ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت Oppo حاشیه های اطراف نمایشگر را در موبایل جدیدش حذف می کند

Oppo یکی از شرکت های چینی است که در طول چند سال گذشته، توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت، اسم و رسم خوبی را برای خود در بازار رقم زند. به تازگی تصاویری از یکی ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۴ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۵:۰۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

Oppo یکی از شرکت های چینی است که در طول چند سال گذشته، توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت، اسم و رسم خوبی را برای خود در بازار رقم زند. به تازگی تصاویری از یکی از موبایل های آینده این کمپانی در اینترنت منتشر شده که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است.

در این تصاویر، که توسط یک منبع ناشناس در اختیار رسانه های چینی قرار گرفته، موبایلی دیده می شود که حاشیه های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک هستند.

gsmarena_002

در همین رابطه بد نیست بدانید که Oppo چندی پیش پتنتی را به ثبت رساند و طی آن از تکنیکی پرده برداری کرد که به سازنده اجازه می داد تا با شکست نور، توهم نمایشگری بدون حاشیه را برای کاربر به وجود آورد.

در ادامه مطلب ویدیو کار کردن با این موبایل جذاب را می توانید مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ادربار

    وارد بازار ایران میشه بلخره یانه این گوشی های این شرکت
    با حاله

  • Sohfalp560

    من فکر میکنم واقعا احتیاجی نیست به نمایشگرهایی که بدون حاشیه به نظر بیان!
    ولی واقعیتش اینه که حاشیه زیاد خیلی دردسرهستش، من تبلتم مثلن هفت اینچه ولی اندازه تبلت هشت و نیم اینچی اندازه داره!!! وقتی میخوام ی دست کار کنم از دستم لیز میخوره، درحالیکه یکی از دوستام لنوو هفت اینچی داره، راحت ی دست کار میکنم!(البته بسکتبال زیاد بازی میکردم، دستم بزرگه)

  • عــــــامـــــــــر

    هیچوقت با نبود حاشیه کنار نمیام اول اینکه کار با گوشی سخت میشه و دوم اینکه اگر افتاد از دستت گوشی الفاتحه

  • TROOL

    ایده خیلی خوبیه حذف این گوشه ها
    شرکتها یاد بگیرند

  • sajjad

    اینجور کارکردن باهاش سخت میشه

  • underline

    بهر حال بسازن بدن بیرون هر چی بلدن حالا بدرد میخوره ؟نمیخوره؟برای مصرف کننده اگه ...برای اونا نون داره!

  • HosseinZa

    هدف تکنولوژی از اومدنش راحت کردن کار زندگی ما هست شاید بگم با این راحت نیستم...
    "خیر اعمال اوسطها"

  • poory_gamer

    نوشته پتنت قبلیش درباره ی ایجاد توهمه

    امروز از بیکاری گرفتم 872 صفحه ی دیجیاتو رو چک کردم!!!

  • Mohamad Ir@nI

    اگه دقت کنید میفهمید نوشته «این یه توهمه.»ولی موبایل بدون حاشیه خیلی چیز توپیه.تووووووپ

  • poory_gamer

    هدف جذابیت و بازاریابیه
    وگرنه سری samsung edge هم اونقدر کاربردی نیست ولی قدرت بازاریابی بالایی داره

    • اَلِــــــــکــــــس

      حرف از اج شد. با اینکه کمی طرفدار کمپانی اپل هستم ولی حاظرم آیفونم رو بدم اس 6 اج بگیرم واقعا یه شاهکاره!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی