ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از مدل های بعدی Moto 360

موتو ۳۶۰ یک سال پیش با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار آمد. در حالی که در آن زمان اکثر ساعت ها از نمایشگر هایی مستطیلی بهره می بردند، موتورولا با ساعت گرد و شیک خود ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۹ اسفند ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتو ۳۶۰ یک سال پیش با قیمت ۲۵۰ دلار به بازار آمد. در حالی که در آن زمان اکثر ساعت ها از نمایشگر هایی مستطیلی بهره می بردند، موتورولا با ساعت گرد و شیک خود توانست از کاربران بسیاری دلبری کند و از این طریق سود مطلوبی را به جیب زند.

اکنون و در حالی که موتورولا کاملا به لنوو فروخته شده است، به نظر می رسد که نسل دوم این محصول، در دست ساخت است.

عکسی که در بالا مشاهده می کنید،‌ چمدانی حاوی انواع و اقسام مدل های بعدی Moto 360 است. چیزی که از این عکس می توان برداشت کرد این است که نسل بعدی موتو ۳۶۰ همچنان از نمایشگری دایره ای بهره می برد و البته از بند هایی با ابعاد مختلف، پشتیبانی می کند.

نکته جالب در مورد این عکس، نحوه انتشار آن در اینترنت است. در حالی که عادت داریم چنین تصاویری توسط لو دهندگان به دستمان برسد، این بار معتبر ترین مقام ممکن این عکس را در اختیارمان قرار داده است.

آقای ینگ یؤانکینگ، مدیرعامل لنوو، این تصویر را برای دقایقی بر روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد و سپس نسبت به پاک کردن آن اقدام نمود.

به نظر شما نسل بعدی Moto 360 می تواند موفقیت های نسل اول را تکرار نماید؟ نباید فراموش کرد که اینبار لنوو باید با رقیبی به نام اپل واچ در میدان رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL

    میتونه خیلی هم خوشگله

  • BenitA

    موتورولا با کمی تبلیغات و بازاریابی بهتر می تونه بازارو قبضه کنه چون کیفیت و کارایی مناسب رو داره و اینو ثابت کرده .

  • BenitA

    بدون شک . من امروز دقیقا به فکر این بودم که چرا هنوز موتورولا نسل جدید موتو 360 رو ارایه نکرده که خدا رو شکر خبرای خوبی میاد . ساعت بعدی من یک موتو 360 خواهد بود . امیدوارم شاهد افزایش قدرت سنسورها و کیفیت صفحه نمایش باشیم و گوگل هم یه فکری واسه اندروید ور کنه .

  • Poya

    موتو اپل رو پاره ميكنه.

  • علی امیری

    به نظر شما نسل بعدی Moto 360 می تواند موفقیت های نسل اول را تکرار نماید؟

    اگه نظرمو بخوای تو جنگل... :D (بقیه اش رو دوستان میدونن)

    • Siamak Gol

      آسفالت

  • الهام

    فقط موتو :)





    ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،


    افزايش بازديد سايت

    http://ataghalam.com/email-bank


    ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

  • SAEED DASTMARD

    صد در صد نمیتونه با اپل در بیفته چون با برند اپل نمیشه کاری کرد.

مطالب پیشنهادی