مدیر عامل ارتباطات سیار در گفتگو با دیجیاتو: LTE همراه اول در 21 شهر راه اندازی شده
سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 ...
سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 خبر داد.
اما از آن زمان به بعد در رابطه با موضوع راه اندازی 4G و شایعات موجود، اخبار و اطلاعات رسمی از سوی اپراتور اول تلفن همراه منتشر نگردید. با توجه به انتظار مشترکان این شرکت برای ارائه نسل چهارم موبایل و سوال هایی که در این مورد برای کاربران پیش آمده بود، موضوع را از مدیر عامل این شرکت پیگیری نمودیم.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در رابطه با زمان راه اندازی 4G به دیجیاتو گفت: LTE همراه اول در 21 شهر به صورت Hotspot در بخش های پر مصرف راه اندازی شده اما تمرکز ما روی توسعه و راه اندازی 3G است.
در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.
وحید صدوقی در مورد تمرکز این اپراتور روی نسل سوم تلفن همراه، اعلام کرد: بیش از 90 درصد تلفن های هوشمند مشترکان ما از 3G پشتیبانی می کنند و کمتر از 10 درصد آنها قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G را دارند، به همین خاطر پوشش نسل سوم در اولویت همراه اول قرار گرفت.
وی به این سوال که «سیم کارت های Usim همراه اول چه زمانی ارائه خواهند شد؟» پاسخ داد: این سیم کارت ها هم اکنون در دفاتر خدماتی ما موجود هستند و مشترکان می توانند از طریق این دفاتر Usim همراه اول را تهیه نمایند و از شبکه 4G استفاده کنند.
مدیر عامل همراه اول در مورد عدم اطلاع رسانی ارائه شبکه 4G و Usim گفت: به زودی اطلاع رسانی و تبلیغات این موضوع نیز در رسانه ها آغاز می گردد.
بنا بر اطلاعات موجود در سایت همراه اول و تست هایی که گرفته شده، مشاهده کردیم شبکه نسل سوم تلفن همراه تنها برای خریداران بسته های اینترنت هراه اول، فعال می شود. پیرامون این موضوع وحید صدوقی به دیجیاتو توضیح داد: با توجه به اینکه سرعت 3G نسبت به نسل قبلی بیشتر است و اگر مشترکان به صورت آزاد از آن استفاده کنند باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند، امکانی را فعال کردیم که فقط خریداران بسته بتوانند از این شبکه بهره ببرند.
او ادامه داد: البته این امکان را پس از تبلیغات در سراسر کشور و مطلع شدن مشترکان از میزان ترافیک مصرفی، غیر فعال کردیم و فقط شهر تهران بدین صورت باقی ماند، که بعد از عید نوروز، این امکان در پایتخت نیز غیر فعال شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام من هشت ساله كه همراه اول دارم از 3g استفاده ميكردم كلي منتظر بودم كه 4g همراه اول فعال شه ولي متاسفانه نشد الان بعد از هشت سال ايرانسل خريدم خيلي هم عالي. سرعت دانلود ٢ هزار تا ميده و خيلي راضي ام اصلا فكر نميكردم كه همراه اولمو بزارم كنار واقعا متاسفم
سلام، او مای گاد اینجا چقدر عوض شده! بچه ها من قیمت و حجمی بودن اینترنت رو به سفارت ایتالیا نشون دادم و پناهندگی گرفتم. خداخیرشون بده یه جا بدردمون خوردن
3G یا 4G از لحاظ همراه اول هیچ فرقی باهم ندارند چون سرعت نسل دوم رو دارند.
اينترنت تو ايران آشغاله در كل
اینترنت همراه اول بسیار بسیار ضعیفه
ارزش پول دادن نداره
اگر سیم کارت تبدیل به usim بشه 3gو2gرو هم پشتیبانی میکند یا فقط 4g?
شهر جدید پرند هستم 3G همراه اول وجود ندارد چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟
خیلی دیرترین
اینجا فقژ بلدن بد بگن تو نظرات
یه نگاه به لینکی که یکی از دوستان از اپراتور تی م بایل گذاشته بندازین،۱ گیگ ماهانه ۲۰ ولار تو امریکا
من خودم با شبانه نامحدود ایرانسل شبی ۴۵ تا ۵۰ گیگ دانلود میکنم،راحت به ۴۰ مگابیت میرسه بجنورد هستم تمام شهر پوشش نسل چهار و سه رو کامل داره
من که خیلی راضی هستم
ایرانسل که نامحدود شبانش رو برداشته که !!!!!!!
درضمن به درآمد اون جامعه هست . شما باید خرج رو با درامد اون کشور بسنجید !
الان مشهد چندمین شهر مهم ایران هست؟
تا امروز من فقط منطقه ی قبرستان خاجه ربیع! از E دراومدم و 3G شدم. مناطق فرامرز، هاشمیه، سجاد، احمد آباد، وکیل آباد و ... همون اشغال قبلین!
الان دوستام با رایتل! خارج شهر راحت وصل میشن!
LTE ...
راجع به اختلال شدید اینستاگرام، وایبر و... در اینترنت همراه اول چیزی نگفتن!؟
وایبر رو که نابود کردن
من تعجبم اینه حتی با وی پی ان هم نمیتونم با وایبر تماس بگیرم
این چه اختلالییه دیگه
:/
دوست عزیز در وایبر تمام پیام هاتون رو پاک کنید مشکل برطرف میشه