ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت ساعت هوشمند Urbane از ال جی مشخص شد

ماه پیش کمپانی ال جی در اقدامی منحصر به فرد اولین اسمارت واچ دارای پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE را معرفی کرد و حالا این ساعت قرار است از روز جمعه ۲۷ مارس (۷ فروردین) ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۶ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ماه پیش کمپانی ال جی در اقدامی منحصر به فرد اولین اسمارت واچ دارای پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE را معرفی کرد و حالا این ساعت قرار است از روز جمعه ۲۷ مارس (۷ فروردین) در اختیار کاربران کشور کره جنوبی قرار گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از مدل پایه اپل واچ که ۳۴۹ دلار فروخته می شود گران تر بوده و شرکت تولید کننده اش تصمیم دارد آن را در ازای ۶۵۰.۰۰۰ وون (۵۹۰ دلار) به فروش برساند.

البته باید در نظر داشت به لطف پشتیبانی از تکنولوژی LTE ساعت Urbane‌ می تواند در درون خود یک سیم کارت جای داده و به برقراری تماس های تلفنی به صورت مستقل بپردازد. ضمناً اسمارت واچ مورد بحث توانایی اتصال به تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث را نیز دارد، هر چند برای این منظور موبایل شما باید حتماً مجهز به اندروید ۴.۴ کیت کت یا نسخه های بالاتر از آن باشد.

اسمارت واچ Urbane‌ از استیل ساخته شده و از یک نمایشگر گرد ۱.۳ اینچی P-OLED با رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ بهره مند است.

برای این گجت دارای استاندارد IP67 (این استاندارد به معنای مقاومت در برابر آب بوده) باتری ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و ال جی در رابطه با طراحی آن تلاش نموده تا جلوه ای زیبا و حتی تا حدی لوکس به آن ببخشد.

کمپانی کره ای در مورد قیمت نهایی محصولش در سایر بازار ها هنوز سخنی به میان نیاورده و باید منتظر ماند و دید آیا Urbane‌ در دیگر نقاط جهان نیز با قیمتی ۵۹۰ دلاری عرضه خواهد گشت یا اینکه ال جی بر حسب مناطق مختلف در قیمت گذاریش ملاحظاتی را اعمال خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • V For Vandeta

    با درود و شادباش نوروزی

    این سایت قیمتاش فوق العاده اس من چند تا خرید کردم به نظرم من از لحاظ قیمتی زیاد با هم فرق ندارن بحث باطریش و نمی دونم ولی هر چی هست لومیا با برند نوکیا با لومیا با برند مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داره فقط نوکیا خودم و همسرم 630 و 520 داریم در میان رده ها عالین ار هر لحاظ
    سایت کیو انلاین http://kyo.ir/

    اینم بد نیست
    http://banehshop.com/

    این سایتم اطلاعات خوبی درباره وینفون بهت می ده

    http://winphone.ir/

  • TROOL

    قیمتش بالاست

  • farid

    مگه این ساعت هارو از چی میسازن .قیمتش از پلی استیشن 4 و ایکس باکس گرونتره

  • sajjad

    چیز خوبیه امکاناتش عالین. ولی گرونه

    • MaKenZi

      درود


      مطمئنا طیف مشخصی از کاربران مورد هدف این محصول هستند
      بسیاری از کاربران هستند که حالا به دلایل خاصی مثل شغل یا موارد دیگه این محصول رو به یک گوشی ترجیح میدن

  • bahram

    خوب چه کاریه آخه اینو با این قیمت بخری؟؟!!!!!!!!!!!!!!
    یه گوشی میخری همه کار میکنه خیلی هم بهتره

  • toto

    از ساعت اپل بهتره ولی گرونه

  • Gublin

    خیییییلی گرونه، با اون پول میشه یک پرچمدار خرید، یک گیگ رم و اسنپدراگون 400 هم واسه یک ساعت زیاده و به نظرم ال جی میخواسته با اعداد بازی کنه؛
    فکر کنم این ساعت یک نسخه بدون lte هم داشت که به دلیل وجود باتری کوچکتر قطر کمتری هم داشت و قیمتش هم پایین تر بود..

  • MZ

    شرمنده ببخشید بی ربطه
    میخوام گوشی وینفونی بگیرم بین lumia930 & lumia830 موندم کدومو بگیرم. شما کدومو پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟؟؟
    اگه گزینه های خوبی مثله این ها هست ممنون میشم معرفی کنید.

    • V For Vandeta

      با درود و شادباش نوروزی

      این سایت قیمتاش فوق العاده اس من چند تا خرید کردم به نظرم من از لحاظ قیمتی زیاد با هم فرق ندارن بحث باطریش و نمی دونم ولی هر چی هست لومیا با برند نوکیا با لومیا با برند مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داره فقط نوکیا خودم و همسرم ۶۳۰ و ۵۲۰ داریم در میان رده ها عالین ار هر لحاظ
      سایت کیو انلاین http://kyo.ir/

      اینم بد نیست
      http://banehshop.com/

      این سایتم اطلاعات خوبی درباره وینفون بهت می ده

      http://winphone.ir/

    • Gublin

      از نظر مشخصلات سخت افزاری که 930 توی همه موارد فوق العاده بهتره ظاهر زیباتری هم داره و در حال حاظر پرچمدار مایکروسافته، اگه پول 930 جوره توی خریدش شک نکن.

      • MZ

        خودمم قصد خرید 930 رو دارم ولی دوستام میگن باطریش جالب نیست.

مطالب پیشنهادی