سونی قصد دارد اکسپریا Z4 را در ۳۱ فروردین رونمایی کند [شایعه]
اخیرا شایعات بسیاری در خصوص جدیدترین پرچمدار سونی شکل گرفته و تصاویر مختلفی نیز از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این شرکت در سال قبل دو پرچمدار را معرفی نمود و روندی را ...
اخیرا شایعات بسیاری در خصوص جدیدترین پرچمدار سونی شکل گرفته و تصاویر مختلفی نیز از آن در فضای مجازی منتشر شده است. این شرکت در سال قبل دو پرچمدار را معرفی نمود و روندی را در پیش روی خود قرار داد که همه گمان می بردند قرار است در بازه های زمانی ۶ ماهه شاهد معرفی یک پرچمدار باشیم.
مدتی پیش و در حاشیه کنگره جهانی موبایل، این شرکت صرفا از یک تبلت جدید رونمایی به عمل آورد که می توان از آن به عنوان یک محصول موفق و کامل نام برد. سونی البته در مراسم سال ۲۰۱۴، در کنار تبلت از پرچمدار موبایل هایش نیز رونمایی به عمل آورد؛ در هر صورت، اینچنین شایع گشته که به زودی و در تاریخ ۲۰ آوریل - ۳۱ فروردین، سونی از یک موبایل اکسپریا در خاک خود، ژاپن، پرده برداری می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
این شرکت به سراغ رسانه های ژاپنی رفته و از آنها دعوت نموده تا در مراسمش در خصوص رونمایی از یک «اکسپریا» شرکت کنند. البته هیچ شواهدی وجود ندارد که این دستگاه، همان Z4 باشد اما با توجه به اینکه کمپانی مورد بحث اخیرا تمایل پیدا کرده تا سالانه محصولات کمتری به بازار عرضه نماید و از طرف دیگر میان رده ای به نام E4 نیز معرفی شده، پس می توانیم این استدلال را داشته باشیم که در ۳۱ فروردین، شاهد حضور Xperia Z4 بر روی صحنه خواهیم بود.
اپراتورهای ژاپنی را نیز در این میان فراموش نکنید که مشخصا تمایل خواهند داشت که این محصول را در فصل فروش بهاره خود داشته باشند؛ در نتیجه حال که Z4 ابتدا در ژاپن معرفی می شود، احتمالا اول برای همین کشور در دسترس قرار گرفته و سپس در اختیار سایز نقاط جهان قرار خواهد گرفت.
با توجه به جدیدترین شایعات اخیر، اگر Z4 در ۳۱ فروردین ماه رونمایی شود، می توان انتظار دیدن این مشخصات را داشت: نمایشگر ۵.۲ اینچ، دو نمونه رزولوشن Quad HD و Full HD (به انتخاب خریدار)، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت رم.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کامنت من چرا پاک شده! :|
چیزی نگفته بودم که!
فقط گفتم این Z4 نیست و Z3 neo هست! :| :| :| :|
میدونی چرا پاک کردن؟چون نمیخوان واقعیت رو بگن.....
خوب برادرای من وقتی همه میگن زد 3 نئو چرا شما میگید زد 4؟؟؟ها؟؟؟
زد4 در کار نیست
قراره زد3 نئو معرفی بشه
این Z3 neo هم با چیپ 810 و سخت افزار به روز میاد.
زد4 هم با طراحی جدید آماده میشه برای میانه های سال
من زیاد نمیخوام روی این گوشی مانور بدم !
فقط میدونم سونی محصول بد نمیزنه !
انصافا از اعتماد به این برند هیچ وخت ضرر نکردم
ولی در کل باید توی زد4 یک ذره امکانات جانبی جدید بزاره تا خریدارو جذب کنه ! مثه حسگر اثر انگشت و ...
این کامنت باره دومه میزارم امیدوارم این سری نمایش داده بشه
آپدیت جدید NVIDIA صرفا مخصوص GTA V ظهر برای من اومد
شما هم چک کنید ببینید.
270 گیگ نصب شد رفت
داداش در این عکس نخواسته که زد4 رو نشون بده !
در ضمن این اصن سونی نیس گوشیش ... یا شاید دکمه پاورو با فتوشاپ برداشتن ! :|
دقیقا من نمیدونم با چه معیاری می سنجن
امروز 2 تا کامنت گذاشتم!
واسه هر کدوم 2 دقیقه رعایت نگارش 5دقیقه حساب و کتاب دقیق و بازدید منبعی که ازش نوشتم کمه کم 10 دقیقه تایپ هرکدوم طول کشید ولی در آخر هیچ کدوم اجازه ی ادمین رو نگرفت
یعنی نزدیک به 40 دقیقه من سوخت....
در مقابل مطالب بعضا شوخی و ساده خیلی راحت نمایش داده میشه نمیدونم چی بگم واقعا ناراحتم اگر مطلبی مشکل داره گفتنش بگید آدم نگه !!!
اینجا یه قانونی هستکه اگه کامنتت طولانی شد میره برا تایید.. ینی کم حرف بزن.. ینی سایت کاربرایی که به غیر از جوک چیزای دیگه میخان بگن ارزشی ندارن براش .. به جورایی همون خف.. ش.. خودمونه..
.
مطلبای طولانی رو به صورت پاسخ بزار ادامه ی مطلبت.. اینطور هرچندنا منظم اما حداقل خونده میشه..
اممم!
z3 !
z4 !
یکم صبر کنیم !
معرفی یه زیر شاخه از z3 که غیر ممکنه چون با اومدن تبلت z4 پروندش بسته شد !
پس خودشه !
امیدوارم از سری کامل بزنه نه مثل سری های قبل که یکی الترا نداشت یکی کامپکت!
z4 , z4 compact , z4 Ultra , z4 tablet , z4 tablet campact !!
رام اکسپریا زد 1 C6903
خاورمیانه کاملا فارسی
لالی پاپ
http://uploadboy.com/1rw7mdkqk80e.html
انتظارا از سونی خیلی رفته بالا.امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشه