تصاویر سونی اکسپریا Z4 به همراه مشخصات سخت افزاری لو رفتند
تصاویر تازه ای از یک موبایل متعلق به شرکت سونی لو رفته که ادعا می شود به احتمال زیاد، جدیدترین پرچمدار شرکت ژاپنی خواهد بود. این مدل با کد رمز E6553 شناخته می شود و آنگونه که ...
تصاویر تازه ای از یک موبایل متعلق به شرکت سونی لو رفته که ادعا می شود به احتمال زیاد، جدیدترین پرچمدار شرکت ژاپنی خواهد بود. این مدل با کد رمز E6553 شناخته می شود و آنگونه که خبر می رسد، از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گیرد و دلیل اینکه بسیاری بر این باورند که موبایل مورد بحث، همان Z۴ بوده، در اصل استفاده از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر اساس تصاویر، می توان گفت که سونی یک بار دیگر قصد استفاده از سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی را در دوربین این موبایل هوشمند دارد؛ در خصوص طراحی نیز همانگونه که مشاهده می کنید، یک بار دیگر از «شیشه» در ساخت بخش پشتی آن بهره گرفته شده است.
انتظار می رود که سونی، پرچمدار جدید خود به نام Xperia Z4 را با نمایشگری ۵.۱ اینچی و رزولوشن تصویر Full HD به بازار عرضه کند؛ چنین رزولوشنی، در واقع چگالی ۴۳۲ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد که در برابر پرچمداران سال ۲۰۱۵، شاید چنان حرفی برای گفتن نداشته باشد.
همانگونه که پیشتر نیز ذکر شد، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ از این اسمارت فون پشتیبانی به عمل می آورد؛ این چیپست دارای پردازنده ای ۶۴ بیت، ۸ هسته ای و نهایت فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است. جهت اطلاع دوستداران بازی های همراه، Z4 از پردازنده گرافیکی Adreno 430 استفاده می کند. در ادامه می توان به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی (۲۳ گیگابایت در اختیار کاربر) قابل گسترش اشاره داشت.
مستنداتی که از سوی FFC (کمیسیون ارتباطات فدرال) فاش شده، خبر از وجود درگاه کارت حافظه می دهد. همانگونه که ذکر شد و در تصویر نیز مشاهده می کنید، دوربین اصلی این محصول ۲۰.۷ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. پرچمدار بعدی سونی همچنین از گواهی IP68 استفاده می کند؛ به این معنی که تا ۳۰ دقیقه، در عمق یک متر و نیم متری دوام می آورد. Z4 از یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر و اندروید ۵ به صورت پیش فرض، بهره می برد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


آرزوی داشتن یه همچین موبایلی رو دارم.
زیاد فرقی نکرده زی3 رو به اندروید 5 ارتقا بدی فک نکنم بشه از این تشخیصش داد :|
البته غیر از عدد کنار دوربین :)
آقا اصلاحیه :
:|
عدد کنار دوربینم همونه ! دیگه حرفی ندارم :))
منم منتظرم بیاد تا زد 3 بگیرم. دقت صفحه اش خیلی هم خوبه و اصلا به نظرم لازم نیست بیفته دنبال خصوصیات تبلیغاتی و نه چندان موثری مثل بالاتر بردن دقت صفحه. مهم باتریه که اگه همین باشه دیگه از زد 3 که محشر بود هم محشرتر می شه. کاش اینفرارد هم اضافه می کرد. سونی خوبیش اینه که شلوغ نمی کنه تو گذاشتن امکانات بعضا غیر کاربردی یا کم کاربرد و یه گوشی کامله. اما بعضی چیزها اگه اضافه کنه کاربردی هست مثل همین اینفرارد برای کنترل دستگاه ها.
من نمیدونم بعضی از دوستان چه انتظاری دارند؟
انتظار اعداد بزرگ و گول زننده یا امکانات به درد نخور دارید؟
مثلاً آیفون که یکی از پر فروش ترین اسمارت فون هاست و همیشه رکورد های فروش رو میشکنه مگه چی داره؟
یه صفحه ی ۴٫۷ اینچی ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسلی داره.
یه دوربین ۸ مگاپیکسل خوب.
طراحی عادی و نازک با دوربین بیرون زده (!)
و البته نرم افزار خوب و بهینه و بدون مشکل.
EPIC FAIL
سونی واقعا محصولاتش زیبان، خوب بود بجا z4 از z3s استفاده میگرد چون نو یه سال اونقد نواوری ایجاد نمیشه
طراحی سونی عالیه منم حتما میخرم چون کاری که از گوشی انتظار دارم رو به خوبی انجام میده، جز زیباترین گوشیا هم هست
نواوری همه شرگتا همینه که یکم ظاهر گوشیو تغییر میدم و یه چیز جدید میزارن توش (که میدونی ارزش اونهمه پولو نداره) این درحالیه که شرکتای دیگه مثل سونی مجبورن یه چیز کاملا نتفاوت طراحی کنن، سامسونگم که اینکارو کرد همه میگن کپیه!
چگالی پیکسل آیفون ۶، ۳۲۶ و آیفون ۶ پلاس ۴۳۲. چرا تراکم پیکسلی این گوشی در برابر پرچمداران حرفی برای گفتن نداره کمی غیر منصفانه نیست؟
معلوم توان رقابت ندارن با گوشیا دیگه،گوشی مثل سونی گوشه رینگ افتاده هرکی یه چیز بش.میگه!
والا من موندم گوشی من چه کار نمیکنه که مثلا مال پسر خالم 5s یا اونیکی s5 انجام میده، فقط سنسور اثر انگشت دارن
۲۰/۷ یعنی سنسور همون imx220 هستش متاسفانه.
Imx230 رزولوشن بالاتری داره. ۲۱/۴ مگا
رزولویشن 20.7 که کاملا کافیه و هنوزم زیاد و کافیه فقط میمونه سنسور دوربین که اگه imx230 باشه رسما دوربین z4 خودشو از دنیای موبایل جدا میکنه. پردازنده و رم هم که جدیدترینه. باتری که محشره اگه 3400 باشه. میمونه بحث ضخامت که اگه دوروبر همون 7.2 میلیمتر باشه فوق العادست. صفحه نمایش هم باید در دو مدل FHD و QHD ارائه بشه تا کاربر خودش انتخاب کنه. طراحی omni balance هم که کلا جای هیچ ایرادی نداره بلکه شاید بازم نسبت به طراحی بی نقص z3 شاهد پیشرفت و بهبود باشیم. درپوشها هم برداشته میشن. Z4 محشره
فکر کنم سونی باید یه پروژه 0 برا خودش تعریف کنه ...
دیگه دارم از این طراحی 4 گوش زده میشم !!!
ببینم مگه سونی توی اندروید 5 نرم افزار واکمن رو حذف نکرد و موزیک رو جایگزین کرد؟! پس این عکس یا قدیمیه یا اندرویدش 5 نیست یا کلا شایعه اس!!!!!!!!!
نه حذف کرده نه جای گزین داره کنار واکمن این هم توسعه میده