ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل همچنان در بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده پیشتاز است

طبق اطلاعات آماری که از جانب comScore منتشر شده همانطور که انتظار می رفت طی سه ماهه منتهی به ۱۵ فوریه اپل کماکان در صدر جدول تولید و عرضه کنندگان تلفن های هوشمند در ایالات متحده ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۳ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق اطلاعات آماری که از جانب comScore منتشر شده همانطور که انتظار می رفت طی سه ماهه منتهی به ۱۵ فوریه اپل کماکان در صدر جدول تولید و عرضه کنندگان تلفن های هوشمند در ایالات متحده ی آمریکا قرار داشته است.

بر اساس آمار یاد شده این شرکت سهم فروشی ۴۱.۷ درصدی را به خود اختصاص داده که این رقم نسبت به سه ماهه ی خاتمه یافته در پانزدهم نوامبر کاهشی ۰.۱ درصدی را نشان می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ طی ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه  ۲۸.۶ درصد از بازار را در اختیار داشته که البته سهمش نسبت به گذشته کاهشی ۱.۱ درصدی را شامل شده، هر چند کارشناسان امر پیش بینی می کنند با عرضه و معرفی گلکسی اس ۶ و همینطور اس ۶ اج و با توجه به حجم سفارشات اولیه ثبت شده (که دو برابر سفارشات دریافتی برای گلکسی اس ۵ بوده اند) برای این دو محصول، احتمال دارد شرایط برای کره ای ها تغییر کرده و سهمشان از بازار شامل ترقی قابل توجهی گردد.

LG-picks-up-share-at-the-expense-of-Samsung

دیگر شرکت کره ای یعنی ال جی در حالی که هموطنش روندی نزولی را طی می کرده، سهمش را از ۷.۶ درصد در سه ماهه ی متنهی به نوامبر به ۸.۳ درصد در سه ماهه ی پایان یافته طی ماه فوریه ارتقا داده است. ضمناً نباید از خاطر برد گمان می رود تلفن هوشمند G4 نیز در ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) معرفی شود و بر طبق همین موضوع بعید نیست که در سه ماهه ی بعدی نیز شاهد رشد مجدد سهام ال جی باشیم.

Android-steams-ahead

در رابطه با سیستم عامل ها هم اندروید با افزایش مالکیتی ۰.۲ درصدی کنترل ۵۲.۸٪ از بازار مورد بحث را در اختیار دارد و iOS نیز همانگونه که از شواهد بر می آید ۴۱.۷ درصد از کاربران را به خودش اختصاص داده.

ویندوز فون رشدی ۰.۱ درصدی داشته و سهمش از ۳.۴٪ به ۳.۵٪ رسیده؛ بلک بری با تنزلی ۰.۲٪ حالا به ۱.۸٪ از بازار آمریکا بسنده کرده تا شرایطش نسبت به گذشته نیز ناخوشایند تر گردد.

Facebooks-app-remains-accessible-from-over-70-of-smartphones-in-the-states

علاوه بر موارد فوق الذکر، comScore جزئیاتی را در رابطه با اپلیکیشن های محبوب در بین کاربران آمریکایی منتشر نموده. طبق آمار، اپ شبکه ی اجتماعی فیس بوک بر روی ۷۱.۲٪ از اسمارت فون های کشور مذکور حضوری فعالانه داشته و جایگاه های بعدی نیز به ترتیب در اختیار اپ های یوتوب (۵۶.۴٪)، گوگل پلی (۵۱.۴٪)، پیغام رسان فیس بوک (۵۱.۲٪)، گوگل مپس (۴۴.۱٪) قرار گرفته است.

از جمله سایر اپلیکیشن های محبوب در بین اهالی ایالات متحده هم می توان به اینستاگرام با سهام ۳۵٪، توییتر با سهام ۲۲.۷٪ و اسنپ چت با سهام ۱۹.۲٪ اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • زامبی

    احتمالا تو سه ماهه ی بعدی سهم ال جی و سامی رشد کنه ، ولی خوب اپلم هو سه ماهه ی بعدی نه بعدیش بخاطر عرضه ی آیفون بعدی خیییـــــــــــــــلی رشد میکنه
    ...................................
    این که سامسونگ بیش از یک ساله تبلت پرچمدار معرفی نکرده عجیب نیست؟؟
    احتمالا میخواد بعدی رو UHD بزنه . اونوقت تبلتش میشه سلطان بلا منازع تبلت هاااا :)

  • عـــامـروفـسـکی

    عملا با نصب پیش نمایش ویندوز 10 گوشیم به یک تیکه پلاستیک بی خاصیت تبدیل شده ، مرسی مایکروسافت :)

  • Siamak Gol

    فیسبوک مسنجر اونجا چقد طرفدار داره!! به نظرم که برنامه ش زیاد جالب نیست.. خیلی خصوصیه

  • SAEED DASTMARD

    LG با فاصله بسیار زیاد از سامسونگ سوم هست که باید یه فکری به حال خودش بکنه.

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    یه چیز جالب ، تعداد مک های فروخته شده داخل انگلستان با تعداد لومیا ها برابری می کنه ، تازه بماند که انگلستان مرکز اصلی ویندوز فون یا لومیا نیست

    • امیر پارسا

      تو دیگه توی مهمل خدایی!
      تعداد کل فروش بوگاتی توی 60 هم از پرایدای یک ماه سایپا کمتره!
      ربط اش رو با شقیقه ات بگو؟!
      :)
      بدبخته 3درصدی!
      :)

      • Behrooz_sayyar

        اقــــــــــا ول کن حالا یه چیزی گفت خودشم روش نمیشه وگرنه کامنت رو پاک میکرد ولی خدایی باحاله کامنتش رو خوندم تا ده دقیقه میخندیدم.....

    • رضا

      واقعن جالب بود. مقایسه فروش ان مدل گوشی معمولا میان رده با چند مدل معدود لپ تاپ گران قیمت بیش از اندازه جالب هست. خیلی خیلی خیلی جالب هست.

مطالب پیشنهادی