آیفون ۶ در برابر گلکسی S6 اج؛ کدامیک از آزمایش سقوط سربلند بیرون می آیند؟ [تماشا کنید]
هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق ...
هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق بلافاصله کاربران موبایل خود را برداشته و امید دارند که کمترین آسیب ممکن به آن وارد شده باشد.
به صورت رایج طی یک سقوط، اصلی ترین قطعاتی که دچار صدمه می شوند دوربین و نمایشگر هستند، البته ارتفاع نیز عامل موثری به حساب می آید و هر چه مقدارش بیشتر باشد لطمه های وارده زیادتر خواهند بود.
قبلاً در دیجیاتو و در ویدئوهایی اختصاصی اکسپریا Z3 از سونی و Desire Eye از HTC را مورد آزمایش سقوط قرار دادیم تا توان مقاومتی آنها در شرایط سخت سنجیده شود. حال صاحبان کانال EverythingApplePro در یوتوب دو محصول پر سر و صدای این روزهای بازار را به چالش کشیده اند تا مشخص گردد آیفون ۶ از اپل و گلکسی S6 اج از سامسونگ وقتی از ارتفاعات و زوایای مختلف به زمین می افتند تا چه حد می توانند دوام بیاورند و کدام بخش هایشان بیشتر آسیب می بیند.
طبق ویدئوی مورد بحث به نظر می رسد علیرغم طعنه ها و کنایه های مختلفی که به کمپانی کره ای در طول هفته های اخیر زده می شد کهکشانی تازه وارد آنها دوام بهتری را در قیاس با آخرین دستاورد اپل ارائه می نماید.
از شما دعوت به عمل می آوریم تا این تست سقوط را مشاهده کرده و نظرات خود را در همین رابطه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دمش گرم اس ۶ خیلی خوب بود البته گوریلاگلس ۴ هم عالی بود ک صفحش انقد خوب بود اما در مجموع خیلی خوب بود مخصوصا جنس پشت بدنش آیفون از قدیم ضعیف بود ۵اس رو ک دوبار خودم دیدم پوکید از نزدیک
یعنی مزخرف ترین دراپ تستی بود که تا حالا دیدم!!
مرتیکه چلاق!!!!
میخواست گوشی از کنار بخوره زمین از رو میخورد ، از رو بخوره از کنار میخورد، کلا مسخره بود
FAKE TEST ! :|
هه!!!
کپی آیفون بیشتر از خودش دوام آورد
عکسا تقلبیه جفتش با ایفون گرفته شده دوست عزیز فقد دستکاری فتوشاپی دارن
اگر اشتباه نکنم آیفون6 از گوریلا گلاس 3 استفاده میکنه
و گلاگسی اس 6 از نسل 4ام گوریلا گلاس
یادم میاد تو مقالعه ای که در مورد گوریلا گلاس 4 دیجیاتو گذاشته بود خیلی ازش تعریف کرده بودن اما شنیدن کی بود مانند دیدن...
آیفون اصلا از گوریلا گلس استفاده نمیکنه انگار (منفی ندید چیزی که شنیدم و دیدم این بود)
دم اس6 اج گرم واقعا فراتراز انتظار من بود
هفت هشت بار زدش زمین
نه اون دوربین بیرون اومده مشکلی پیدا کرد و نه ال سی دی از بقیه قطعات جدا شد
ایفون داشت کلا میریخت همه چیزش پنلش از گوشی جدا شد اخرش
از سی سانتی ایفون با اولین دراپ از صورت خورد شد
تو این مورد خداییش ایفون افتضاح بود اما اس6 برعکس واقعا به صورتی عجیب دوام اورد
من نمي دونم چرا موقع دراپ تست گرفتن گوشي ها انقدر سگ جون!؟
حالا گوشي دست ما باشه از ارتفاع ٣٠ سانتي هم بيوفته همون دفعه اول فاتحش خوندست!
همين ديروز 5S داداشم از حدود يه متري با پشتش افتاد صفحه اش كامل سوخت! :D
کاملا درکت میکنم.اما از آیفون بگیر تا ۶+ هیچ کدوم به محکمی ۴اس نبود.
قبلا یه ال جی kc910 داشتم ..
از دستم افتاد تو اتوبوس... فک کردم خورد شده. دنبالش گشتم نبودش..
دزد بردش... آخر نفهمیدم گوشی محکم بود یا نه... حیف..
.
ولی حالا خودمونیم.. ماشین دوبار از رو آیفون رد شد :D
نزدیک تر هم به ماشین بود. گلگسی پرت شد اونور...
اما تو تست سقوط واقعا اج خوب بود.. فک میکردم باید خیلی داغون بشه به خاطر کناره هاش اما با تعجب دیدم سالم تر موند!!
.
جالب بود. منتظر گزاشتنِ اونا تو دهنِ گاو هستم از طرف دیجی..
دیجی مگه چی گفتم که سانسور میکنی؟1
فقط گفتم اون آقاهه مد..وع ریخت داخلشون.. یکم عامیانه گفتم..
این یه عَمَلِ طبیعیه!
بر منکرش لعنت..
بعد مدتها ثبت نام کردم
آیفون کوتلت شد ..همین و بس