ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا OnePlus به زودی از یک پهپاد رونمایی خواهد کرد؟

چند روز پیش، خبر دادیم که وان پلاس، در تلاش برای ساخت یک محصول جدید است، مشخص نبود که با یک کنسول بازی جدید رو به رو هستیم یا یک دسته کنترل کننده گیم. اما این ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۹ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۵:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش، خبر دادیم که وان پلاس، در تلاش برای ساخت یک محصول جدید است، مشخص نبود که با یک کنسول بازی جدید رو به رو هستیم یا یک دسته کنترل کننده گیم. اما این خبر، به تازگی ابعاد جدیدی به خود گرفته است؛ حال، مشخص گشته که محصول جدید وان پلاس، یک درون یا همان پهپاد خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر از این نیز کمپانی وان پلاس، خبر داده بود که محصول جدیدش نه یک تلفن همراه خواهد بود و نه یک تبلت؛ اما هیچ اطلاعات دیگری را به کاربران انتقال نداد. حال به نظر می رسد مشخص شده که این محصول، در اصل یک پهپاد است که با نام DR-1 نیز شناخته خواهد شد.

OnePlus-next-device-seems-to-be-a-drone

در طول یک جلسه پرسش و پاسخ در وبسایت Reddit، مدیر این شرکت به نام Carl Pei اظهار داشت که محصول جدید وان پلاس، یک دورن خواهد بود. به نظر می رسد که کمپانی مورد بحث، تلاش دارد تا کسب و کار خود را از بخش موبایل، به حوزه های جدیدی وارد نماید.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات دقیق این پهپاد در دست نیست اما انتظار می رود با درونی ارزان رو به رو شویم.

OnePlus-drone-630x472

پهپاد ها به تازگی در میان علاقه مندان به دنیای تکنولوژی، بسیار پر طرفدار شده اند، در نتیجه، وان پلاس نیز زمان بسیار خوبی را برای ورود به این حوزه انتخاب نموده. باید منتظر مانده و ببینیم این کمپانی در آوریل،‌ چه در چنته خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL

    این پهپهاد چیست که عالم همه دیوانه اوست

  • Mamos98

    بیشتر به نظر میاد گوشیه خمیده باشه تا درون!

  • سوتابایت

    امیدوارم مثل گوشیش‌ عالی باشه!

  • Hamed

    خیلی جالبه برام ... چینیا با یه برند چه چیزایی که تولید نمیکنن :|
    مثلا شیائومی فقط موبایل تولید میکرد ، الان زده تو کار Smart TV و اینا ...
    وان پلاس هم یه گوشی داد فوق العاده بود ، حالا میخواد پهپاد تولید کنه :|

    • Divan Greedy

      بایدم اینطور باشه ، همه شرکت ها اینجورین مثلن گوگل از ربات و ماشین و ... گرفته تا سیستم عامل ، مایکروسافت از استدیو بازی سازی تا .... و همین طور بقیه شرکت ها قرار نیست تا اخر عمرشون بقط روی یه چیز کار کنن اینکارو کنن می شن مثل یاهو و نوکیا

  • farid

    خیلی هم عالی

  • Gublin

    این هنوز دومین گوشیش رو نداده، تنها محصولش رو هم که هنوز فقط با دعوتنامه میشه خرید! اونوقت "تلاش دارد تا کسب و کار خود را از بخش موبایل، به حوزه های جدیدی وارد نماید" !!! :/

مطالب پیشنهادی