ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه HTC One M9 به خاطر مشکلات نرم افزاری با تاخیر مواجه شد

هفته ی پیش HTC عاقبت سکوت خود را شکست و به رسانه ها زمان عرضه ی پرچمدار تازه اش یعنی One M9 در بازار تایوان را اعلام کرد. پس از انتشار این خبر افرادی که تمایل ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۵ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هفته ی پیش HTC عاقبت سکوت خود را شکست و به رسانه ها زمان عرضه ی پرچمدار تازه اش یعنی One M9 در بازار تایوان را اعلام کرد. پس از انتشار این خبر افرادی که تمایل داشتند جدیدترین دستاورد برند یاد شده را هر چه سریعتر تجربه نمایند، بلافاصله اقدام به ثبت پیش سفارش کردند تا مطابق وعده کمپانی سازنده موبایل تازه شان را در روز ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) تحویل بگیرند؛ اما حالا ظاهراً قرار نیست قول HTC عملی شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امروز چندین منبع تایوانی گزارش کردند که HTC رسماً عرضه One M9 در بازار این کشور را به تعویق انداخته و به نظر می رسد دلیل این امر نیز وجود مشکل نرم افزاری در موبایل های تولیدی این شرکت بوده است.

کمپانی مذکور ضمن ارسال ایمیلی به خرده فروشی ها و همینطور کاربرانی که اقدام به پیش خرید پرچمدار جدیدش کرده بودند، تاخیر مورد بحث را تائید و سپس ذکر نموده موبایل های مونتاژ شده باید مجدداً به آخرین به روز رسانی نرم افزاری ارتقا یابند.

از سوی دیگر مشتریانی که One M9 را پیش خرید کرده بودند، دریافت این ایمیل را تائید نموده و می گویند HTC به آنها گفته که سفارش شان را ظرف چند روز یا چند هفته آینده تحویل خواهد داد.

یکی از کاربران وب سایت تایوانی Mobile01، که در زمینه اطلاع رسانی اخبار اسمارت فون ها فعالیت دارد هم ادعا نموده پرچمداران جدید کمپانی تایوانی در هنگام بوت با مشکل مواجه بوده و راه اندازی اولیه آنها به درستی صورت نمی پذیرفته، لذا این شرکت تصمیم گرفته با ایجاد تاخیر در زمان عرضه نهایی محصول، مسئله ی یاد شده را برطرف و از پدید آمدن دردسرهای بعدی جلوگیری نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • shayan

    بده داره ایراد های احتمالی رو میگیره بعد میده بیرون؟؟؟
    یا میخواین مث یه سری شرکتا همون طوری بی تفاوت گوشی رو عرضه کنه؟من نمیفهمم انگار بعضیا با این گوشی دارن!

    • محمد رضا

      اچ تی سی نسبت به قبل هیچیزش عوض نشدهههههههه
      آخه تو چی میدونی از از گوشی

  • عــــــامـــــــــر

    نباید خیلی دیر بشه وگرنه یه کم ناجور میشه اگر بخواد همرا با بقیه برندا بیاد با مشکل مواجه میشه

  • ✯saeed✯ saye

    من بین تمام برندای موبایل فقد سامسونگ و اچ تی سی رو خیلی دوست دارم!!قبل معرفی هم واقعا شک داشتم که m9 بگیرم یا s6 مخصوصا با اون رندر های توپی که m9 اومد ولی درست نبود....
    گوشی اچ تی سی هیچ چیز جدیدی نسبت به سال قبلش نداره حداقل یه حسگر اثر انگشت میزاشتن ادم دلش به یه چیزی خوش باشه...!

    • Moh7n

      حسگر و میشه گذشت
      لامصب اون حاشیه هاشو با اون لوگو درست نکرد :/
      اگه حاشیه های بالا و پایین فقط بوم ساند بود ینی عـــــالیی بود

  • SamanSJ

    اچ تی سی عجله کرد داغون شد
    اومد مثلا قدرت نشون بده با سامسونگ رونمایی کنه خودش مسخره شد با گوشی که جز اهن چیزی برای مشتری نداشت
    طرفداراش هم مثل پیمان دوباره بیان زیر من هرچی میخوان دمپایی کنن اما من یه دمپایی مفید رو ترجیح میدم به یه اهن بی کاربرد
    بگذریم که اس 6 از نظر من خیلی قشنگ تر از اون تشتک فلزی سوراخ سوراخه
    :)

    • Vahid

      saman sj هیچی بت نگم بهتره !!!

    • peyman

      فعلا دمپایی مفیدتون عرضه نشده ک شاهکار جدید سامسونگ مشخص شه بعدشم اچ تی سی یه هفته دیگه هم بده گوشیو بازم زودتر از سامسونگ عرضه کرده ک اوایل فروردین ماه قراره تازه عرضه کنه

    • arminet

      درسته اس6 و اس6 ادج واقعا از هر نظر معرکه اند .. اما این دلیل نمیشه ام9 رو بد بدونیم .. ام9 هم برتری هایی نسبت به باقی داره .. نمونه اش اسپیکر های قوی و بدنه فلزی .. در محموع خودم برای انتخاب تلفن هوشمند ... فقط تاچ ویز مورد پسندمه ... دیگه تاچ ویز فقط برای سامسونگه .. امیدوارم تلفن تایزنی سامسونگ با نسخه جدید تاچویز تایزنی معرفی بشه ..

  • TROOL

    تاخیره دیگه هر کی میخوادش
    باس صبر پیشه کنه
    نمیتونه
    مثه من به یه گوشی دیگه فکر کنه

  • Virus

    آقا اندروید 5.0 برای Z3 اومد شما چرا اطلاع نمیدین؟؟؟؟؟؟!

    • SamanSJ

      سونی الان داده اندروید 5 رو؟؟؟
      اونم برای اخرین پرچمدارش؟؟؟؟؟
      اس5 الان حدود سه ماه شایدم بیشتر هست که گرفته....
      Respect!

      • SaEiD

        از این آدمای متعصب کوردل متنفرم :)

مطالب پیشنهادی