیر شود. جبهه محصولات High end به لطف کهکشانی های جدید، خونی دوباره را در پیکر خود می بیند و آماده است تا با تمام قوا به جنگ شرکت هایی همچون اپل رود.

اما در سوی دیگر، جبهه موبایل های اقتصادی قرار دارد؛ حوزه ای که شرکت هایی مثل شیائومی به شدت سامسونگ را در آن تحت فشار قرار داده اند و مشغول مکیدن سهم بازارش هستند.

سامسونگ که اکنون جبهه اول را تا حدی ایمن کرده است، آماده می شود تا حملات گسترده ای را در جبهه دوم نیز تدارک بیند. کره ای ها به خوبی دریافته اند که با محصولات کنونی نمی توانند به جنگ شیائومی و موبایل های فوق العاده ش روند؛ در واقع آن ها نیاز دارند تا دستگاه های میان رده خود را نیز مورد بازنگری قرار دهند.

بر همین اساس به تازگی یکی از مدیران سامسونگ در جلسه سهامداران این شرکت اعلام کرده که محصولات میان رده، همگی از لحاظ کیفیت ساخت و وضوح نمایشگر، بهبود خواهند یافت.

با توجه به این اظهار نظر می توان امیدوار بود که در سال جدید، دیگر موبایل های پلاستیکی و بی کیفیت، در سبد کالای سامسونگ جایی نخواهند داشت. کره ای ها قصد دارند خانواده موبایل های اقتصادی خود را دچار تحول کنند و محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت پایین را روانه بازار سازند.

به نظر شما استراتژی جدید دفتر سئول، می تواند سامسونگ را به روز های اوج باز گرداند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • بهداد

    شیا چی چی ؟ .... این گوشی زاقارتا از رقابت اپل و سمسانگ یه مدت سواستفاده کردن .... حالا هم وقت مرگ نکبتبارشون فرارسیده .
    کپی کننده های درپیت چینی ببین در چه وضعین که حتی از
    هو و ....وای و شیا چی چی هم کپی میکنن چه شود کپی اندر کپی

  • Mehrdad_A_

    هر کاری کن توان رقابت با محصولات هواوی رو نداره، هواوی محصولات میان رده بسیار با کیفیتی تولید میکنه در حالی که قیمتش باور نکردنیه!
    برای نمونه HONOR 3C U10
    قیمتش 500 هزار تومانه الان (اسفند 93) ولی مشخصات یه گوشی 800 تومنی سامسونگ رو داره.

    • ✯saeed✯ saye

      البته همه چیز به مشخصات نیست من قبلا یکی از گوشی های 500 تومنی هواوی رو خریدم خیلی خوشحال بودم که همه چیزش ا گوشی های هم قیمت سامی بهتره بعد چند ماه سوکت شارژش خراب شد 4.5 دفع تعمیر کردن هر دفع 20 تومن خرج بعد دو هفته باز روز از نو اخرش فروختمش با ضرر

  • Era

    گیریم اپل از سونی،
    سونی از سامسونگ،
    سامسونگ از اپل،
    و...
    کپی کنن، هر ایرادی هم داشته باشه مربوط به کپی کننده و کپی شونده اس،
    به من و شما چه؟
    غیر اینه که باعث میشه محصول بهتری از برند مورد علاقه امون در دست بگیریم؟
    تو شوره شعوره غروره حضوره عمیق باوری...

  • Mr.M

    سامي جون بره آيفون كپي كنه فعلا
    گلكسي اس ٦ كه از نظر من ميان رده هست

    • Aria..:::...:::...

      گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده ...

    • شهاب

      خدا وکیلی کجای آیفونو کپی زده؟
      اصلا شما طرفدارای اپلو درک نمیکنم
      نمیدونم مشکلتون چیه
      حتما اون صفحه خمیدش کپی از آیفونه؟ اونم حتما 10 سال پیش استیو جون طراحی کرده :|

      • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

        طرفدارای اپلو ول کن همینن

        ولی تو هم چشماتو باز کن میبینی که 98% اس 6 کپی از آیفون و z3 میباشد :D

      • arminet

        نه عزیز .. طرفدار های اپل کپی کامل معلوم آیفون6 به اس3 سامسونگ که هردو 4.8 اینچ اند ... و آیفون6 پلاس به نوت2 که هر دو 5.5 اینچ اند .. که اس3 و نوت2 پرچمدار 2012 سامسونگ اند رو نمی بینند .. طراحی اس4 را نمی بینند .. که اس6 چقدر به اس4 شباهت داره .. اما آیفون6 از اس4 کپی نکرده .. اس6 از آیفون6 کپی کرده ؟؟
        جلل خالق ... بهتر نیست طرفداران متعصب برن تو افق محو بشن ؟

        • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

          جلل دیجاتو :|

          تو دیگه کی هستی

          آیفون 6 که همون آیفون 2 هست باز میگفتی از لومیا کش رفته یه چیزی

  • TROOL

    هواوی با پردازنده جدید رو هم نباید دست کم گرفت

  • Mamos98

    گوشی های شیائومی واقعا ارزش خریدشون بالاست! و کلا محصولات شیائومی
    من یه هدفونش رو خریدم عالی بود! عالی!
    یعنی ساخت و صدا و کیفیت و همه چیش محشره!
    پیشنهاد می کنم حتما یه نگاهی بهش بندازید!
    خیلی عالیه
    در سایت mi.com

  • Alireza2000

    جبهه محصولات High end به لطف کهکشانی های جدید، خونی دوباره را در پیکر خود می بیند و آماده است تا با تمام قوا به جنگ شرکت هایی همچون اپل رود.
    بد جوری عاشق این جمله شدم!!!!!

  • pars

    سامسونگ تو میان رده ها دست از سر صفحات TFT برداره و حالا amoled نه ولی لا اقل ips کار بزنه و چیپ های ساخت خودش یا اسنپدراگون کار بزنه , مطمئنا فروشش زیادتر میشه
    شیائومی هم چون پتنت و حق اختراع خاصی نداره, به همین دلیل تو اروپا و امریکا و ... حتی نمیتونه با هواوی رقابت کنه چه برسه به سامسونگ چون اجازه ی فروش گوشی بهش نمیدند ولی میتونه با افزودن موارد بین المللی جایگاه خوبی بدست بیاره چه بسی نزدیک یا جای سامسونگ . ولی فرق سامسونگ با امثال اینها نوآور بودنه نه صرفا استفاده از چیزهای آماده

  • BOZORG#

    شیائومی بیدی نیست که با این بادا بلرزه

    • Alireza2000

      اتفاقا خیلی هم هست حالا این حرف رو به یاد داشته باش تا بعد بهت بقیشو بگم

      • BOZORG#

        شمام همینطور
        سر یکسال بهت امارشو میدم
        :)

  • bahram

    به نظرم بازار میان رده رو نمیتونه بگیره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی