کمی قبل و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون HTC از تلفن هوشمند پرچمدار تازه ی خود یعنی One M9 پرده برداشت، که این محصول تحسین ها و البته انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت.
با همه ی این تفاسیر کمپانی تایوانی بلافاصله پس از معرفی دستاورد جدیدش کمپین های تبلیغاتی را آغاز نمود و امروز نیز در همین راستا، چند ویدئوی تازه را در اینترنت منتشر کرده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
در اولین ویدئو HTC به صورت کلی نگاهی دارد به One M9 و در آن به بدنه ی دو رنگ فلزی این اسمارت فون، در کنار تم های قابل سفارشی سازی و ویجتی که بر حسب محل استقرار شما (خانه، محل کار و..) تغییر می نماید پرداخته است.
ویدئوی دوم اختصاص دارد به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و همینطور دوربین جلویی ۴ اولترا پیکسلی و در آنها به کاربر نمایش داده می شود که چطور با این دوربین ها می توان در شرایط مختلف و خصوصاً در اماکنی که نور مناسبی وجود ندارد بهترین تصاویر ممکن را به ثبت رساند. همچنین در تیزر مذکور اشاره هایی به امکانات جدید ارائه شده برای دوربین، مانند Photo Editor نیز صورت می پذیرد.
در نهایت و در ویدئوی سوم، کمپانی تایوانی برگ برنده اش نسبت به سایر محصولات رقبا یعنی اسپیکرهایی BoomSound را به نمایش می گذارد و نشان می دهد صدای فراگیر آنها تا چه حد بر تجربه ی کاربری اثر گذار هستند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با این ک طرفدارشم شدید ولی اگه این ویدیو هارو نمیداد دیگه ازش ناامید میشدم! :P
به نظرم این تبلیغاته ک باعث میشه گوشی واسه ادم مزه بیاد بره بخره
ولی خدا وکیلی اونایی که بین S6 و M9 میمونن واقعا آدمای صبورین!قبول دارین؟ D:
راجع به صدا راست میگه ها..!
من یه Z1C دارم، اسپیکرش مثل آیفون و اس6 و جی 2 و اینا، پایینشه ، قشنگ در موقع بازی کردن، روی اسپیکرش با دستم پوشونده میشه و به اصطلاح خفه میشه.
به شخصه، اگه اسپیکر استریو نباشه، اسپیکر پشت گوشی رو بیشتر میپسندم.
تست باطری اس5 و اس6
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s5-review-1064p3.php
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s6-review-1227p3.php
مدل های توش جذاب تر از اون گوشین
همراه با امیر حسن جان ::: Microsoft ی ها به اوج باز می گردند، باور کنید:::
خيلي دلم ميخواد بدونم اخر كدوم كمپاني htc رو ميخره ؟؟؟؟؟
همونی که قراره سامسونگ رو بخره :)))
با این ک طرفدارشم شدید ولی اگه این ویدیو هارو نمیداد دیگه ازش ناامید میشدم! :P
به نظرم این تبلیغاته ک باعث میشه گوشی واسه ادم مزه بیاد بره بخره
ولی خدا وکیلی اونایی که بین S6 و M9 میمونن واقعا آدمای صبورین!قبول دارین؟ D:
خوشحال شدم از دیدن این ویدئو ها...
تو دانشگامون بعضی وقتا سر کلاس بچه های ارشد پژوهش هنر میشینم و به بحث هاشون گوش میدم.
یه بار بحث زیبایی شناسی تو تبلیغات ها (چه ویدئو، چه مبلمان شهری و...) بود. یکی از ویدئو های Iphone 5C رو بررسی کردن که من ندیده بودم. جلسه بعد یه تیزر از HTC Windows Phone 8S بردم واسشون که یک سال زودتر از اون ویدئو اپل ساخته شده بود و ویدئو اپل کاملا" با همون فضا و فلسفه ساخته شده بود و اون روز حس کردم یکی از بزرگترین تبلیغ ها رو واسه HTC کردم...
حیف که هنر و ارزش های این کمپانی اون طور که باید درک نمیشه...
امیدوارم نسخه ی ویندوز 10 هم معرفی بشه.
واقعا گوشی محشریه.
ویدیو های جالبی بود :D
گوشی هم بسیار عالی بود :D
Htc رو تا دست نگیری متوجه نمیشی چیه. حیف که تبلیغات روش کمه و در ایران گرونه.
بنظر من که بهتر از S6 است. مخصوصا با اون باتری بد S6 که در تست gsmarena فقط 64 ساعت بدست آورد. با اون همه تبلیغ بهینگی اکسینوس و صفحه QHD بی فایده.
براحتی میشه فهمید که همین الان one m9 از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی، صدا، باتری، داشتن میکرو اس دی و صفحه کم مصرفتر و روشن تر از
S6 بهتره. باقی چیزها باید تست رودرو بشه.