تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی تنها در بازار ژاپن عرضه می شود
تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی سرانجام به صورت رسمی معرفی شد و باید بگوییم که شباهت زیادی هم به پرچمداران قبلی خود یعنی تلفن های هوشمند Z3 و Z2 دارد که آن دو نیز تفاوت اندکی ...
تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی سرانجام به صورت رسمی معرفی شد و باید بگوییم که شباهت زیادی هم به پرچمداران قبلی خود یعنی تلفن های هوشمند Z3 و Z2 دارد که آن دو نیز تفاوت اندکی با مدل اکسپریا Z اصلی دارند.
البته پرچمدار جدید در قیاس با مدل های قبلی اش از برخی جهات بهبود یافته و علاوه بر کم شدن ضخامت آن، وزنش نیز کمتر شده، ضمن اینکه اکسپریا Z4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 810 است، اما روی هم رفته می توان گفت که سونی تغییرات اندکی را در این محصول اعمال نموده.
حالا بر اساس اطلاعات جدید روشن شده که این کمپانی ژاپنی جدیدترین پرچمدار خود را طی یک کنفرانس خبری تنها در ژاپن رونمایی کرده و در نظر دارد که این محصول را تنها در بازارهای این منطقه ارائه نماید و ظاهرا قرار نیست که پای اکسپریا Z4 به بازارهای جهانی باز شود.
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
سونی یک برند شناخته شده جهانی است و قطعا تصمیم ندارد که از بازارهای جهانی صرف نظر کند. در مقابل آنطور که سایت روسی Hi-Tech گزارش داده انتظار می رود که این شرکت تا پایان ماه می (اوایل خردادماه)، اقدام به برگزاری یک مراسم رسمی جهانی نموده و تلفن هوشمند کاملا متفاوتی را به عنوان پرچمدار جهانی خود معرفی نماید.
اما سوال جالبی که در اینجا مطرح می شود این است که موبایل جدید تا چه اندازه متفاوت خواهد بود. مشخص نیست که تفاوت ها چه خواهند بود اما پیش بینی شده که محصول جدید تنها اندکی با Xperia Z4 که به تازگی معرفی شده فرق داشته باشد و این اختلاف به قدری کوچک خواهد بود که اهمیت چندانی نخواهد داشت.
این تغییر حتی ممکن است به پشتیبانی دستگاه از استاندارد ارتباطی 4G LTE مربوط باشد، در هر صورت همه شایعات حکایت از آن دارند که به زودی شاهد عرضه یک تلفن هوشمند جدید از سوی سونی برای بازارهای جهانی خواهیم بود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شکلی تولید کنید که 2 سیستم یعنی انروید و ios کار کنه
دیجیاتو میبینی با اون خبرت افتضاح به بار اوردی ولی بازم از رو نمیری میخوای با این نوشته هات روش سر پوش بزاری.
سونی کاش یه محصول شاخ بده بفهمی تخریب ینی چی
ارزوی موفقیعت واسه ی سونی میکنم
زنده باد سونی موبایل سوئدی
من توی پستی که گفته بود سونی زد4 نعرفی شد اینو گفتم:
کسی به سونی شک داره؟؟؟معلومه نه….
کسی به سونی شک داره؟؟؟ هنوز معلومه نه….
کسی به سونی شک داره؟؟؟معلومه نه….
کسی به سونی شک داره؟؟؟اگه داره به درک…..
MAKE BELIEVE
:)
حالا واقعا کسی شک داره؟؟؟
خدا شفات بده
بچه ها شما به عنوان یک جامعه ی آماری چه انتظاراتی از پرچمدار آینده ی سونی دارید( حالا به عنوان تمثیل سونی رو گفتم میتونید یک برند دیگر و در نظر بگیرد)
برای شروع خودم انتظاراتم از اکسپریا z4 نسخه ی جهانیش:
.....
1-(دوربین)-همین سنسور خودش رو اگر با f 1.8 بتونه برای z4 طراحی کنه شاید به پای 1020 نرسه اما بهترین دوربین توی پرچمداران آندروید بازار میشه (با توجه به اینکه بالاترین iso بازار رو هم سونی توی z3 معرفی کرد)
2- صفحه ی فول اچ دی کافیه تازه پنل سونی خیلی قوی تر از بقیه ips های بازار هست
3-زخمات که این روز ها ملاک زیبایی گوشیه (خب رعایت شده)
4- سنسوره اثر انگشت مهمه اما خودمونیم جزو معیار های جذب مشتریه هنوز به اون دقت که تو کسری از ثانیه واکنش بده نرسیده (واجبه که سونی ازش دریق کرده)
5-به نظر نمیاد رابط کاربریش تغییری کرده من که دوسش دارم اگر یکمی سریعتر باشه
.........
نظر شما چیه چیزی از قلم انداختم؟
خیلی خبر خوبی بود
خدایی عصبانی شده بودم از کاره سونی
خب پس این مال ژاپن بوده، هرچند از طریقه معرفیش هم میشد حدس زد عرضه جهانی نداره
تو سایت سونی موبایل هم نیومده و توی سونی موبایل ژاپن هستش.
پرچمدار اصلی حالا خرداد معرفی میشه یا شهریور؟ اون دیگه کولاکه. شک ندارم
سونی پتانسیل متحول کردن بازارو نداره ولی حداقل خودشو ک میتونه بالا بکشه! ولی با این استراتژیای عجیب و تغییرای کوچیک نمیشه ک :|
سلام
من امروز دستم خورد تمام sms هام پاک شد ولی بکاپشو تو کامپیوتر داشتم وقتی restore کردم تمام متن sms ها با شماره هاش تو گوشی اومد حالا این یعنی که حتی این می شه sms جعلی با شماره ی هر کیو که خاستی تو کامپیوتر بسازی بعد به گوشیت منتقلش کنی خواستم ببینم چنین نرم افزاری هست (برا بکاپ نه ها اون sms جعلی رو میگم) یا نه ممنون
جالبه که همه منتظرند زد4 معرفی بشه که برن زد3 بخرن!
یا زمان زد 3 هم همین طور
انگار سیاست های سونی غلطه که مشتری از نظرش پرچمدار سونی یک میلیون بیشتر ارزش نداره پول پرداختن بابتش
مدیریت صفره خدا رو شکر
.
حتما هم که قرار نیست هرسال پرچمدار بزنه
مثله مایکی که بعد ایکان و 1520 پرچمدار نزده خیلی ساله