ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶ در برابر گلکسی S6 اج؛ کدامیک از آزمایش سقوط سربلند بیرون می آیند؟ [تماشا کنید]

هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق بلافاصله کاربران موبایل خود را برداشته و امید دارند که کمترین آسیب ممکن به آن وارد شده باشد.

به صورت رایج طی یک سقوط، اصلی ترین قطعاتی که دچار صدمه می شوند دوربین و نمایشگر هستند، البته ارتفاع نیز عامل موثری به حساب می آید و هر چه مقدارش بیشتر باشد لطمه های وارده زیادتر خواهند بود.

قبلاً در دیجیاتو و در ویدئوهایی اختصاصی اکسپریا Z3 از سونی و Desire Eye از HTC را مورد آزمایش سقوط قرار دادیم تا توان مقاومتی آنها در شرایط سخت سنجیده شود. حال صاحبان کانال EverythingApplePro در یوتوب دو محصول پر سر و صدای این روزهای بازار را به چالش کشیده اند تا مشخص گردد آیفون ۶ از اپل و گلکسی S6 اج از سامسونگ وقتی از ارتفاعات و زوایای مختلف به زمین می افتند تا چه حد می توانند دوام بیاورند و کدام بخش هایشان بیشتر آسیب می بیند.

طبق ویدئوی مورد بحث به نظر می رسد علیرغم طعنه ها و کنایه های مختلفی که به کمپانی کره ای در طول هفته های اخیر زده می شد کهکشانی تازه وارد آنها دوام بهتری را در قیاس با آخرین دستاورد اپل ارائه می نماید.

از شما دعوت به عمل می آوریم تا این تست سقوط را مشاهده کرده و نظرات خود را در همین رابطه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • peyman

    دمش گرم اس ۶ خیلی خوب بود البته گوریلاگلس ۴ هم عالی بود ک صفحش انقد خوب بود اما در مجموع خیلی خوب بود مخصوصا جنس پشت بدنش آیفون از قدیم ضعیف بود ۵اس رو ک دوبار خودم دیدم پوکید از نزدیک

  • Noid

    یعنی مزخرف ترین دراپ تستی بود که تا حالا دیدم!!
    مرتیکه چلاق!!!!
    میخواست گوشی از کنار بخوره زمین از رو میخورد ، از رو بخوره از کنار میخورد، کلا مسخره بود

  • Farzin_Mirzaie

    FAKE TEST ! :|

  • Mohammad ch

    هه!!!
    کپی آیفون بیشتر از خودش دوام آورد

  • ★Saeed ★saye

    عکسا تقلبیه جفتش با ایفون گرفته شده دوست عزیز فقد دستکاری فتوشاپی دارن

  • Mr.Sanayi

    اگر اشتباه نکنم آیفون6 از گوریلا گلاس 3 استفاده میکنه
    و گلاگسی اس 6 از نسل 4ام گوریلا گلاس
    یادم میاد تو مقالعه ای که در مورد گوریلا گلاس 4 دیجیاتو گذاشته بود خیلی ازش تعریف کرده بودن اما شنیدن کی بود مانند دیدن...

    • اَلِــــــــکــــــس

      آیفون اصلا از گوریلا گلس استفاده نمیکنه انگار (منفی ندید چیزی که شنیدم و دیدم این بود)

  • SamanSJ

    دم اس6 اج گرم واقعا فراتراز انتظار من بود
    هفت هشت بار زدش زمین
    نه اون دوربین بیرون اومده مشکلی پیدا کرد و نه ال سی دی از بقیه قطعات جدا شد
    ایفون داشت کلا میریخت همه چیزش پنلش از گوشی جدا شد اخرش
    از سی سانتی ایفون با اولین دراپ از صورت خورد شد
    تو این مورد خداییش ایفون افتضاح بود اما اس6 برعکس واقعا به صورتی عجیب دوام اورد

  • viero

    من نمي دونم چرا موقع دراپ تست گرفتن گوشي ها انقدر سگ جون!؟
    حالا گوشي دست ما باشه از ارتفاع ٣٠ سانتي هم بيوفته همون دفعه اول فاتحش خوندست!
    همين ديروز 5S داداشم از حدود يه متري با پشتش افتاد صفحه اش كامل سوخت! :D

    • YotaByte

      کاملا درکت میکنم.اما از آیفون بگیر تا ۶+ هیچ کدوم به محکمی ۴اس نبود.

    • Siamak Gol

      قبلا یه ال جی kc910 داشتم ..
      از دستم افتاد تو اتوبوس... فک کردم خورد شده. دنبالش گشتم نبودش..
      دزد بردش... آخر نفهمیدم گوشی محکم بود یا نه... حیف..

  • Siamak Gol


    .
    ولی حالا خودمونیم.. ماشین دوبار از رو آیفون رد شد :D
    نزدیک تر هم به ماشین بود. گلگسی پرت شد اونور...
    اما تو تست سقوط واقعا اج خوب بود.. فک میکردم باید خیلی داغون بشه به خاطر کناره هاش اما با تعجب دیدم سالم تر موند!!
    .
    جالب بود. منتظر گزاشتنِ اونا تو دهنِ گاو هستم از طرف دیجی..

    • Siamak Gol

      دیجی مگه چی گفتم که سانسور میکنی؟1
      فقط گفتم اون آقاهه مد..وع ریخت داخلشون.. یکم عامیانه گفتم..
      این یه عَمَلِ طبیعیه!
      بر منکرش لعنت..

  • araz

    بعد مدتها ثبت نام کردم
    آیفون کوتلت شد ..همین و بس

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی