ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل ارتباطات سیار در گفتگو با دیجیاتو: LTE همراه اول در 21 شهر راه اندازی شده

سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۴ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 خبر داد.

اما از آن زمان به بعد در رابطه با موضوع راه اندازی 4G و شایعات موجود، اخبار و اطلاعات رسمی از سوی اپراتور اول تلفن همراه منتشر نگردید. با توجه به انتظار مشترکان این شرکت برای ارائه نسل چهارم موبایل و سوال هایی که در این مورد برای کاربران پیش آمده بود، موضوع را از مدیر عامل این شرکت پیگیری نمودیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در رابطه با زمان راه اندازی 4G به دیجیاتو گفت: LTE همراه اول در 21 شهر به صورت Hotspot در بخش های پر مصرف راه اندازی شده اما تمرکز ما روی توسعه و راه اندازی 3G است.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

وحید صدوقی در مورد تمرکز این اپراتور روی نسل سوم تلفن همراه، اعلام کرد: بیش از 90 درصد تلفن های هوشمند مشترکان ما از 3G پشتیبانی می کنند و کمتر از 10 درصد آنها قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G را دارند، به همین خاطر پوشش نسل سوم در اولویت همراه اول قرار گرفت.

وی به این سوال که «سیم کارت های Usim همراه اول چه زمانی ارائه خواهند شد؟» پاسخ داد: این سیم کارت ها هم اکنون در دفاتر خدماتی ما موجود هستند و مشترکان می توانند از طریق این دفاتر Usim همراه اول را تهیه نمایند و از شبکه 4G استفاده کنند.

مدیر عامل همراه اول در مورد عدم اطلاع رسانی ارائه شبکه 4G و Usim گفت: به زودی اطلاع رسانی و تبلیغات این موضوع نیز در رسانه ها آغاز می گردد.

بنا بر اطلاعات موجود در سایت همراه اول و تست هایی که گرفته شده، مشاهده کردیم شبکه نسل سوم تلفن همراه تنها برای خریداران بسته های اینترنت هراه اول، فعال می شود. پیرامون این موضوع وحید صدوقی به دیجیاتو توضیح داد: با توجه به اینکه سرعت 3G نسبت به نسل قبلی بیشتر است و اگر مشترکان به صورت آزاد از آن استفاده کنند باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند، امکانی را فعال کردیم که فقط خریداران بسته بتوانند از این شبکه بهره ببرند.

او ادامه داد: البته این امکان را پس از تبلیغات در سراسر کشور و مطلع شدن مشترکان از میزان ترافیک مصرفی، غیر فعال کردیم و فقط شهر تهران بدین صورت باقی ماند، که بعد از عید نوروز، این امکان در پایتخت نیز غیر فعال شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Reza

    سلام من هشت ساله كه همراه اول دارم از 3g استفاده ميكردم كلي منتظر بودم كه 4g همراه اول فعال شه ولي متاسفانه نشد الان بعد از هشت سال ايرانسل خريدم خيلي هم عالي. سرعت دانلود ٢ هزار تا ميده و خيلي راضي ام اصلا فكر نميكردم كه همراه اولمو بزارم كنار واقعا متاسفم

  • امید

    سلام، او مای گاد اینجا چقدر عوض شده! بچه ها من قیمت و حجمی بودن اینترنت رو به سفارت ایتالیا نشون دادم و پناهندگی گرفتم. خداخیرشون بده یه جا بدردمون خوردن

  • baraeen

    3G یا 4G از لحاظ همراه اول هیچ فرقی باهم ندارند چون سرعت نسل دوم رو دارند.

  • Psh

    اينترنت تو ايران آشغاله در كل

  • Hamed Heidary

    اینترنت همراه اول بسیار بسیار ضعیفه
    ارزش پول دادن نداره

  • مجید

    اگر سیم کارت تبدیل به usim بشه 3gو2gرو هم پشتیبانی میکند یا فقط 4g?

  • آیدین

    شهر جدید پرند هستم 3G همراه اول وجود ندارد چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟
    خیلی دیرترین

  • sina

    اینجا فقژ بلدن بد بگن تو نظرات
    یه نگاه به لینکی که یکی از دوستان از اپراتور تی م بایل گذاشته بندازین،۱ گیگ ماهانه ۲۰ ولار تو امریکا
    من خودم با شبانه نامحدود ایرانسل شبی ۴۵ تا ۵۰ گیگ دانلود میکنم،راحت به ۴۰ مگابیت میرسه بجنورد هستم تمام شهر پوشش نسل چهار و سه رو کامل داره
    من که خیلی راضی هستم

    • pars

      ایرانسل که نامحدود شبانش رو برداشته که !!!!!!!
      درضمن به درآمد اون جامعه هست . شما باید خرج رو با درامد اون کشور بسنجید !

  • خشایار

    الان مشهد چندمین شهر مهم ایران هست؟
    تا امروز من فقط منطقه ی قبرستان خاجه ربیع! از E دراومدم و 3G شدم. مناطق فرامرز، هاشمیه، سجاد، احمد آباد، وکیل آباد و ... همون اشغال قبلین!
    الان دوستام با رایتل! خارج شهر راحت وصل میشن!
    LTE ...

  • پدرام

    راجع به اختلال شدید اینستاگرام، وایبر و... در اینترنت همراه اول چیزی نگفتن!؟

    • mehrdad

      وایبر رو که نابود کردن
      من تعجبم اینه حتی با وی پی ان هم نمیتونم با وایبر تماس بگیرم
      این چه اختلالییه دیگه
      :/

      • علی

        دوست عزیز در وایبر تمام پیام هاتون رو پاک کنید مشکل برطرف میشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی