ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه سونی برای تولید یک فبلت ۶ اینچی؛ هدف گذاری ژاپنی ها برای فروش ۳۸ میلیون دستگاه

سونی در طول سالیان گذشته سرمایه گذاری بسیاری را بر روی بخش موبایل خود انجام داد، اما علیرغم تلاش بسیار نتوانست به سهم بازار مورد نظر خود دست پیدا کند و سود کافی را از ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۱۱ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۳:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سونی در طول سالیان گذشته سرمایه گذاری بسیاری را بر روی بخش موبایل خود انجام داد، اما علیرغم تلاش بسیار نتوانست به سهم بازار مورد نظر خود دست پیدا کند و سود کافی را از این بخش به دست آورد.

مخارج بسیاری که این بخش به شرکت ژاپنی تحمیل می کرد، حتی باعث شد تا شایعاتی مبنی بر فروش واحد موبایل به گوش رسد. اما در نهایت و در شرایطی که همگان انتظار داشتند تا سناریو Vaio یکبار دیگر تکرار شود، مدیران سونی اعلام کردند که قصد ندارد واحد موبایل را از مجموعه خود جدا نمایند.

اکنون سونی با تغییراتی که در استراتژی خود داده است، امیدوار است تا در سال جدید بتواند سود بیشتری را از بخش موبایل، به دست آورد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، خبر می رسد که سونی قصد دارد در سال مالی ۲۰۱۵، بالغ بر ۳۸ میلیون دستگاه موبایل را به فروش رساند. سال مالی سونی از ۱۲ فروردین ۹۴ شروع شده و تا ۱۱ فروردین ۹۵ ادامه پیدا می کند. بد نیست بدانید که سازنده ژاپنی در سال مالی ۲۰۱۴، موفق شده بود تا ۳۹.۲ میلیون موبایل را در اختیار کاربران قرار دهد.

سونی در سال گذشته تمرکز بسیاری را بر روی موبایل های ارزان قیمت قرار داده بود، و امیدوار بود بتواند با این تکنیک، سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد. اما اکنون و پس از تغییر مدیر بخش موبایل، به نظر می رسد که تمرکز بر روی پرچمداران و موبایل های میان رده قرار گرفته است. بر همین اساس ژاپنی ها امیدوارند با فروش کمتر، به سود بالاتری دست پیدا کنند.

در کنار تمام این موارد، خبر می رسد که یکی از بزرگترین تامین کنندگان سونی، در حال کار بر روی موبایلی ۶ اینچی است. دستگاهی که انتظار می رود با ابعادی کوچکتر، جایگزین Xperia Z Ultra شود.

سونی تا کنون و در سال ۲۰۱۵ چهار دستگاه را معرفی نموده است. Xperia E4 ، Xperia E4g ، Xperia M4 Aqua و Xperia Z4 Tablet محصولاتی هستند که خانواده سونی را در سال جدید تشکیل می دهند.

همچنین انتظار می رود که سازنده ژاپنی، در ماه های پیش رو پرچمدار جدید خود را نیز معرفی نماید. بر اساس بنچ مارک هایی که به تازگی لو رفته است، پیش بینی می شود که Xperia Z4 دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی باشد و قدرت خود را توسط Snapdragon 810 تامین نماید.

پردازنده این دستگاه هشت هسته ای است و از معماری ۶۴ بیتی بهره می برد. پردازش گرافیکی نیز توسط Adreno 430 انجام می پذیرد. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری Xperia Z4 به شمار می روند.

در ادامه می توانید رندر هایی که انتظار می رود متعلق به Z4 باشد را مشاهده نمایید.

Alleged-Sony-Xperia-Z4-press-renders (1)-w600

Alleged-Sony-Xperia-Z4-press-renders (2)-w600

Alleged-Sony-Xperia-Z4-press-renders (3)-w600

Alleged-Sony-Xperia-Z4-press-renders-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • حسین

    ضخامتش کمی زیاد بنظر نمیاد آیا؟!!!

  • hojjat

    سونی یه اشتباهی که تو این دو سال داشت این بود که هر 6ماه یک بار پرچمدار میداد بیرون وقیمت پرچمدار قبلیش میومد پایین و حتی فروششم کمتر میشد اگه این اشتباه رو نکرده بود هیچ وقت ضرر نمیکرد.

  • Mohammad

    فقط خدا کنه سنسور اثر انگشت و هم چنین لرزشگیر اوپتیکال را هم به این محصول اضافه کنه.

  • I'm geek

    اقا چرا سونی از گوریلا استفاده نمیکنه ?
    اصلا از چی به جاش استفاده میکنه ? بهتره?

  • TROOL

    میتوننن اغا میتونن

  • I'm geek

    اقا. یه سوال ، چرا سونی توی گوشی ها از گوریلا گلس استفاده نمیکنه?

    اصلا دقیقا از چی استفاده میکنه? بهتر از گوریلا هست??
    میشه هر کی میدونه بگه
    ممنون

  • alireza_asol

    فبلت فقط زمانی موفق میشه که مشخصاتش برابر یا بهتر از گوشی پرچمدار شرکت باشه
    نه مثل زد اولترا قبلی با دوربین ضعیف و بدون فلاش و ...

  • عــــــامـــــــــر

    سونی با اصالته و من اینو دوس دارم اما تو دنیای تکنولوژی اصالت تو رتبه آخره الان نوآوری در کنار مچ بودن نرم افزار و سخت افزار و صد البته بازاریابی مهمه امیدوارم سونی با نگه داشتن این مقوله بتونه موفق باشه

  • Cerita

    6 اینچ کوچیک نیست؟ 7-8 بزنه خوبه
    واقعا وایو رو چرا فروخت؟ والا کسی رو ندیدم ناراضی باشه از وایو، اصن کسی رو ندیدم از سونی ناراضی باشه، حیف بود

  • steve

    خوبه اميدوارم دوباره سوني به روزاي اوجش برگرده

مطالب پیشنهادی