ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی اینباکس شدن گلکسی اس ۶ اج؛ نگاهی به ظرافت و مهندسی فوق العاده کهکشانی جدید سامسونگ [تماشا کنید]

همانطوری که از شواهد و ظواهر پیداست سامسونگ امید زیادی دارد تا بتواند به کمک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج افولی که فروش تلفن های هوشمندش طی سال گذشته تجربه نمودند را جبران ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که از شواهد و ظواهر پیداست سامسونگ امید زیادی دارد تا بتواند به کمک گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج افولی که فروش تلفن های هوشمندش طی سال گذشته تجربه نمودند را جبران کند و از همین رو کمپانی کره ای کمپین های تبلیغاتی قدرتمندی راه اندازی نموده تا بیش از هر زمان دیگری توجه عموم را به سمت خود و محصولات جدیدش جلب نماید.

طی این کمپین ها سامسونگ، مشخصات سخت افزاری و جزئیات فنی دو کهکشانی تازه اش را نمایش می دهد، به صورت رسمی از آنها تست سقوط می گیرد و یا میزان مقاومتشان در برابر فشار را می سنجد. در کنار همه ی این موارد حالا غول تکنولوژی کره ای دست به اقدامی جالب زده و به جای ویدئوی های مرسوم آنباکس، یک ویدئوی اینباکس از گلکسی اس ۶ اج تهیه نموده است.

طی ویدئوی یاد شده به شما نشان داده می شود که چطور قطعات مختلف و با کیفیت موبایل مذکور توسط یک متخصص و با دست در کنار هم چیده شده و پرچمدار محبوب سامسونگ مونتاژ و سپس بسته بندی می گردد؛ این در حالیست که در پس زمینه هم نوایی خوشایند از موسیقی نواخته شده با پیانو پخش می گردد تا جلوه ی تصاویر و شاهکار غول تکنولوژی کره ای بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا کند.

از شما دعوت به عمل می آوریم تا ویدئوی فوق الذکر را مشاهده نموده و از زیبایی مهندسی موجود در گلکسی اس ۶ اج لذت ببرید، همچنین قبلاً در دیجیاتو کالبد شکافی این موبایل را توسط وب سایت محبوب iFixit نیز منتشر نموده ایم که آن را نیز از طریق این لینک می توانید مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • میثم

    من همیشه از گوشیهای HTC استفاده میکنم
    علاقه خاصی به HTC از زمان آی میت و جزجار دارم، دوستان هم سن بهتر متوجه منظورم میشن...
    الان HTC One m8 دارم به همراه IPhone 5s

    برند سامسونگ رو به عنوان گوشی هیچ وقت دوست نداشتم اما الان حس میکنم در زمینه ساخت گوشی به بلوغ رسیده...
    خیلی بهتر شده نسبت به قبل
    روی من تاثیر گذاشت تا حدی که شاید گلکسی اس ۶ ایج رو بگیرم...
    آفرین سامسونگ
    این یعنی کیفیت ساخت و هنر واقعی بازاریابی و تبلیغات و فروش...

  • i phone6 PLUS

    اسپیکر، جک شارژر و هندزفری که اومده پایین،جا سیم کارتش اسکی بود ولی بلخره یه ایده دادن اونم شارژر وایر لس و صفحه نمایشش خوب بود

  • Payam

    بعضيا يجور نظر مينويسن انگار سامسونگ يه كارخونه كوچيكيه تو يكي از دهاتاي كره.... تا الان ازين كارا نميكرده نه اينكه بلد نبوده... نياز نداشته. الانم بخاطر تجربه تلخش از اس٥ روشاي برخورد با مشتريشو عوض كرده خداروشكر كه ازين كارا ميكنه... به نفع ما مشتريا

  • مهران

    مسخره‌بازی‌های سامی هم شروع شده...

  • بیژن

    سلام به همه دوستان
    یه پیشنهاد برا دیجیاتو
    اگه امکان داره یه بخش بذارید برای سیستم های صوتی حرفه ای خانگی ،تجاری و اسپیکرهای فوق حرفه ای و نحوه ساختشون برند های معروفی که وجود داره و کلا همه جوره به معرفی این سیستم ها بپردازید .مثله دالبی،کارائوکه، و کلا هرچیزی که به صدا و تاریخچه اینها مربوطه. چون این هم یه تجارت بزرگه توی دنیا و به هرحال رقابت هم بین شرکت های بزرگ وجود داره و البته پتنت های مختلفی هم هست که برند های بهتر رو متفاوتر از بقیه می کنه..ببخشید از دوستان بی ربط بود ولی این یکی جاش خالیه و حداقل کمتر سایتی توی ایران به این اهمیت داده و میدونم توی بچه های سایت هستند که عشق سیستم های صوتی خونگی یا ماشینی باشن ..موفق باشید

  • AmirReza

    به تعمیرپذیری آسونش اشاره داره
    یجورایی میشه گفت ایده خلاقانه ایه که تو بعضی گوشی ها ممکن نیست!
    البته اگه غرور دوستان اپلی بزاره!

    • آریا

      تعمیر پذیریش که تو ifixit شد 3!!

  • Kian

    منتظر نظرات کارشناسی دوستان درباره دستای این متخصص عزیز هستیم. :D

  • سوتابایت

    فکر کنم قصد داره نسل کالبد شکافان!دراپ تست کنان و گوشی خم کنان رو منقرض کنه!با این کاراش!

  • bahram

    ینی میخوای بگی تو هم خلاقی؟!
    شگفتا...

  • [ahmad kaya[rodrigez

    عجب ریتمی داشت هم اهنگش ارام بود هم کار اون اقا عجب منو یاد فیلم **** انداخت

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی