ویدیوی تبلیغاتی جدید تلفن هوشمند زن فون 2 از ایسوس منتشر شد [تماشا کنید]
چند روز پیش ایسوس زِن فون 2 را در تایوان ارائه کرد؛ جایی که نسخه 5 اینچی این تلفن با قیمت 158 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای یک مدل اقتصادی از زِن فون ...
چند روز پیش ایسوس زِن فون 2 را در تایوان ارائه کرد؛ جایی که نسخه 5 اینچی این تلفن با قیمت 158 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
برای یک مدل اقتصادی از زِن فون 2 می توان گفت که قیمت بسیار مناسبی به شمار می رود، اما مدل دیگر این تلفن هوشمند که 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080p دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
این محصول تنها 8990 دلار تایوان معادل با 285 دلار آمریکا قیمت دارد و برای موبایلی با این امکانات می توان گفت که رقمی فوق العاده به حساب می آید.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
البته ناگفته نماند زمانی که عرضه جهانی این محصول آغاز شود، پیش بینی می شود که قیمت به فراتر از این میزان برسد و شهروندان کشورهای غربی آن را کمی گران تر خریداری نمایند.
کمپانی ایسوس همچنین در نظر دارد که مدل 64 گیگابایتی از این تلفن همراه را در زمان عرضه اش به بازارهای غربی ارائه نماید و اطلاعاتی که در نسخه جهانی وبسایت این کمپانی مشاهده می شود نیز مؤید همین مسأله است.
در این ماه، مدل های مختلف زن فون 2 در کشورهای چین، هنگ کنگ، سنگاپور و فرانسه عرضه می گردند و تا اواخر فرودین ماه 1394 هم می توانیم شاهد ارائه آنها در هند، ایتالیا و جنوب شرقی آسیا باشیم، با این همه، ورود آن به بازار برزیل به خرداد ماه موکول خواهد شد.
اما علاقمندان به این محصول، در حالی که بی صبرانه منتظر خریدش هستند می توانند تا آن موقع نگاهی به فیلم تبلیغاتی اش بیاندازند که تمامی مشخصات یک تلفن هوشمند بسیار عالی از ایسوس را به تصویر می کشد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب جالبی بود مرسی
جزو گوشی های مورد علاقه منه با این قیمت و قیافه
از نظر قیمت خوب به نظر میرسه
اما اگه ارم ایسوس بجای بالا پایین بود بهتر بود
پشتش هم به دل نمیچسبه، اون دکمه زیر دوربین مثل دکمه های الجی کار میکنه یا یه چیز دیگس؟
اگه قیمتش جهانیش باتایوان زیادفرق نکنه اونموقع ارزش خریدبالاتری پیدامیکنه هرچندقیمتش هرچی باشه با این سحت افزاروامکانات ارزش خریدداره.
تایوانی ها به آلومینیوم بُرِس خورده علاقه خاصی دارن بخصوص ایسوس.
اما کارشون از کره ای ها خیلی بهتره و با کیفیت ترند. هم این، هم HTC
هم قیمتشو دوس دارم هم امکاناتاشو ایولا داره کار ایسوس ، به نظر من تا ۱۰ سال آینده تغیرات وحشتناکی تو جدول برترین شرکت های تولید و فروش اسمارتفون بیوفته امیدوارم زنده باشم و ببینم که چجوریاست و آیا درست حدس زدم یا نه
اگر از پردازنده های اتم استفاده کرده که خوبه و مصرف باتریش هم خوب باید باشه اما یه مشکلی که کلا تبلت و تلفنهای ایسوس داشت یکی نور کم صفحه نمایش بود یکی هم عدم ساپورت مناسب از طرف سازنده البته من از سازگار خرید کرده بودم و دستگاه رو برام کلا تعویض کرد و گارانتیش عالی بود
واقعا به قيمتش مى ارزه
يه نكته جالب توى تبليغاتاى يه سال اخير مخصوصا اين اواخر اينه كه اگه گوشى آلومينيومى باشه چند ثانيه اول تبليغ، تصاوير يه كوه سنگى و گدازه هاى آتشفشانى و ايناست! جالبه :D
سامسونگ بيچاره شد فقط همين
گلكسي اس٦ كه تو بازيها از آيفون 5S هم كم مياره
اون از قيافش كه اسكي از آيفون ٦ هست
اينم از بقيه شركتها كه دارند زير قيمت فروشي ميكنند
سامسونگ پرواز را به خاطر بسپار بزودي با مغز زمين خوردي
یعنی فقط لاگین کردم که بهت منفی بدم!
ترول میکنی چرا بنده خدا!
من طرفدار ال جی ام، انقریب هم سونی، تا حدودی شاید. ://
اما از وقتی بررسی S6 رو توی GSMarena خوندم، اصلا و به کل نظرم راجع به اس6 برگشته و تا حدودی سودای خریداریش رو هم تو سرم می پرورونم..!
مطالعه کن یکم، بعد اینجوری بگو!
سامسونگ اپل نیست که هرچی بسازه، ملیونی فروش کنه :///
اگه نو آوری به برس خوردگی بود که سامسونگ به خاک سیاه نشسته بود. b:
یعنی فقط لاگین کردم که بهت منفی بدم!
دمت گرم داداش حال کردم با این حرفت...