توسعه دهندگان و ارائه راهکاری برای مشاهده تماس های دریافتی آیفون در اندروید پوشیدنی [تماشا کنید]
روزی که ساعت ها و ابزارهای مجهز به اندروید پوشیدنی قابلیت برقراری ارتباط با آیفون را پیدا کنند ظاهراً چندان دور نیست، البته شاید در آن روز گوگل و اپل نقش پر رنگی نداشته باشند. ...
روزی که ساعت ها و ابزارهای مجهز به اندروید پوشیدنی قابلیت برقراری ارتباط با آیفون را پیدا کنند ظاهراً چندان دور نیست، البته شاید در آن روز گوگل و اپل نقش پر رنگی نداشته باشند.
محمد ابو گربیه، توسعه دهنده ای که پیش از این موفق شده بود اعلانات آیفون را بر روی یک ساعت موتو ۳۶۰ مجهز به اندروید ور به نمایش درآورد، در ادامه ی تلاش هایش برای متصل کردن این دو جهان مجزا از هم به یکدیگر، ویدئویی را منتشر کرده که در آن همان اسمارت واچ قبلی قادر گشته تماس های تلفنی دریافتی را به کاربر اطلاع داده و سپس وی ارتباط را با استفاده از ساعتش رد یا برقرار نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
وب سایت SlashGear می نویسد، امکان پذیر شدن چنین امری بیشتر حاصل سرویس مرکز اعلانات پیاده سازی شده توسط اپل در iOS است، که اجازه می دهد انواع نوتیفیکیشن ها به سایر ابزارهای مختلف از جمله ساعت های هوشمند تحت اندروید پوشیدنی نیز انتقال یابند.
همچنین گفته می شود این سرویس می تواند اعلانات را به صورت تعاملی در اختیار دیگر گجت ها بگذارد، لذا کاربر قادر می گردد از وسیله ای مانند ساعت هوشمندش برای رد یا قبول تماس بهره بگیرد. البته این موضوع را می توان در مورد سایر انواع نوتیفیکیشن ها نیز تعمیم داد.
بر اساس روش محمد ابو گربیه فعلا امکان تماس گرفتن از طریق ساعت هوشمند اندرویدی یا موراد مشابه وجود ندارد، اما نکته ی مهم اینجاست که در راهکار او لازم نیست آیفون جیل بریک گردد.
ضمناً هنوز اپ های توسعه داده شده برای iOS و اندروید پوشیدنی توسط این فرد که ارتباط مورد بحث را امکان پذیر می نمایند در اختیار عموم قرار نگرفته و بعید به نظر می آید اپل اجازه دهد چنین اپلیکیشنی در فروشگاهش منتشر گردد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مطلب خیلی خوبی بود مرسی
دستگاه جیلبریک هست پس با جیلبریک همچین کاری رو انجام داده!
به زودی میشه انتظار داشت که بشه notfication ها و تماس ها روی تبلت یا گوشی اندرویدی دید
امیدوارم محمد جان جزیات رو در گیت هاب منتشر کنه تا ما هم فیضی ببریم :))))
joghd mode
Angry
Impatient
Causeless
What is the world ?
now playing : hickas-firoz
بچه ها جاتون خالی دارم با 4g ایرانسل با سرعت 25 مگابیت یا 3 مگ بر ثانیه دانلود میکنم :دی
اواتار 3 بعدی 20 گیگ حجم نهایت 2 ساعت طول میکشه :دی
اقا مگه قرارنبود ساعاتی بعد اچ تی سی درکنفرانسش معرفی کند بهمان کند؟ چیشد پس ساعت ۸ قراربود معرفی شه
ساعتش که معرفی شد اینم لینکش
http://www.htc.com/us/products/htc-re-grip/?intcid=home_us_20150304_grip-primary2
به دیوان.چه خبر؟کم پیدایی.
جالب بود !
مدتیه که دیگه تکنولوژی زده شدم که دیگه حتی پیام های واتس اپم رو هم نمی خونم :)
نمی دونم چرا اینجوری شدم من قبلا خیلی اکتیو بودم !
me2
منم بعد یه از هرچیزی ک توش فعالیت دارم زده میشم
نمیدونم چ ویروسیه
باگه داداش بــــــــــــــــاگ :)))
محمد؟
sync نشدن این دو سیستم عامل قدرتمند فقط به ضرر ما کاربران هست.
نمیدونم تا کی میخوان این کله شق بازی رو داشته باشن شرکت های بزرگ, البته اینو میدونم که این کار رو واسه این نمیکنن تا بتونن محصولات بعدی بیشتری تولید و به فروش برسونن.
امیدوارم این مچ شدها و سینک ها بیشتر هم بشه.