اپل واچ با مشکل تولید رو بروست؛ نسخه دوم ساعت، انتهای ۲۰۱۵ معرفی می شود
طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، ...
طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، تامین کننده ی این ساعت به نام Quanta قادر به تولید این مقدار نبوده و اپل نیز در در حال حاضر به دنبال تامین کننده ای جایگزین می گردد.
از سوی دیگر شرکت سازنده آیفون به نام Foxconn وارد عمل شده و ۳۰۰۰ نفر از نیروی کار خود را در اختیار Quanta گذاشته اما همچنان مشخص نیست که آیا به طور کلی اپل از خود Foxconn برای تامین ساعت هوشمند بهره خواهد گرفت یا خیر.
همانگونه که گفتیم؛ اپل هنوز برای ساخت اولین ساعتش مشکل دارد اما افرادی نظیر Timothy Arcuri، اعتقاد دارند این شرکت در حال حاضر بر روی نسخه دوم ساعت هوشمند خود کار کرده و اهالی کوپرتینو قصد دارند تا در انتهای سال جاری میلادی، نسخه دوم آن را هم معرفی کنند.
گفته می شود نسخه ی دوم ساعت اپل، از عملکردی مستقل بهره برده و بدون نیاز به آیفون نیز می تواند به فعالیت بپردازد. این نسخه از مجموعه اتصالات کاملی پشتیبانی خواهد کرد و حتی گمانه زنی می شود که سامسونگ تامین نمایشگرهای این ساعت با پنل OLED را بر عهده خواهد داشت.
در صورتی که سامسونگ پنل نمایشگر ساعت بعدی را تامین کند، اندیشیدن به این احتمال دور از ذهن نیست که در نسخه دوم، با نمایشگری خمیده در ساعت اپل رو به رو باشیم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب خیلی خوبی بود مرسی
با ساعت هیچ مدلش حال نمیکنم
از این سرعت معرفی محصولات بدم میاد... چه سونی ، چه سامسونگ چه اپل ... ادم همش تو حسرت چیزی که نمی تونه بخره می مونه...
خوشم میاد آویزونه سامیه همیشه :D
نمیایشگر خمیده هم تکنولوژی خوده سامسونگه حالا بعضیا بیان بگن مهندسیش مال خود اپله خخخخ
هنوز به بازار نیومده،نسخه دومش هم میخواد همین امسال بیاد!واقعا علت ماندگاری و ارزش ساعت های سوئیسی چرخه ی عمر اونها هست...یک ساعت سوییسی رو میشه 10 سال رو مچ دستت ببندی و هیچ وقت قدیمی جلوه نمی کنه...ولی ساعت های هوشمند صرفا محصولات دیجیتالی هستن که با اومدن مدلی جدید ازشون.مدل قبلی تقریبا از دور خارج میشه و او پرستیژ ساعت های سوییسی رو ندارن...ساعت های هوشمند هنوز جای کار دارن تا به تکامل برسن
ساعت های هوشمند هرچقدر هم که به تکامل برسن به اون نقطه ای که شما میگی نمیرسن و با اومدن مدل جدید مدل قبلی از رده خارج میشه تقریبا....
تولید یه همچین ساعتی با این همه ریزه کاری واقعا سخته! کافی یه نگاه به بدنه ساعت های دیگه مثل sw3 بندازین تا پی ببرید!
خمیده بودن یه مشکل اصلی داره! رو هر دستی خوب نمی شینه و اپل واچ با این طراحی عالی عمل کرده و نه مثل ساعت های دیگه تخت بودن بیش از حد اعضابه!!
تولید کننده نداره ... چیش سخته ؟؟ غیر این که گیر اس و گیر فیت سامسونگ که خیلی سخت تره ... اما سامسونگ تو عرضه مشکل نداره ... چرا که خودش یه تولید کننده بزرگه
اگه سامسونگ نمایشگرشو بزنه خیلی خوب میشه ^.^
این Quanta از قبل نمیدونست نمیتونه بزنه؟ حتما باید وسط کار جا بزنه؟