ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدال گلکسی اس ۶ در مقابل آیفون ۶؛ کدامیک در آب جوش بیشتر دوام می آورند؟ [تماشا کنید]

تا کنون شاهد انجام تست های شکنجه گوناگونی بر روی دو تلفن هوشمند پرچمدار اپل و سامسونگ یعنی آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ بوده ایم و افراد مختلف این موبایل ها و استقامت شان را ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا کنون شاهد انجام تست های شکنجه گوناگونی بر روی دو تلفن هوشمند پرچمدار اپل و سامسونگ یعنی آیفون ۶ و گلکسی اس ۶ بوده ایم و افراد مختلف این موبایل ها و استقامت شان را در شرایط سخت و دشوار مورد سنجش قرار داده اند.

حال نیز یکی دیگر از کاربران یوتوب با شناسه TechRax تصمیم گرفته آزمایش دیگری از همین نوع را ابداع و ویدئوی آن را با سایرین به اشتراک بگذارد. اینبار آخرین نسخه از آیفون و همچنین کهکشانی جدید کره ای ها به مصاف ظرفی پر از آب در حال جوشیدن می روند تا معین گردد کدامیک می تواند جان سالم به در ببرد.

به نظر شما محصول اپل برنده خواهد بود یا سامسونگ؟ آیا اصلا چنین آزمون سختی پیروزی هم خواهد داشت؟ برای یافتن پاسخ این پرسش ها لازم است ویدئویی که در انتهای مطلب قرار گرفته را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • امیر

    کی موافقه طرف مریض بود!سادیسم داشت

  • amir

    سلام
    خداییش این کارارو با گوشی میکنن افسردگی میگیرم!!
    آخه بگو سوزوندیش چرا میزنی روش آخه؟؟؟!!!
    حداقل نکوب به هم دیگه!!!!!!!

  • محمود

    این چه تستی بود آخه؟؟؟
    حیف اون دو تا گوشی نبود؟
    من با پول دو تا گوشی می تونستم تو شهرمون خونه رهن کنم.

  • kazemlol

    albate doroste s6 e bishtar davoom ovord
    vali iphone o endakht ghashang kafe zarf jai ke garma mostaghim bokhore besh
    s6 rooye iphone bood shield karde bood iphone o bara s6

  • saeed-nz

    اس 6 کم اورد!!!!!!!!!!! درسته ایفون زودی خاموش شد ولی حداقلش این بود که بعدا بالا اومد لوگوش با اینکه ایفون ادعایی هم نصبت به زد اب بودن نداره
    این ازمایش باید زد3 رو هم قاطی میکردن روی هردوتاشونو کم میکرد

    • امیر

      داداش اونجور که سر بدبخت اس 6 میکوبید معلومه بالا نمیاد

  • Shayan_X

    فقط در جهت شوخی :-D

  • javad.H

    این جا عوض سایت شده دعوا خونه :/
    جمع کنید چه خبر اینقدر دعوا می کنید؟؟؟؟خجالت هم خوب چیزی
    دیجیاتو رسیدگی کن همش کامنت ها شده دعوا،زشته برای چنین سایتی،شما با این کار آبروی دیجیاتو رو میبرید

  • Morteza

    آبجوش که مسخره بازیه ولی مقاومت در برابر آب اس 6 خیلی خوب بود

  • امیر پارسا

    دیوان گردی عزیز@
    از روزی که اومدی نشون دادی واق واق رو والدین محترم شما بهت خوب اموزش دادند!

  • SAEED DASTMARD

    اس 6 گوشی با ساختار فوق العاده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی