ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با P8 Max، موبایل عظیم الجثه هوآوی آشنا شوید

تا به امروز شایعات زیادی شنیده بودیم که هوآوی سخت در تلاش است تا تلفن های هوشمندی متنوع و توانمند را آماده سازی کرده و سپس آنها را به عموم معرفی نماید. مراسم امروز این ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۶ فروردین ۱۳۹۴  |  ۲۱:۵۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به امروز شایعات زیادی شنیده بودیم که هوآوی سخت در تلاش است تا تلفن های هوشمندی متنوع و توانمند را آماده سازی کرده و سپس آنها را به عموم معرفی نماید. مراسم امروز این برند چینی در لندن که لحظاتی پیش نیز خاتمه یافت همه ی شایعات پیش تر انتشار یافته را به نوعی تائید نمود.

چینی ها ابتدا پرچمدار خود یعنی موبایل P8‌ را معرفی کردند، بعد اطلاعاتی در مورد P8 Lite که محصولی تقریباً میان رده به حساب می آید ارائه شد و در نهایت مشخص گشت هوآوی یک نسخه ی بزرگ تر از پرچمدار جدیدش با نام P8max را نیز آماده کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

P8max نمایشگری ۶.۸ اینچی و از نوع تمام HD دارد، ضمن اینکه بالا رفتن ابعاد نمایشگر باعث نشده تا ظاهر بدنه ی محصول ناخوشایند گردد و ما با موبایلی عظیم الجثه که تنها ۶.۸۸ میلی متر ضخامت دارد طرف هستیم.

طول عمر باتری و کیفیت دوربین مهم ترین نکات در رابطه با تلفن هوشمند مورد بحث به حساب می آیند؛ هوآوی در نسخه ی بزرگتر پرچمدار خود دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با سنسوری در سطح عکاسی حرفه ای را گنجانده و در قسمت جلویی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی حضور دارد.

P8max باتری اش ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است که به کاربر امکان تماشای ۱۵ ساعت ویدئو و گوش دادن به بیش از ۶۰ ساعت موسیقی را می دهد. از سایر مشخصه های اسمارت فون یاد شده نیز می توان به حافظه ی رم ۳ گیگابایتی، چیپست هشت هسته ای، پشتیبانی از دو سیم کارت بهره مند از ارتباط 4G LTE و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی اشاره کرد.

تلفن هوشمند مذکور قرار است در دو نسخه ی استاندارد و پریمیوم راهی بازار گردد که به ترتیب ۵۴۹ و ۶۴۹ یورو قیمت خواهند داشت ضمن اینکه در کنار همه ی موارد ذکر گشته هوآوی تاکید نموده اسمارت فون فوق الذکر  را به شکلی گسترده در ۳۰ بازار مهم دنیا عرضه خواهد نمود.

هنوز برخی از اطلاعات و جزئیات فنی P8max در اختیار رسانه ها قرار نگرفته اند ولی به محض انتشار آنها، شما را در موردشان آگاه خواهیم ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • بابک

    واقعا نمیدونم چی بگم ،
    ایولا ایولا ، دیجیاتو میشه مطالب عاشقانه هم برای مخاطبینت بزاری که تکمیل بشه بحثای بیموردشون ، ممنون میشم

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /

    این گوشی اسمش چیه ؟

    p8 max یا one max ؟

    مسئله این است :|

    دات ویو رو دیگه بیخیال .... !

  • Taimaz Sanayi

    ٦٠٨٨ يكمي بزرگ نيست واسه فبلت؟؟؟تبلتيه واسه خودش
    نميدونم هركي سليقه ي داره به نظر من اين سايز اذيت ميكنه ادمو نه خوب تو دست جا ميشه نه مثل تبلت ١٠ اينچي راحت ميشه كاراي خاص انجام داد باهاش

  • R.L.STINE

    سلام دوستان میدونم بی ربطه ولی فردا میخوام برم گوشیمو بدم آپدیت کنن به اندروید 5. گوشیم گلگسی اس5 مدل هشت هسته ای هست در موردش چندتا سوال داشتم اول اینکه برای آپدیت باید همه برنامه ها رو پاک کرد و اگر پاک نکنیم باعث کرش و هنگ میشه یا نه؟
    دوم اینکه اگر برنامه یا بازی هایی مثل کلش اف کلنز یا اسپایدر من آنلتیمیتد(این دوتا بازی آنلاین هستن) رو پاک کنیم می تونیم وقتی گوشیمون رو آپدیت کردیم دوباه به همون مرحله و لول برگردیم ؟هر دوتاشم به گوگل سینک هست
    سوم به نظرتون قیمتش چقدر میشه اگر حجم فایل آپدیت حدود 1 گیگ باشه
    راستی الان چند تا رام براش اومده کدومش بهتره و فارسی (در منو ها و در کیبورد ) ساپورت می کنه؟
    ببخشید که زیاد شد ممنون میشم اگه جواب بدین

  • nokisoft

    ایول عجب چیز خفنی!!!
    خیلی خوشم اومده

  • میثم نورالدین موسی

    اندروید 5 روی Z3 دو سیم‌کارته ،چندین اشکال عمده داره :

    1_قسمت لاک اسکرین گزینه none نداره .و اگه پترن رو انتخاب کنید ، برای باز کردن گوشی ابتدا باید sweep کنید بعد پترن رو وارد کنید که خیلی عذاب آوره
    2 _ نوتیفیکیشن های جدید رو توی نوار بالا در حالتی که روی صفحه پترن هست نشون نمیده. و برای اینکه ببینید چه نوع نوتیفیکیشنی اومده باید حتما ابتدا قفل رو باز کنید و در صفحه اصلی مشخص میشه که مثلا مسیج بوده یا واتساپ یا ایمیل یا هر چیز دیگه
    3 _ در قسمت لاک اسکرین نمیشه ویجت اضافه کرد.و فقط گزینه ساعت وجود داره .
    4 _ در قسمت phone ، به اجبار باید Resent Calls رو مشاهده کنید و امکان برداشتن اونا نیست .
    5 _ در قسمت multi tasking گزینه delet all برداشته شده و همچنین ضربدر بالای هر پنجره که برای بستن اون برنامه هست ، بعد از مدت حدود دو ثانیه پدیدار میشه که عذاب آوره برای من که میخوام حذف فوری کنم . و همچنین برای حدف کردن تکی با اسویپ از سمت راست به چپ مشکل وجود داره و تاچ از منتها علیه سمت راست کار نمیکنه و مجبوری برای حذف کردن از وسط هر پنجره به راست اسویپ کنی.البته از چپ به راست مشکلی نداره که برای دست چپ ها خوبه.
    6 _ ویجت ساعت سونی قابلیت Resize نداره .
    -----------------------
    من فعلا با این مشکلات مواجه شدم .تا ببینم بعدش چی میشه
    از سایت دیجیاتو تقاضا دارم که این مشکلات رو در وب گسترش بدین تا به گوش کمپانی سونی برسه و رفع مشکل کنه . ممنونم

  • SAEED DASTMARD

    دات ویو رو مال خود کرده این اولین تبلت با دوربین 13 مگاپیکسلی هستش نه!!!!!!

    • محمدامین

      فبلت

  • Siamak Gol

    به نظرم هواوی بین برند های چینی اصلا نه کیفیت خوبی داره نه قیمت خوبی داره.. نمیدونم چرا اینقد داره محبوب میشه.. واقعا از هیچ نظری هیچ برتریی نسبت به بقیه نداره.. چینیای بهتری هم هستن.. این چرا؟

    • Taimaz Sanayi

      از لحاظ كيفيت نميتونم قطعي بهت بگم چون بقيه برندهاشونو امتحان نكردم (oppo ximai one plus) فكر ميكنم سياست اين شركت اونو به موفق بودن رسوندتش درسته نسبت به بقيه برند هاي چيني قيمت بالاتري داره اما دست رو بازار هايي ميزاره كه مطمعنه از لحاظ رقابتي به مشكلي بر نميخوره نمونش خاور ميانه ميدونه كه دست شيامي از اين بازار كوتاهه پس تا ميتونه اينجا تبليغات ميكنه و بدون رقيب جدي پيش ميره .

  • عیسی

    30 بازار مهم دنیا!!!!!! یعنی ایرانم جزوش هست :)

    • Taimaz Sanayi

      مطمعنا ايران جزو ١٠تاي اول هست!

  • امیر پارسا

    انصافا این چش تنگا به بنی بشر رحم ندارند!
    کاور از یه جا
    شکل از یه جا
    جعبه از یه جا
    اسم از یه جا
    حیفه پول!
    .
    یه فسقلن بعد چقدر از گوشی گنده خوششون میاد!
    7اینچ بازن همشون!
    ؛)

    • مصطفی فراهانی

      دقیقا میخواستم به همین نکته اشاره کنم . کاور کپ کاور دات ویو اچ تی سی هستش

    • Siamak Gol

      همه اینطوری نیستن..
      زد تی ای.. شیامومی (جدیدا) و وان پلاس..
      خیلی خوبن..
      البته ال جی و سامسونگ هم چشاشون تنگه. اچ تی سی هم تنگه.
      منم چشام تنگه :|

      • امیر پارسا

        تو گلی
        گل پسر سایتی!
        کارت درسته
        :)

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی