سامسونگ و استخدام ۵۰۰ هوادار تقلبی برای مراسم معارفه گلکسی S6 در کشور چین
طبق گزارش هایی که اخیراً از طریق منابع خبری ساکن در شهر شانگهای انتشار یافته اند، سامسونگ روز جمعه مراسمی را در این شهر برگزار کرده و طی آن به معرفی دو موبایل پرچمدار تازه ...
طبق گزارش هایی که اخیراً از طریق منابع خبری ساکن در شهر شانگهای انتشار یافته اند، سامسونگ روز جمعه مراسمی را در این شهر برگزار کرده و طی آن به معرفی دو موبایل پرچمدار تازه اش یعنی گلکسی S6 و S6 اج پرداخته است.
اما ظاهراً ابر کمپانی تکنولوژیک کره ای قادر نبوده سالن رویداد را با هواداران واقعی برند خود پر نماید و در نهایت مجبور شده به ۵۰۰ نفر مبلغی را پرداخته تا از خالی ماندن صندلی ها جلوگیری کرده و در مقابل رسانه ها نیز آبروداری نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
۵۰۰ هوادار تقلبی سامسونگ تقریباً نیمی از حاضرین سالن ۱۰۰۰ نفره محل برگزاری مراسم را تشکیل می داده اند. به گفته ی یکی از کسانی که وظیفه ی انتخاب و گزینش افراد مذکور را بر عهده داشته، کره ای ها ترجیح شان بر آن بوده سالن را با نفراتی زیر ۳۰ سال که ظاهری شبیه دانش آموزان و دانشجویان داشته اند پر نمایند.
برای یک ساعت حضور در مراسم ۴.۸ دلار به برگزیدگان پرداخت شده و فرد مسئول استخدام نیز در ازای گزینش و جذب هر نفر ۳.۲ دلار دریافت نموده است. سپس به این نفرات تذکر داده شده در مواجه با رسانه ها علت حضور خود در رویداد سامسونگ را علاقه ی شخصی به این برند و موبایل های جدیدش بیان کنند.
نکته در اینجاست با همه ی این تدابیر بازهم با به اتمام رسیدن مراسم و فراهم شدن فرصت مشاهده ی از نزدیک محصولات تازه، بیشتر حاضرین بوسیله ی آیفون کمپانی اپل از گلکسی S6 و S6 اج عکس می گرفته اند.
یکی از کسانی که در رویداد جمعه ی غول تکنولوژی کره ای حضور داشته نیز ذکر کرده، وی از طریق بنری تبلیغاتی در اپلیکیشن پیغام رسان WeChat متوجه برگزاری مراسم گشته و به او گفته شده با حضوری بیش از ۱۵ دقیقه در کنفرانس خبری مرتبط مبلغی برابر با ۸.۱۴ دلار دریافت خواهد نمود.
همه ی هواداران استخدامی موظف بوده اند، تصویر، شماره تلفن و نام خودشان را در گروهی معین در WeChat به ثبت رسانده و صفحه ی Samsung Galaxy Baidu را نیز لایک کنند.
شاید این خبر در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد ولی آنطور که شواهد نشان می دهند سامسونگ روزگاری سخت را در یکی از بزرگترین بازارهای موبایل جهان پشت سر می گذارد و تلاش دارد علیرغم از دست دادن سهم بزرگی از بازار مذکور ظاهر خود را به صورت کامل حفظ نماید.
طبق آمار و گزارشی که توسط Kantar Worldpane منتشر گشته، بین ماه های دسامبر و فوریه آیفون اپل موفق گشته ۲۷.۶ درصد از بازار کشور اژدهای سرخ را به تصاحب خود دربیاورد و در بازه ی زمانی ذکر شده آیفون ۶ محبوب ترین موبایل در نزد چینی ها بوده است. در پشت سر اسمارت فون کوپرتینویی ها شیائومی Redmi (با سهم ۱۰.۲٪ از بازار) قرار داشته و آیفون ۶ پلاس نیز در جایگاه سوم ایستاده.
سامسونگ که روزگاری بر بازار مورد بحث فرمانروایی می کرد حالا سایه ای سنگین از رقبا را بر بالای سر خودش می بیند هر چند که هنوز امیدش را از دست نداده و باور دارد آینده پیش رو اشتباهات ناخوشایند گذشته را جبران خواهند نمود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حالا هی برید سامسونگ بخرید
ای خاک...!!!
سامسونگ برند افراد خاصه
برند همه اوناییه که سواد سخت افزاری کافی دارن
میدونن از گوشی چی میخوان و کدوم برند میتونه نیازشون تامین کنه
با این مزخرفات هم چیزی از ارزشش کم نمیشه
اون آقایون و خانومایی که همیشه اسم اپل و آیفون رو زبونشونه و خودشون رو فن اپل میدونن و بهش افتخار میکنن
همونایی هستن که حتی بلد نیستن اپل آیدی بسازن و میرن بیرون واسه همه کاراش پول میدن تا براشون انجام بدن
اینا از گوشی و تکنولوژی چی میفهمن که بخوان صاحب نظر باشن؟
شما پول تو جیبیاتون جمع کنین واسه بیرون بردن و دم به دقه آپدیت نرم افزاری و ....
تو کار بزرگترها هم دخالت نکنین
بنده به شخصه از هوادارن سامسونگ بودم. بله! بودم!
خودم و خانومم چندین سال بود که از گوشی های سامسونگ استفاده می کردیم.
هر بار مشکلاتی می دیدم اما می گفتم خب پیش میاد دیگه.
تا اینکه آخرین محصول سامسونگی که خریدم تبلت GALAXY NOTE PRO 12.2 بود.
کیفیت ساخت افتضاح چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری.
پرش صفحه و لگ های گاه و بیگاه .
با تماسی که با دفتر مرکزی سامسونگ داشتم با کمال پررویی این جواب رو به من دادن که این مشکلات در تبلت galaxu note pro شایعه و باید باهاش کنار بیاید!
تا این حد بی مسئولیتی و بی احترامی به مشتری!
بعدش هم مشخص شد که احتمال آپدیت شدنش به اندروید lolipop خیلی کمه!
الان هم خودم در صدد خریدن یک آیپد ایر 2 هستم.
گوشی بعدی خانومم هم قضد دارم آیفون بگیرم.
یه پول بیشتر میدی ولی دلت قرصه تا حداقل دو سه سال لازم نیست دیوایستو عوض کنی.
جالبه محبوبيت اول و سوم با محصولات اپله ، شيائومي هم كه به خاطر كپي كاري از محصولات اپل دوم شده .
خدارو صد هزار مرتبه شکر که سامسونگی نیستم!
تلویزیون پلاسما 51 خریدیم سه میلیون وپانصد . دوسال نشده یه خط روی پنلش افتاد .باسام سرویس تماس گرفتیم میگن این اتفاق طبیعیه . کاریش نمیشه کرد . پنلش اندازه قیمت خود تلویزیونه . به نظرمن سامسونگ الکی اسم در کرده با فریب و دروغ .
سامسونگ است دیگر ...
برند باید چقدر بدبخت باشه. حالا سونی کنفرانس برگذار میکرد. میدید چی میشد. سامسونگ دزدی و کلاه برداری و عوام فریبی بسه.
کی سامسونگ این بچه بازیاش رو تموم میکنه؟؟
این کارا در شخصیت یک شرکت کوچیک هم نیست چه برسه شرکتی که ادعای پیشرو بودن داره
اصلا اهمیتی نداره این حرکتش ها نه توی فروش و نه کیفیت اما با این کار و این خبر اندازه صد برابر اونا برای خودش تبلیغات منفی کرد
واقعا بی فکری بعضیا کار یک تیم رو میتونه نابود کنه
خاک تو سر سامسونگ چین