ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریا Z4 بدنه ای تمام فلزی و سنسور اثر انگشتی با جایگاه متفاوت خواهد داشت [شایعه]

قبلاً شایعاتی شنیدیم که در آنها گفته می شد سونی قصد دارد تلفن هوشمند اکسپریا Z4 خود را در ۳۱م همین ماه رونمایی کند و پیش از این شاهد به بیرون درز یافتن تصاویری بودیم که بر ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبلاً شایعاتی شنیدیم که در آنها گفته می شد سونی قصد دارد تلفن هوشمند اکسپریا Z4 خود را در ۳۱م همین ماه رونمایی کند و پیش از این شاهد به بیرون درز یافتن تصاویری بودیم که بر استفاده بردن اسمارت فون مورد بحث از یک شاسی فلزی دلالت داشتند.

اما حالا منابع نزدیک به کمپانی ژاپنی خبر داده اند که ممکن است پرچمدار یاد شده بدنه ای یکپارچه و تماماً فلزی، مشابه موبایل تازه معرفی گشته هوآوی، یعنی P8 داشته باشد. بدین ترتیب صحبت از این احتمال به میان می آید که سونی شاید عاقبت پانل های شیشه ای مورد استفاده در خط تولید Z خود را کنار گذاشته و به راهکارهایی مشابه آنچه که در پرچمداران برخی از شرکت های دیگر به کار بسته شده روی آورده است.

البته این همه ی ماجرا نیست؛ انتظار می رود اکسپریا Z4 مانند اکثر پرچمداران بزرگ حال حاضر بازار دارای اسکنر اثر انگشت باشد، ولی شایعه کنندگان می گویند این حسگر به شکلی غیر متعارف در درون کلید پاور جاسازی گشته است.

پیش از این موبایل هایی همچون Saygus V-Squared از حسگر اثر انگشت در درون دکمه ی پاور و یا لاک خود استفاده کرده اند، ولی اینکه سونی سنسور مذکور را چطور در این بخش تعبیه کرده و عملکرد و کارایی اش تا چه حد مطلوب خواهد بود، مسئله ای است که برای یافتن پاسخ آن باید فعلاً منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ??? MOSTAFA

    یکی نیست بگه اون موقع که اپل و سونی گوشی فلزی با طراحی مستطیل شکل میزدند سامسونگ داشت چی میزد غیر از این بود که گوشیهاش از جنس دمپایی باز ظاهری بشقاب گونه داشتند...

  • jahanjkb

    چقد این اندروید5 مسخرست رابط کاربری قبلی رو رو زد3 خععععععععلی بیشتر دوس داشتم خعلی شیکترو حرفه ای تر بود

  • mostafa

    سونی احتمالا دیده که شیشه رو بعضی شرکت ها خز کردن و ازش ایده گرفتن
    چاره ای جز تمام فلز براش نمونده

  • HO3EIN-1

    محاسباتم میگه 2015 سال ماست(سال سونی)
    آخه لامصب سال 2016 هم ماله ماس......

  • javad.H

    دوربین چی فرق نکرده؟؟؟؟؟ فکر کنم کلا بترکونه!

  • Envy

    سونی خیلی دیر دست به تغییرات (منظورم طراحی نیستا ،امکانات..) میزنه ، خوب نیست یکی از قطب های تکنولوژی باشی ولی دیر به دیر اپدیت شی ، همیشه باید بفهمی اینده چی میخواد یا خودت اینده و نیاز رو بوجود بیاری که سونی ده سالی هست که این موضوع رو فراموش کرده و چیزیه که سام سونگ و اپل از سال 2000 بهش رسیدن بخاطر همین هم اینقدر موفقن .
    در کل دوست دارم سالی یک اسمارت فون پرچمدار ، فبلت و تبلت تولید کنه چونه موقع اپدیت دهنش سرویسه :D
    میان رده هم سه تا پلیز!

  • احمدM2

    چه ربطی داره
    گوشی های دیگه ای هم هستند که پشت و رو شیشه بودند
    بله سونی میخاد جا پای سامسونگ بزاره و مثل سری A گوشی تمام فلزی بسازه

    • تایسون

      یعنی سونی انقد ذلیل شده که بخواد پا بزاره جا پای سامسونگ؟!!!
      خخخخ
      خواهشا فکر کن و بنویس
      سامسونگ چند ساله از اسم گرفته تا طراحی کپ میزنه و با زیر میزی ماست مالی میکنه

    • سونی

      همین سامسونگ 90 ساله افتابه تحویلتون میده همونم از سرتون زیاد بود :)))))))

      • Sam

        Vagean Samsung fagat gooshi bozorg mikone. Takhmin zadan Galaxy s10 twelves ion mishe. /:

    • mehrdad

      پس یعنی الان سامسونگ جا پای سونی گداشته که پشته گوشیش رو شیشه گذاشته؟

  • borna_talebi

    البته لو دهنده همین اطلاعات گفته بود که کلیه عکس های لو رفته زد۴ در واقع z3 neoهست که قراره بزودی معرفی بشه.و زد۴ تو IFAمعرفی میشه.

  • Morteza

    من که از همون اول گوشی های سونی به نظرم خیلی زشت و بدترکیب بودن ، خیلی یوقور و نچسب نشون میده

    • Envy

      همین شماها باعث شدین بعضی شرکت هاپنج نسل گوشی پلاستیک بازیافتی تحویل مشتری بدن با قیمت هم رده های لکوس !
      ولی با ارگونومی بد گوشی هاش موافقم.

      • borna_talebi

        البته به غیر از z3 و مخصوصا z3C که خیلی خوش دست بود. اما قبلی هاش نه

  • Cerita

    امیدوارم خوب باشه، سونی برعکس سامسونگ یکم دیر سخت افزار رو ارتقا میده، مثل همین سری زد که اولش TFT میزد، یا مقاومتش در مقابل خش خوب نیست
    اما انصافا از اولم که با اریکسون بود گوشیاش و کلا محصولاتش تو طراحی بینظیر بودند
    امیدوارم شارژ بیسیم هم داشته باشه علاوه بر سنسور اثر انگشت

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی