ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش سه ماهه چهارم سال مالی بلک بری؛ سود آوری سهام داران را شگفت زده کرد

کمپانی بلک بری، در روز جمعه گزارش سه ماهه چهارم سال مالی خود را منتشر نمود و در کمال تعجب، می توان درآمد و درنتیجه ی آن، سودآوری را نیز در میان آن مشاهده کرد. در ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۸ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی بلک بری، در روز جمعه گزارش سه ماهه چهارم سال مالی خود را منتشر نمود و در کمال تعجب، می توان درآمد و درنتیجه ی آن، سودآوری را نیز در میان آن مشاهده کرد. در نتیجه این سودآوری، ارزش سهام این کمپانی نیز با رشدی ۵.۱ درصدی مواجه گشته است.

John Chen

John Chen

اوضاع مالی ما دیگر جای سوالی باقی نگذاشته و هم اکنون، در حال تثبیت درآمدها و البته بازگرداندن نگاه ها به سوی شرکت خود هستیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Chen، مدیر عامل بلک بری، در نظر دارد تا سودآوری بالای این کمپانی از فروش سرویس های امنیتی را افزایش دهد؛ مشکل بلک بری اینجاست که این شرکت در این زمینه، از مشتریان کمی برخوردار بوده و حال در پی بازاریابی بهتر و یافتن سازمان های بیشتری برای استفاده از آنهاست.

همچنین ارزش هر سهم بلک بری در نتیجه رونمایی از گزارش مالی اخیر، از ۹.۵۹ به ۹.۷۷ دلار در Nasdaq افزایش یافت. گفته می شود سهام داران این کمپانی نیز از این سودآوری غیر منتظره به شدت خوشحال شده اند؛ بخش اعظم درآمد سه ماهه نهایی سال مال مربوط به سیستم عامل QNX می شود که مورد استفاده ی بالایی نیز دارد، از خودرو گرفته تا راکتورها.

یکی از تحلیلگران موسسه BGC به نام Colin Gillis معتقد است: «آقای چن و تیمش، یکی از بهترین تیم های مدیریتی فعلی هستند، اما باید تمام تلاش خود برای احیای این کمپانی را به کار گیرند.»

کمپانی کانادایی، در گزارش مالی اخیرش، از سود خالص ۲۸ میلیون دلاری خود خبر داده، در بازه زمانی مشابه در سال گذشته، این شرکت با زیانی ۱۴۸ میلیون دلاری مواجه شده بود.

در گزارش مالی اخیر این شرکت نیز، فروش محصولات نرم افزاری نسبت به سال پیش ۲۰ درصد افزایش داشته و با درآمد ۶۷ میلیون دلاری همراه بوده است. Brian Colello، محقق سازمان Morningstar نیز اعتقاد دارد که این شرکت در جاده ی درستی گام برداشته و در انتهای سال مالی ۲۰۱۶ هم می تواند آماری درخشان تر، هر چند اندک از خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL

    همین چند روز پیش خبر اومد نا امید کننده بوده !

  • javaf

    Salam be hame.
    Man daram ba blackberry Z10 baratun
    minevisam.man ghablan ham iphone 5s
    Dashtam va ham LG G2. Vali hiiiiichhhhkodum be khubie in blackberry naresidan. Bekhoda man aslan nmidunam hang yani chi. Bara man ke ziad type mikonam ham aalie. Asheghe blackberry hastam. Khoda kone dobare be ooj bargarde mese chand saal pish k kolle bazaar daste blackberry o nokia bud.zamani k company haei mese Huawei o Xiaomi o Meizu o Oppo o Lenovo vojod nadashtan. Heeeeey

  • alifard

    واقعا خوشحال شدم:))

  • Saafa

    دیجیاتو یه چندتا بررسی جدید هم بذار خب!

    فقط هم گوشی و تبلت بررسی نکن خب، اینهمه دیوایس خوب!

    مثلا این:

    http://www.shemshad.com/default/xiaomi-mi-box-mini/%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C

    به شخصه خیلی علاقه مندم بررسیش رو توسط شما بخونم.
    بلکه خریدیم!

  • Siamak Gol

    آی نوکیا...
    نوکیای من..
    فریبِ عشقِ پوچ خوردی
    بخیالت با عشق، سود بردی
    ببین این تندیس پاک دامنی را
    که در دستانِ رقیب اوفتانی را
    تو را سوگند به لب های لعلت
    پیمانِ یار بشکن بفرست لعنت
    زهر را جای باده در استکان ها
    مانده ام در اعتمادت بر استفان ها
    ....
    از خودم

    • alifard

      از این شعر نبود؟
      ای سانفرانسیسکو آتش زده...

      • Siamak Gol

        اهنگ شاهینو میگی؟
        اون سانفرانسیسکوی سورئال بود فک‌ کنم.. نسوخته بود..
        .
        نه‌شعر شبیه شعر محسن نامجو شده.. یکی از آهنگای آلبوم بوسه های بیهوده..
        ...
        البته اولش شبیه شد.. بعدش‌خوب بود‌ که :D
        من از این چرت و پرتا زیاد میگم.. جدی نگیر

    • Siamak Gol

      غلط املایی:
      اوفتانی=اوفتادنی

  • آقای استیون "کاپیتان" جرارد

    We're back bixxxxxx!

  • steve

    خوبه اميدوارم بلك بري بيشتر پيشرفت كنه و به اوج برسه چون لياقتشو داره

  • farid

    خوبه این بلک بری بالاخره به یه سودی رسید.

    مبارک سهامدارانش

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )

    خدارو شکر داره دوباره بر میگرده

    خدا کنه htc هم برگرده با موتورولا تا شر این شرکتای چینی کنده شه

  • ITMaster

    از اين خبر خيلى خوشحال شدم كه كمپانى با اصالتى مثل بلك برى داره از بحران نجات پيدا ميكنه. :-)
    و همچنين از اينكه اين شركت از خطر فروخته شدن به شركتهاى تازه به دوران رسيده نجات پيدا كرد! و سرنوشتى مثل موتورولا و نوكيا پيدا نخواهد كرد!

مطالب پیشنهادی