ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی قصد دارد اکسپریا Z4 را در ۳۱ فروردین رونمایی کند [شایعه]

اخیرا شایعات بسیاری در خصوص جدیدترین پرچمدار سونی شکل گرفته و تصاویر مختلفی نیز از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این شرکت در سال قبل دو پرچمدار را معرفی نمود و روندی را ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۵ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اخیرا شایعات بسیاری در خصوص جدیدترین پرچمدار سونی شکل گرفته و تصاویر مختلفی نیز از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این شرکت در سال قبل دو پرچمدار را معرفی نمود و روندی را در پیش روی خود قرار داد که همه گمان می بردند قرار است در بازه های زمانی ۶ ماهه شاهد معرفی یک پرچمدار باشیم.

مدتی پیش و در حاشیه کنگره جهانی موبایل، این شرکت صرفا از یک تبلت جدید رونمایی به عمل آورد که می توان از آن به عنوان یک محصول موفق و کامل نام برد. سونی البته در مراسم سال ۲۰۱۴، در کنار تبلت از پرچمدار موبایل هایش نیز رونمایی به عمل آورد؛ در هر صورت، اینچنین شایع گشته که به زودی و در تاریخ ۲۰ آوریل - ۳۱ فروردین، سونی از یک موبایل اکسپریا در خاک خود، ژاپن، پرده برداری می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این شرکت به سراغ رسانه های ژاپنی رفته و از آنها دعوت نموده تا در مراسمش در خصوص رونمایی از یک «اکسپریا» شرکت کنند. البته هیچ شواهدی وجود ندارد که این دستگاه، همان Z4 باشد اما با توجه به اینکه کمپانی مورد بحث اخیرا تمایل پیدا کرده تا سالانه محصولات کمتری به بازار عرضه نماید و از طرف دیگر میان رده ای به نام E4 نیز معرفی شده، پس می توانیم این استدلال را داشته باشیم که در ۳۱ فروردین، شاهد حضور Xperia Z4 بر روی صحنه خواهیم بود.

اپراتورهای ژاپنی را نیز در این میان فراموش نکنید که مشخصا تمایل خواهند داشت که این محصول را در فصل فروش بهاره خود داشته باشند؛ در نتیجه حال که Z4 ابتدا در ژاپن معرفی می شود، احتمالا اول برای همین کشور در دسترس قرار گرفته و سپس در اختیار سایز نقاط جهان قرار خواهد گرفت.

با توجه به جدیدترین شایعات اخیر، اگر Z4 در ۳۱ فروردین ماه رونمایی شود، می توان انتظار دیدن این مشخصات را داشت: نمایشگر ۵.۲ اینچ، دو نمونه رزولوشن Quad HD و Full HD (به انتخاب خریدار)، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت رم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Farzin Mirzaie

    کامنت من چرا پاک شده! :|
    چیزی نگفته بودم که!
    فقط گفتم این Z4 نیست و Z3 neo هست! :| :| :| :|

    • HO3EIN-1

      میدونی چرا پاک کردن؟چون نمیخوان واقعیت رو بگن.....
      خوب برادرای من وقتی همه میگن زد 3 نئو چرا شما میگید زد 4؟؟؟ها؟؟؟

  • تایسون

    زد4 در کار نیست
    قراره زد3 نئو معرفی بشه
    این Z3 neo هم با چیپ 810 و سخت افزار به روز میاد.
    زد4 هم با طراحی جدید آماده میشه برای میانه های سال

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /

    من زیاد نمیخوام روی این گوشی مانور بدم !

    فقط میدونم سونی محصول بد نمیزنه !

    انصافا از اعتماد به این برند هیچ وخت ضرر نکردم

    ولی در کل باید توی زد4 یک ذره امکانات جانبی جدید بزاره تا خریدارو جذب کنه ! مثه حسگر اثر انگشت و ...

  • Taimaz Sanayi

    این کامنت باره دومه میزارم امیدوارم این سری نمایش داده بشه
    آپدیت جدید NVIDIA صرفا مخصوص GTA V ظهر برای من اومد
    شما هم چک کنید ببینید.

    • administrator

      270 گیگ نصب شد رفت

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /

    داداش در این عکس نخواسته که زد4 رو نشون بده !

    در ضمن این اصن سونی نیس گوشیش ... یا شاید دکمه پاورو با فتوشاپ برداشتن ! :|

  • فرزاد

    دقیقا من نمیدونم با چه معیاری می سنجن

  • Taimaz Sanayi

    امروز 2 تا کامنت گذاشتم!
    واسه هر کدوم 2 دقیقه رعایت نگارش 5دقیقه حساب و کتاب دقیق و بازدید منبعی که ازش نوشتم کمه کم 10 دقیقه تایپ هرکدوم طول کشید ولی در آخر هیچ کدوم اجازه ی ادمین رو نگرفت
    یعنی نزدیک به 40 دقیقه من سوخت....
    در مقابل مطالب بعضا شوخی و ساده خیلی راحت نمایش داده میشه نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم اگر مطلبی مشکل داره گفتنش بگید آدم نگه !!!

    • Siamak Gol

      اینجا یه قانونی هست‌که اگه کامنتت طولانی شد میره برا تایید.. ینی کم حرف بزن.. ینی سایت کاربرایی که به غیر از جوک چیزای دیگه میخان بگن ارزشی ندارن براش .. به جورایی همون خف.. ش.. خودمونه..
      .
      مطلبای طولانی رو به صورت پاسخ بزار ادامه ی مطلبت.. اینطور هرچندنا منظم اما حداقل خونده میشه..

  • سوتابایت

    اممم!
    z3 !
    z4 !
    یکم صبر کنیم !
    معرفی یه زیر شاخه از z3 که غیر ممکنه چون با اومدن تبلت z4 پروندش بسته شد !
    پس خودشه !
    امیدوارم از سری کامل بزنه نه مثل سری های قبل که یکی الترا نداشت یکی کامپکت!
    z4 , z4 compact , z4 Ultra , z4 tablet , z4 tablet campact !!

  • administrator

    رام اکسپریا زد 1 C6903

    خاورمیانه کاملا فارسی

    لالی پاپ

    http://uploadboy.com/1rw7mdkqk80e.html

  • گهینوم

    انتظارا از سونی خیلی رفته بالا.امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی