ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Zenfone 2 ZE551ML از ایسوس [تماشا کنید]

در ماه ژانویه و طی برگزاری نمایشگاه CES کمپانی ایسوس از تلفن هوشمند Zenfone 2 خود پرده برداشت و این محصول به خاطر بهره مندی از پردازنده ای قدرتمند، چهار گیگابایت حافظه ی رم، نمایشگر ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۴ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در ماه ژانویه و طی برگزاری نمایشگاه CES کمپانی ایسوس از تلفن هوشمند Zenfone 2 خود پرده برداشت و این محصول به خاطر بهره مندی از پردازنده ای قدرتمند، چهار گیگابایت حافظه ی رم، نمایشگر ۵.۵ اینچی و در نهایت قیمت ۲۰۰ دلاریش توجهات زیادی را به خود جلب نمود.

البته کمی بعد مشخص شد که Zenfone 2 تنها یک اسمارت فون نیست و بلکه برندی به حساب می آید که شامل خانواده ای از تلفن های هوشمند کمپانی تولید کننده اش می شود. وب سایت معتبر GSMArena اخیراً توانسته به مدل ZE551ML از خانواده ی مذکور دسترسی پیدا کند و نگاهی نزدیک به آن داشته باشد.

این مدل دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P بوده و از دو گیگابایت حافظه ی رم در کنار پردازنده ی اتم Z3560 اینتل بهره می برد. پردازنده ی چهار هسته ای مورد بحث سرعت کلاکی برابر با ۱.۸۳ گیگاهرتز دارد و ناگفته نماند که ایسوس در یکی از دیگر مدل های Zenfone 2 از پردازنده ی اتم Z3580 استفاده نموده که سرعت پردازشی آن به ۲.۳ گیگاهرتز می رسد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئوی نگاه نزدیک به Zenfone 2 ZE551ML را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Mohammad

    چقد زشته حالم بد شد

  • بهداد

    یکی از دوستان وارد کننده ایسوس هست بهم قول داده تا چند هفته دیگه مدل چهار گیگ رو برام بیاره ... اگه آورد یه گزارش کوتاه ازش میدم اما کلا ایسوس چیز خاصی در زن فون نداره ...

    • zenfone

      آقا بهداد خب این آشنای شما نمیگه کی بطور رسمی وارد میشه
      بقیه چیکار کنند؟
      خوش بحال آشنا دارا!

  • Rivekan

    عملکرد خوب روونی داشت
    اما جدای از این ویدئو دو تا سوال داشتم
    چرا ایکون ها رو دارن مربع میکنن؟ خیلی بده اپ هایی مثل اینترنت یا تنظیمات و موزیک حداقل باید دایره ای باشن توی پوسته جدید ال جی هم همگی مربع بودند
    دوم چرا انقدر این و جی3 شبیه همن؟ جای دکمه، جای دوربین، پشت برس خورده و پایین نمایشگر؟
    :|
    جسارت به طرفدارای ال جی وایسوس نشه
    ایسوس یکی از بهترین شرکت های فناوری هست که ب دور از حاشیه بهترین دیوایس ها رو میسازه

    • asus

      اگه ام کسی کپی کرده باشه اون ال جیه ( البته به جز جای دکمه ها) چون ایسوس خیلی وقته که از این زبان طراحی زن تو گوشیای سرس zenfone استفاده میکنه

  • Siamak Gol

    ال جی....
    .
    این دستِ که تو فیلمه از وقتی وارد دنیای موبایل شدم بودش...
    به خاطرِ سایت gsm بود که بررسی های جی اس م آرنا رو میزاشت.... چه زود...
    .
    دکمه های پشتش به نظرم خوبه.. حالا درسته از ال جی ورداشته اما واقعا دکمه ها اون پشت خیلی بهترن!! .
    رابط کاربریه خاصی نداشت... ینی زیباییش کم بود. خیلی عادی بود.. یه سری قابلیت هم که بقیه دارن رو توش گزاشته بود..
    سایزش خوبه.. فلش بالای دوربین واقعا زشته!!!
    چیزِ خاصی نداشت. سخت افزار و نرم افزار عادی. خلاقیت نداشت. قیمتش خوبه..

  • Siamak Gol

    ال جی....
    .
    این دستِ که تو فیلمه از وقتی وارد دنیای موبایل شدم بودش...
    به خاطرِ سایت gsm بود که بررسی های جی اس م آرنا رو میزاشت.... چه زود گزشت...
    .
    دکمه های پشتش به نظرم خوبه.. حالا درسته از ال جی ورداشته اما واقعا دکمه ها اون پشت خیلی بهترن!! .
    رابط کاربریه خاصی نداشت... ینی زیباییش کم بود. خیلی عادی بود.. یه سری قابلیت هم که بقیه دارن رو توش گزاشته بود.....
    سایزش خوبه.. فلش بالای دوربین واقعا زشته!!!!
    در کل چیزِ خاصی نداشت.... یه مجموعه از سخت افزار و نرم افزار... قیمتشم خوبه.. خلاقیت نداشت

    • فرزاد

      آره رابط کاربری گوشی یه کم بی روح بود
      یه جورایی ترکیبی از خلاقیتای چندتا گوشیه
      راستی یه سوال g3 beat اندروید 5 براش میاد؟

  • عـــامـروفـسـکی

    هم خوش قیمته هم امکاناتش در مقابل قیمت خوبه فقط میمونه پردازنده اینتل رو گوشی ببینیم چیکارست
    --------------
    جی اس ام آرنا و فون آرنا دوتاشون مال هند هستن انصافا کارشون عالیه پسندشون دارم

    • SAEED DASTMARD

      اشتباه میکنی جی اس ام آرنا و فون آرنا هردو آمریکایین یا فکر کنم فون آرنا روسی هست اصلا به هند ربط ندارن.

      • Hamed_Sepas

        بله و فقط بخاطر ارزونی کارگر تو چین و هند مونتاژ میشن

        • erfaan

          تو که از مرحله پرتی داشی

      • عـــامـروفـسـکی

        والا تو الکسا نگاه کن مالکیت هردوتا سایت رو زده هندوستان

        • erfaan

          gsmarena برا امریکاست اون رنک هندوستانه .. نمیدونم جریان چیه ولی کانتری رو زده امریکا .. چون خیلی کاربر و بازدید از هند داره حتی از کامنتها هم معلومه رنک هند رو هم زده .. اگه بررسی هاشو نگاه کرده باشی تو بررسی دوربینهاش محیط اصلا به جایی مثل هند شبیه نیست و به شهرهای امریکایی میخوره

        • عـــامـروفـسـکی

          اینو ببینید

          http://www.alexa.com/siteinfo/gsmarena.com

          اما فون آرنا رو اشتباه کردم مال آمریکاست . ببخشید شرمنده

          http://www.alexa.com/siteinfo/phonearena.com

    • SAEED DASTMARD

      گوشی مقرون به صرفه ای هست.

    • erfaan

      مطمئنی مال هندن؟ !! باورم نمیشه

مطالب پیشنهادی