ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE و ارائه نسلی جدید از اینترنت همراه به نام «پیش 5G»

شرکت ZTE ادعا می کند که پیشرفت های بسیاری در زمینه دسترسی چند کاربره Multi-User Shared Access یا (MUSA) در خصوص فناوری شبکه های موبایل داشته و نام آن را «پیش 5G» نهاده است. این تکنولوژی، ۳ ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۰ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت ZTE ادعا می کند که پیشرفت های بسیاری در زمینه دسترسی چند کاربره Multi-User Shared Access یا (MUSA) در خصوص فناوری شبکه های موبایل داشته و نام آن را «پیش 5G» نهاده است. این تکنولوژی، ۳ برابر شبکه های بی سیم فعلی، ظرفیت دارد.

این تحقیقات هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده اند اما الگوریتم MUSA زیر فشار و استفاده ی سنگین مورد بررسی قرار گرفته و می تواند خبر از بهبود ۲۰۰ درصدی برای تحمل فشار و کاربری بیش از اندازه دهد؛ چنین اینترنتی، مشخصا برای عصر اینترنت اشیا، ضروری خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ZTE این فناوری را Pre5G یا پیش 5G می نامد و دلیل این نامگذاری هم اینکه فناوری مذکور، از تجهیزات 4G و LTE استفاده کرده اما «توان عملیاتی» بسیار بیشتری را در اختیار استفاده کنندگان می گذارد.

این ها همه در حالی هستند که هنوز هم 5G به عنوان یک استاندارد شناخته نمی شود. شرکت یاد شده می گوید درحالی که کاربران می توانند به زودی از الگوریتم MUSA بهره گیرند، دست کم با ارائه ی استاندارد 5G پنج سال فاصله داریم.

یکی از محققان مشغول در این شرکت به نام Xiang Jiying می گوید: «تا زمانی که 5G به عنوان یک استاندارد شناخته شود، می توان از ظرفیت بالای Pre5G استفاده نمود. اپراتورها قادرند در زمان فعلی از آن استفاده کرده و مشکلات ترافیک شبکه را تا حد زیادی کاهش دهند.»

اگرچه ZTE را به عنوان یک برند سازنده موبایل می شناسیم اما این شرکت در اصل زیرساخت های بسیاری داشته و همانند نوکیا، اریکسون و هوآوی، تجهیزات شبکه های موبایل را تولید می کند.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • SHADOW self

    هر وقت راه اندازی کردید جای ماهم استفاده کنید
    اصلا میدونی چیه؟؟
    به خدا ما خیلی گناه داریم!!!:-(
    هیچکس مارو درک نمیکنه!!

  • MojtabaHere

    حالم از چینی ها به هم میخوره.....حتی اگه بهترین تکنولوژی رو هم ارائه بدن
    زنده باد مایکروسافت.......زنده باد اپل

    • Siamak Gol

      این خیلی اشتباهه

  • hoss

    شهر ما هنوز 3 جی درستو حسابی آنتن نمیده خخخخخ

  • mohamad

    کجای کارید!
    بیا ایران ببین ما 5G راه انداختیم شما تازه دارید "پیش 5جی" ازمایش میکنید!!!

    • Chris

      5 جی؟!ً

      همین دیروز ایرانسل نسل هشتم با سرعت 1 مگابیتو معرفی کرد!...

      .

      .

      .
      http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=e5d9cc82-7970-4980-b719-3dbc3340e6be

  • Siamak Gol

    هه هه... اینا هنو نسل پنج نیومده اما اسمشو میزارن رو سرویساشون..
    .
    مث پنیر لیغوان..
    الان اونده پنیر با طمع لیغوان..
    پنیر با شکل لیغوان. پنیر با بوی لیغوان.. پنیر در جلد پنیر لیغوان.. پنیر با یادِ لیغوان.. پنیری به اسمِ پنیره لیغوان..
    شبکه پیش ازنسل پنج.. شبکه یِکَم مونده تا نسل پنج.. شبکه ای نریسده به نسل پنج.. شبکه مثل نسل پنج.. شبکه الکی مثلا نسلِ پنجِ......

  • TURK Oglan

    5G هم بیاد سرعتش همون EDGE خودمونه !

    • TURK Oglan

      البته توی ایران

  • Sam Saman

    با ما نیست :|||

  • SAEED DASTMARD

    دمش گرم ما داریم تو ادج میپوسیم.

مطالب پیشنهادی