به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ویژه ی سلفی دوستان، با عنوان اکسپریا Cosmos است. روز گذشته تصاویری از این محصول در توییتر انتشار یافت که در آنها موبایلی مجهز به یک دوربین جلویی نسبتاً بزرگ با یک فلش LED تعبیه شده در کنار آن قابل رویت بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
منابع مختلف احتمال می دهند شاید Cosmos جایگزینی باشد برای اکسپریا C3؛ اسمارت فون مورد اشاره اولین محصول کمپانی ژاپنی بوده است که با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED وارد بازار شد و هدفش جذب افراد علاقه مند به گرفتن تصاویر سلفی به حساب می آمد.
در مورد مشخصات فنی این تلفن هوشمند (Cosmos) نیز از جانب @upleaks ذکر گشته که از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی بهره مند خواهد بود و در آن یکی از چیپست های مدیاتک به کار گرفته شده است.
در صورتیکه این موارد صحت داشته باشند، Cosmos پس از اکسپریا E4 و E4g سومین اسمارت فون معرفی شده از جانب سونی در سال ۲۰۱۵ خواهد بود که با چیپست های تولیدی کمپانی تایوانی، یعنی مدیاتک روانه ی بازار می گردد.
اکسپریا C3 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P است و بعید نیست که موبایل تازه ی ژاپنی ها هم از همین مشخصات پیروی نماید. هر چند که هنوز این موارد مشخص نیستند و باید منتظر بمانیم تا احتمالاً در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری از محصول یاد شده به فضای آنلاین راه یابد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


طراحی گوشه ها نسبت به گوشی های قدیمیترسونی داره حمیده تر میشه وراحت تر تو دست میشینن ولی دوربین جلونمیتونه ملاکی برای حرید گوشی باشه(ازنظرمن)
اگه سونی بدونه این اسم تو ایران چه معنی میده !!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههه
بله یه چیزی حدود 15 تا کامنت نیست رفتن 13 بدر
زلزله اومد تو بخش نظرات؟
به هر حال اسمش توی ایران عوض میشه هرچند این فعلا کد هست مثل مثلا پروژه صفر...
امیدوارم چیز خوبی باشه
اصن اسمش داغون میکنه آدمو :|
مرسی اســـــــــم!!!
cosmos o.O
من دیگه حرفی ندارم!
خیلی منحرفی تلفظش میشه کازمس تو Longman ببین
kɑzmoʊs, -məs
معادل فارسیشو چرا نمی نویسید؟ کاسموس!
معادل منظورم، نام انگلیسی به تحریر فارسی بود.
باید امتحان کنید آخه!
من اصلا اهل سلفی و اینا نیستم، اما یادمه. اون موقع که P6 داشتم چنان اعتیادی به سلفی پیدا کرده بودم که حد نداشت!
Share هم نمیکردم ها!
همینجوری سلفی میگرفتم، پاک میکردم :///
فکر کنم مریضی ای چیزی بوده!
اینا هم همینن.
وقتی یه دوربین با کیفیت برای سلفی داشته باشید، اتوماتیک بهش عادت میکنید.
البته یکی از خوبی هاش هم اینه که آدم سعی میکنه حداقل برای خوب افتادن توی عکس خودش، همیشه مرتب باشه :D
گوشی هایی که حاشیه پایینشون از بالا کم تر هست رو خوشم نمیاد
حاشیه ها یا باید برابر باشه یا بالا کم تر از پایین باشه
:|
نظر شخصی هست
:|