ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی مجدداً تلفن هوشمند تحت ویندوز فون تولید می کند [شایعه]

تقریباً پنج سال پیش ال جی ترجیح داد از تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون دست کشیده و به سراغ ساخت موبایل های اندرویدی برود، اما حالا به نظر می رسد این غول ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تقریباً پنج سال پیش ال جی ترجیح داد از تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون دست کشیده و به سراغ ساخت موبایل های اندرویدی برود، اما حالا به نظر می رسد این غول تکنولوژی ساکن کره جنوبی تصمیم گرفته پس از سال ها مجدداً با پلتفرم موبایل مایکروسافتی ها آشتی نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق گزارش های رسیده آنچه که در تصاویر انتهای مطلب مشاهده می نمایید یک تلفن هوشمند تحت ویندوز فون و تولید شده توسط ال جی است که احتمال می رود طی سال جاری از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن در اختیار کاربران قرار گیرد.

بر اساس موارد قابل رویت در عکس به نظر می رسد که موبایل یاد شده در حال اجرای ویندوز فون ۸.۱ باشد و از آنجایی که مایکروسافت کوشش دارد تا همه ی تلفن های هوشمند تحت نسخه ی ۸.۱ پلتفرم موبایلی اش را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهد، لذا دور از ذهن نیست که محصول جدید ال جی نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

تا کنون سخنی در مورد نام انتخابی برای اسمارت فون مورد بحث به میان نیامده و در مورد قابلیت های آن نیز اطلاعات چندانی در دسترس نیست، هر چند که از شکل ظاهری اش می توان حدس زد که این یک محصول پرچمدار نخواهد بود.

برخی منابع همچون وب سایت PhoneArena احتمالاً می دهند تلفن هوشمندی که در تصویر حضور دارد در اصل نسخه ای مشابه از موبایل ۵ اینچی LG D635 باشد که سال گذشته شاهد انتشار اخباری در رابطه با آن بودیم.

در صورتیکه این حدس درست باشد تلفن هوشمند ویندوز فونی کمپانی کره ای همانند موبایل های اخیراً معرفی شده توسط مایکروسافت، یک اسمارت فون اقتصادی خواهد بود که از نمایشگری با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد و البته برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن باید ظاهراً قدری منتظر باقی بمانیم.

1_screen_shot_2015-04-15_at_1.19.58_pm

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • تایسون

    سونی هم قبلا وینفون زده بود
    X1 و x2 سونی اریکسون
    ولی دیگه سراغش نرفت ، اگه دندون گیر بود میرفت
    اگه وینفون زد میخر.

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      اون ویندوز موبایل بود این ویندوز فون هستش ، بگردید بیشتر اطلاعات کسب می کنید

  • BuBo

    من نمیگم این گوشی ها یا مثلا hTC بدن واسه وین فون ولی من اگه بخوام وین فون رو تجربه کنم فقط با لویما ها این کار رو میکنم.
    .......
    دوستان شما هم تو نسخه microsoft office mobile اندروید نمیتونید فارسی تایپ کنید؟
    چند بار دانلودش کردم تو زمان های مختلف گفتم این بار درست شده ولی ...
    حروف رو جدا و مقطع مینویسه هم چپ به راسته، تنظیماتی هم نداره، یا من پیدا نکردم با این همه که گشتم.

  • Siamak Gol

    چه بش میاد! چرا صب نمیکنه تا 10 بیاد بعد بزنه؟
    .
    ویندوز باید پس زمینه ی سفید بزاره یرا حالت پیشفرض..
    بارِ روانیه بهتری داره.. مث ویندوز دسکتاپ.. ینی تو یه سیستم سفید بیشتر باشه دیده آدم نسبت بهش مثبت تره.. من به این اعتقاد دارم...
    .
    سایه و انحنا هم بد نیست.. زیبا تر میشه..
    .

  • SAEED DASTMARD

    ورود الجی به جمع ویندوزی ها رو خوش آمد میگم تا کی انتخاب باید از بین آی او اس و اندروید باشه الجی کمپانی بسیار خلاقی هست و این باعث افزایش سهم ویندوز میشه به امید پیشرفتش.

  • امیر پارسا

    این شرکت ها هم از علاقه شون صف نکشیدن واسه وین فون
    همش بحث پول پتنت قلمبه ایه که باید به مایکی بدن
    به جاش برنامه میزارن تخفیف میگیرن
    به جاش گوشی های فروش نرفته رو وین فون می کنند تخفیف میگیرن!
    ...
    خلاصه مایکی شده خان نعمت واسه شرکتا و ازش می خورن و خوشحالن!
    .
    امروز خیلی گرفتارم
    بچه های خوبی باشید تو رو خدا

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    htc هم خودش گفته که داره از نزدیک با مایکروسافت همکاری می کنه برای تولید محصولات ویندوز 10

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    حالا که راجب به ویندوز فونه مطلب ، یه چیزی رو راجب به ندادن پرچمدار مایکروسافت توضیح بدم / یادتونه تنها ایرادی که دیجیاتو داخل بررسی لومیا 1520 گرفت ، چی بود ؟؟؟ ویندوز فون 8 البته اون موقع ویندوز فون 8.1 نسخه بتاش اومده بود و دیجیاتو می تونست نصب کنه اما خوب شاید چون بتا و ... بوده نصب نکردن ، حالا ممکنه چند تا از وبسایت های خارجی دیگه هم نظرات دیگه ای مثل دیجیاتو برای لومیا 1520 با ویندوز فون 8 داشتن ، پس اینکه مایکروسافت صبر کنه و چند تا پرچمدار بده با ویندوز 10 مطمئنن کار درستیه

    • parsa

      دیوان جان لطفا ایمیلتو چک کن

  • Mohamad Ir@nI

    با اینکه سرسخت طرفدار اپلم اما نمیشه منکر این شد که الجی گوشی های زیبا و فوق العاده ای تولید میکنه.در ضمن نمیدونم چرا یه چند روزه شیطونه داره گولم میزنه برو وینفون بخر.اخه انصافا وینفون قشنگ شده
    :D
    راستی مثل اینکه دیوان دوباره دیوانه شده من نبودم.
    نگاه کنید فقط دو هفته نبودم.دیوان خبر نداره دارن داخل گروه Digiato تو تلگرام نقشه هکش و قتلش رو و بووووووووقش رو میکشن
    :D
    شوخی
    ولی واقعا دارن براش نقشه میکشن

    • سوتابایت

      زشته !این کارا چیه!

      • Mohamad Ir@nI

        من خودم مخالفم چون اگه دیوان جون بره دیگه باکی کل کل کنیم؟
        شوخی

  • iPooya

    اون موقع بهش وينوزفون نميگفتد ... بهش ميگفتن ويندوز موبايل ! يادش بخير به خصوص htc

    • iPooya

      ببخشيد اشتباه گفتم ! نمي دونستم ال جي هم ويندوز فون داره!

مطالب پیشنهادی