تلفن هوشمند Honor 6 هوآوی در زمان معرفی و عرضه اولیه نسبت به سایر محصولات هم رده و هم قیمتش یکی از بهترین ها محسوب می شد و حالا ظاهراً کمپانی سازنده ی اسمارت فون مذکور قصد دارد برای آن جانشینی بهره مند از فلسفه طراحی جدید خود ارائه نماید.
بدین ترتیب و طبق تصاویر به بیرون درز یافته به نظر می رسد Honor 7 از بدنه ای فلزی و شاید نمایشگری قدری بزرگتر نسبت به نسخه ی پیشین خود برخوردار باشد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
آنطور که از شواهد بر می آید در قسمت پشتی Honor 7 همانند Mate 7 یک اسکنر اثر انگشت جای گرفته؛ حسگری که جای خالی آن در پرچمدار تازه معرفی شده برند چینی مورد بحث یعنی Huawei P8 کاملاً احساس می شد.
در عکس های لو رفته علاوه بر تلفن هوشمند فوق الذکر موبایل دیگری نیز حضور دارد که گمان می رود این محصول مجهز به دوربین دو گانه، در اصل نسل جدید Honor 6 Plus یعنی Honor 7 Plus باشد.
هر دو اسمارت فون جدید هوآوی احتمالاً تا تابستان پیش رو معرفی نخواهند شد ولی تا آن زمان به یقین شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در پیرامون شان خواهیم بود. بر اساس اطلاعات ذکر گشته توسط منابع خبری انتظار می رود Honor 7 مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی تمام HD باشد و از چیپست کایرین ۹۳۰ یا ۹۳۵ در کنار ۳ گیگابایت، حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره ببرد.
تلفن هوشمند مذکور با اندروید آب نبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI به بازار خواهد آمد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




برام جالبه دوستان همچین بنجل بنجل میکنن انگار چشمشون حقیقتو نمیبینه! خط تولید همون اپل تو چینه!
اگه بحث اصالت باشه اپل ک تو چین تولید میشه بی اصالته! هوواوی خودش از ابتدا چینی بوده. این اصالته.
ضمنا هرچقدم بخندین یا چشم دیدن هوواوی رو نداشته باشید، فرقی نداره چون همین چینیه ب قول شما بی اصالت جز بهترین و قوی ترین تولید کنندگان دنیاست.
پس خودتونو گول نزنین!
آخه چرا انقدر به اجناس چینی حمله میکنید،بزرگترین شرکتای اروپایی و امریکایی تولیدات خودشونو تو چین انجام میدن یه نمونش همین اپل،در ضمن الکی اپل و سونی و سامسونگ رو بزرگ نکنید پسر داییم اپل داشت شارژ خالی میکرد،داداشم سامسونگ اس فایو داشت خورد زمین الان داغ میکنه برد تعمیر انقدربه ال سی دی چسب زده بودن باز نمیشد اخرم شکست ال سی دی تعمیر کارا میدونن چی میگم حالا هانر خودم بیش از بیست بار خورده زمین ولی هیچیش نشده،پس الکی واسه سامسونگ اپل کلاس نذارین
نچ
بدرد نميخوره
جالب به نظر نمیاد ...
سلام داداشام.زیاددعوا نکنید.هرکسی به اندازه پولش یه چیزی میخره.امااینو باید بگم که هواوی نسبت به قیمتی که داره ونسبت به امکاناتی داره خریدنش به صرفه ست.
این هواویم که ساختش هر بار شبیه یکیه
این بار وان ام9
هر روز یه مدل گوشی میدن بیرون!
یه مدت زیادی واردات هایسنس میکردم واسه یه شرکت بزرگ
لوازم خانگیش رو
چینگ داوو رفتم به دعوتشون و کارخونه و دفتر مرکزیشون رو بازدید کردم
جالبه هایسنس خودش رو برند باکیفیت برای اروپا میدونه
با این وجود تمامه محصولاتش فقط واسه 2سال کار بودند
واقعا هرچی میسازند بی کیفیته و اشغا له
کافی بود یه کولرش رو بعد از 2 سال کار با یه سوپرا 10 ساله مقایسه میکردی
و متاسفانه همیشه بدترین رابطه کاریشون ماله ایرانی هاست
.
شما 25درصد ارزون تر میخری اما نصف عمر محصوله اصلی رو نمیکنه
اقا مگه با این گرونی حق انتخابم واسه ادم گذاشتن تا بتونی جنس خوب بگیری؟الان همه به دنباله جنس ارزونن.
خیلی بی ریخته این گوشی,
p8 خوشگله باز بعدشم مگه یه پرچم دار نداره هواوی این honer چی میگه من نمیدونم. من p7 رو داشتم خوب بود فقط مشکل گرافیک وسی پی یو داشت خیلی سریع نبود و خیلی وقتا هنگ میکرد. بخصوص کیبردش. وقتی یه مدت کلش بازی میکردم کیبردش افتضاح کند میشد و مجبور بودم ریستارتش کنم. یه چیز دیگه هم اینکه هندسفریاش مزخرف بود. امیدوارم p8 این مشکلاتو نداشته باشه
Honor یه کمپانی جداست که تحت نظر Huawei کنترل و مدیریت میشه
من P8 این کمپانی رو دیدم زیبا بود واقعا هوآوی این گوشی های جدیدش واقعا زیبا هستن ولی متاسفانه این چیپ جدیده هوآوی کار رو خراب کردن . اصولا کار بیهوده ای هستش دوباره بیاد kirin 930 رو بزاره روی آنر
امیدوارم سری جدید انر با چیپ kirin 940 بیاد چون mali t628 توی kirin 930 ضعیفه