سامسونگ در حال توسعه یک موبایل خمیده و انعطاف پذیر است
شرکت ال جی مدتیست که با خط تولید اسمارت فون های سری G Flex، توانسته هویت خود را در زمینه تلفن های خمیده، بیابد. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری را ...
شرکت ال جی مدتیست که با خط تولید اسمارت فون های سری G Flex، توانسته هویت خود را در زمینه تلفن های خمیده، بیابد. G Flex، موبایلی واقعا خمیده است که قابلیت انعطاف پذیری را نیز می توان در آن دید.
اما در این میان، شرکت هم وطن ال جی، یعنی سامسونگ هنوز نتوانسته به چنین پیشرفتی دست یابد. شایعات زیادی وجود دارند که خبر از کار کردن سامسونگ بر روی یک اسمارت فون خمیده ی انعطاف پذیر می دهند. اخیرا نیز سازمان ثبت پتنت ها و علائم تجاری، پتنتی را منتشر نموده که مربوط به موبایلی خمیده از سوی سامسونگ می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این پتنت البته در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده و این طور که گفته می شود، مربوط به موبایلی است که در کنار داشتن شاسی و نمایشگر خمیده، از قابلیت انعطاف پذیری نیز برخوردار است.
همانگونه که در تصویر فوق نیز مشاهده می کنید، اینچنین برداشت می شود که سامسونگ تلاش می کند تا موبایلی واقعا خمیده را توسعه دهد و این بار صرفا به کج کردن لبه ی صفحه نمایش، اکتفا نکند. بخش زرد رنگ، یعنی شاسی این گجت نیز به شکل کامل قابلیت انعطاف پذیری را در خود دارد؛ باتری مخصوصی نیز در این تلفن همراه به کار خواهد رفت که با خم شدن، آسیب نبیند.
شرکت کره ای سامسونگ پیشتر نیز به ما نشان داده بود که نمایشگرهای خم شونده، صرفا متعلق به فیلم های علمی-تخیلی نیستند و احتمالا دارد با ساخت سایر اجزای تلفن همراه به شکل خمیده، بالاخره بتوانیم موبایلی در دست بگیریم که به راحتی قادر به خم کردن آن و برگرداندنش به شکل عادی بوده و البته از بابت افتادن آن نیز نگرانی به دل راه ندهیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
مثل جی فلکس به داخل حم بشه قشنگتره ازاینکه خمیدگی به سمت بیرون باشه..
فقط یک گوشی خمیده باشه به قولا باز تکرار مکررات هستش یه چیزی بزن که خواستم تاش کنم بزازم جیبم مشکلی پیش نیاد
خم شدن به دردی نمیخوره فعلا
جز EDGE ها و Gear S سامسونگ فعلا کاربرد مفیدی از خم شدن توی گوشی ها ندیدم
جی فلکس خم شده خب که چی؟؟؟
چیکارش کنم؟؟؟
اهای بجه ها گوشی من خم شده!!!
اخه اینم قابلیته؟؟؟
یا مثلا Galaxy Round
در ضمن دیجیاتو سامسونگ پیشرفتش توی نمایشگر های خمیده خیلی بیشتره
نمونش همون galaxy Round...میزان انعطافش خیلی بیشتر از الجی بود توی بخش نمایشگر
به نظرم داخل لیست بالای دیجیاتو (موضوعات) جای سامسونگ خالیه
این قابلیت تازه ای نیست! سیکس پلاس هم خم میشد!
(خود زنی یک اپلی :)) )
سامسونگ باز هم تقلید کرد :))
خخخ مثل عکس آواتار من :-D
يعني ميشه مثل ساعت بستش به دست !
چند وقت قبل يك طرح ديده بودم هم ساعت ميشد و هم گوشي ! با قيمت يك آيفون !
آخرين راه نجات سامسونگ تيتر بهتري بود
ببند دروازه رو !!!