ماه پیش کمپانی ال جی در اقدامی منحصر به فرد اولین اسمارت واچ دارای پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE را معرفی کرد و حالا این ساعت قرار است از روز جمعه ۲۷ مارس (۷ فروردین) در اختیار کاربران کشور کره جنوبی قرار گیرد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از مدل پایه اپل واچ که ۳۴۹ دلار فروخته می شود گران تر بوده و شرکت تولید کننده اش تصمیم دارد آن را در ازای ۶۵۰.۰۰۰ وون (۵۹۰ دلار) به فروش برساند.
البته باید در نظر داشت به لطف پشتیبانی از تکنولوژی LTE ساعت Urbane می تواند در درون خود یک سیم کارت جای داده و به برقراری تماس های تلفنی به صورت مستقل بپردازد. ضمناً اسمارت واچ مورد بحث توانایی اتصال به تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث را نیز دارد، هر چند برای این منظور موبایل شما باید حتماً مجهز به اندروید ۴.۴ کیت کت یا نسخه های بالاتر از آن باشد.
اسمارت واچ Urbane از استیل ساخته شده و از یک نمایشگر گرد ۱.۳ اینچی P-OLED با رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ بهره مند است.
برای این گجت دارای استاندارد IP67 (این استاندارد به معنای مقاومت در برابر آب بوده) باتری ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و ال جی در رابطه با طراحی آن تلاش نموده تا جلوه ای زیبا و حتی تا حدی لوکس به آن ببخشد.
کمپانی کره ای در مورد قیمت نهایی محصولش در سایر بازار ها هنوز سخنی به میان نیاورده و باید منتظر ماند و دید آیا Urbane در دیگر نقاط جهان نیز با قیمتی ۵۹۰ دلاری عرضه خواهد گشت یا اینکه ال جی بر حسب مناطق مختلف در قیمت گذاریش ملاحظاتی را اعمال خواهد نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با درود و شادباش نوروزی
این سایت قیمتاش فوق العاده اس من چند تا خرید کردم به نظرم من از لحاظ قیمتی زیاد با هم فرق ندارن بحث باطریش و نمی دونم ولی هر چی هست لومیا با برند نوکیا با لومیا با برند مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داره فقط نوکیا خودم و همسرم 630 و 520 داریم در میان رده ها عالین ار هر لحاظ
سایت کیو انلاین http://kyo.ir/
اینم بد نیست
http://banehshop.com/
این سایتم اطلاعات خوبی درباره وینفون بهت می ده
http://winphone.ir/
قیمتش بالاست
مگه این ساعت هارو از چی میسازن .قیمتش از پلی استیشن 4 و ایکس باکس گرونتره
چیز خوبیه امکاناتش عالین. ولی گرونه
درود
مطمئنا طیف مشخصی از کاربران مورد هدف این محصول هستند
بسیاری از کاربران هستند که حالا به دلایل خاصی مثل شغل یا موارد دیگه این محصول رو به یک گوشی ترجیح میدن
خوب چه کاریه آخه اینو با این قیمت بخری؟؟!!!!!!!!!!!!!!
یه گوشی میخری همه کار میکنه خیلی هم بهتره
از ساعت اپل بهتره ولی گرونه
خیییییلی گرونه، با اون پول میشه یک پرچمدار خرید، یک گیگ رم و اسنپدراگون 400 هم واسه یک ساعت زیاده و به نظرم ال جی میخواسته با اعداد بازی کنه؛
فکر کنم این ساعت یک نسخه بدون lte هم داشت که به دلیل وجود باتری کوچکتر قطر کمتری هم داشت و قیمتش هم پایین تر بود..
شرمنده ببخشید بی ربطه
میخوام گوشی وینفونی بگیرم بین lumia930 & lumia830 موندم کدومو بگیرم. شما کدومو پیشنهاد میکنید ؟؟؟؟؟؟
اگه گزینه های خوبی مثله این ها هست ممنون میشم معرفی کنید.
با درود و شادباش نوروزی
این سایت قیمتاش فوق العاده اس من چند تا خرید کردم به نظرم من از لحاظ قیمتی زیاد با هم فرق ندارن بحث باطریش و نمی دونم ولی هر چی هست لومیا با برند نوکیا با لومیا با برند مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داره فقط نوکیا خودم و همسرم ۶۳۰ و ۵۲۰ داریم در میان رده ها عالین ار هر لحاظ
سایت کیو انلاین http://kyo.ir/
اینم بد نیست
http://banehshop.com/
این سایتم اطلاعات خوبی درباره وینفون بهت می ده
http://winphone.ir/
از نظر مشخصلات سخت افزاری که 930 توی همه موارد فوق العاده بهتره ظاهر زیباتری هم داره و در حال حاظر پرچمدار مایکروسافته، اگه پول 930 جوره توی خریدش شک نکن.
خودمم قصد خرید 930 رو دارم ولی دوستام میگن باطریش جالب نیست.