ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال آماده سازی اکسپریا Cosmos‌ برای سلفی دوستان است

به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ویژه ی سلفی دوستان، با عنوان اکسپریا Cosmos‌ است. روز گذشته تصاویری از این محصول در توییتر انتشار یافت که ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۴ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ویژه ی سلفی دوستان، با عنوان اکسپریا Cosmos‌ است. روز گذشته تصاویری از این محصول در توییتر انتشار یافت که در آنها موبایلی مجهز به یک دوربین جلویی نسبتاً بزرگ با یک فلش LED تعبیه شده در کنار آن قابل رویت بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع مختلف احتمال می دهند شاید Cosmos‌ جایگزینی باشد برای اکسپریا C3؛ اسمارت فون مورد اشاره اولین محصول کمپانی ژاپنی بوده است که با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED وارد بازار شد و هدفش جذب افراد علاقه مند به گرفتن تصاویر سلفی به حساب می آمد.

در مورد مشخصات فنی این تلفن هوشمند (Cosmos‌) نیز از جانب @upleaks ذکر گشته که از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی بهره مند خواهد بود و در آن یکی از چیپست های مدیاتک به کار گرفته شده است.

در صورتیکه این موارد صحت داشته باشند، Cosmos‌ پس از اکسپریا E4 و E4g سومین اسمارت فون معرفی شده از جانب سونی در سال ۲۰۱۵ خواهد بود که با چیپست های تولیدی کمپانی تایوانی، یعنی مدیاتک روانه ی بازار می گردد.

اکسپریا C3 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P است و بعید نیست که موبایل تازه ی ژاپنی ها هم از همین مشخصات پیروی نماید. هر چند که هنوز این موارد مشخص نیستند و باید منتظر بمانیم تا احتمالاً در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری از محصول یاد شده به فضای آنلاین راه یابد.

upleaks_2015-Mar-14

upleaks_2015-Mar-14-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • varna

    طراحی گوشه ها نسبت به گوشی های قدیمیترسونی داره حمیده تر میشه وراحت تر تو دست میشینن ولی دوربین جلونمیتونه ملاکی برای حرید گوشی باشه(ازنظرمن)

  • saeedsh67

    اگه سونی بدونه این اسم تو ایران چه معنی میده !!!!!!!!!!!!!!!
    ههههههههههههههههههههههههههه

  • TROOL

    بله یه چیزی حدود 15 تا کامنت نیست رفتن 13 بدر

  • SamanSJ

    زلزله اومد تو بخش نظرات؟
    به هر حال اسمش توی ایران عوض میشه هرچند این فعلا کد هست مثل مثلا پروژه صفر...
    امیدوارم چیز خوبی باشه

  • محمد جواد

    اصن اسمش داغون میکنه آدمو :|

  • ali

    مرسی اســـــــــم!!!

  • مـــــــهدے

    cosmos o.O
    من دیگه حرفی ندارم!

    • javad.H

      خیلی منحرفی تلفظش میشه کازمس تو Longman ببین
      kɑzmoʊs, -məs

  • uvwvs

    معادل فارسیشو چرا نمی نویسید؟ کاسموس!

    • uvwvs

      معادل منظورم، نام انگلیسی به تحریر فارسی بود.

  • Saafa

    باید امتحان کنید آخه!

    من اصلا اهل سلفی و اینا نیستم، اما یادمه. اون موقع که P6 داشتم چنان اعتیادی به سلفی پیدا کرده بودم که حد نداشت!
    Share هم نمیکردم ها!
    همینجوری سلفی میگرفتم، پاک میکردم :///
    فکر کنم مریضی ای چیزی بوده!


    اینا هم همینن.
    وقتی یه دوربین با کیفیت برای سلفی داشته باشید، اتوماتیک بهش عادت میکنید.
    البته یکی از خوبی هاش هم اینه که آدم سعی میکنه حداقل برای خوب افتادن توی عکس خودش، همیشه مرتب باشه :D

  • Rivekan

    گوشی هایی که حاشیه پایینشون از بالا کم تر هست رو خوشم نمیاد
    حاشیه ها یا باید برابر باشه یا بالا کم تر از پایین باشه
    :|
    نظر شخصی هست
    :|

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی