ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نماینده AMD: ویندوز ۱۰ در روزهای پایانی جولای منتشر می شود

کمپانی AMD اخیرا ادعا نموده که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را در اواخر ماه جولای منتشر خواهد کرد. طی برگزاری کنفرانس مالی AMD در هفته گذشته، نماینده این شرکت به نام Lisa Su از زمان دقیق عرضه سیستم عامل ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی AMD اخیرا ادعا نموده که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را در اواخر ماه جولای منتشر خواهد کرد. طی برگزاری کنفرانس مالی AMD در هفته گذشته، نماینده این شرکت به نام Lisa Su از زمان دقیق عرضه سیستم عامل ویندوز ۱۰ خبر داد.

وی که در حال پاسخ به برخی از پرسش ها بود گفت: «فصل بازگشت به مدارس همواره زمان خوبی برای شرکت های حوزه تکنولوژی و درآمدزایی آنها بوده است؛ عرضه ویندوز ۱۰ هم در انتهای ماه جولای می تواند باعث رونق گرفتن این بازار گردد. البته در این میان برخی گجت ها با فاصله ای اندک از فصل بازگشت به مدارس به بازار عرضه خواهند شد.»

مایکروسافت پیشتر نیز از برنامه فصلی خود پرده برداشته و صرفا گفته بود که «این تابستان» ویندوز ۱۰ در ۱۹۰ کشور و با ۱۱۱ زبان به بازار خواهد آمد، اما زمان عرضه به شکل دقیق و اینکه چه ماهی باید در انتظار آن باشیم را مشخص نکرده بود.

اگرچه ممکن است اطلاعاتی که AMD منتشر نموده غلط باشد اما در هر صورت عده زیادی از محققان بر این باورند که شرکت مذکور به جهت ساختن سخت افزارهای جدید خود، از برنامه های مایکروسافت آگاه بوده است.

ویندوز ۱۰ حالا در مراحل پایانی پیش نمایش های تکنیکی خود قرار داشته و انتظار می رود شرکت مورد بحث در کنفرانس توسعه دهندگان خود به نام بیلد، که در پایان این ماه برگزار می گردد، اخبار تازه ای را در اختیار دوستداران ویندوز قرار دهد. گمانه زنی می شود که ردموندی ها در این کنفرانس نام نهایی پروژه اسپارتان را که جایگزین مرورگر اینترنت اکسپلورر شده است را اعلام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رضا

    یعنی ۳-۴ ماه دیگه تا از دست این ۸ راحت شم؟ ( حوصله ندارم الان برگردم ۷ دوباره برم ۱۰!)

  • سعید S

    من که لپ تاپ لنوو جی500 دارم و مشکلی با AMD ندارم... Pes 2013 نصبه GTA IV نصبه Batlefield 2 نصبه.....ایراد الکی نگیرین...AMD هم هیچ مشکلی با بازی نداره....توقع بعضیا بالاس که باهاش حال نمیکنن

    • milad

      شما ب مشکل نخوردی پس.اگه واقعا گیمر باشی هیچوقت نمیگی AMD بهتره... کارت گرافیک من amd ضعیف ترین نوع اپدیت رو میکنه. ولی در عوض Nvidia هر چند وقت یک بار ی اپدیت میده ک نیازات براورده بشه..

  • mm98

    هیچ وقت برای بازی سمت پردازنده amd نرید.ولی در مورد کارت گرافیک من به انویدیا ترجیحش میدم(جز در لپتاپ)
    الان دیگه اینتل داره skylake رو میده بیرون ۸۳۷۰ طراحیش مال چهار سال پیشه.

  • n9_9

    حالا که گفت amd دوستان نظر شما راجع به amd fx 8370 + nvidia gtx 970 چیه؟

  • عـــامـروفـسـکی

    منتظرم مایکروسافت ک تحولی رو ایجاد کنیاااا

  • mohammadmj

    خیلی خوبه دستگاه های قدیمی یه جونی میگیرند

    • اشکان

      آره، به خصوص که خیلیا (مثل خود من) بعد از یه استفاده چند ماهه -یا حتی چند روزه- از 8، دوباره برگشتن سر 7...
      و تازه ازون بهتر، دستگاه های جدید هم میان! ^_^

      • Alireza

        ویندوز 8 از هر جهت از ویندوز 7 بهتر بود ، فقط یک منوی استارت مسخره نداشت.

  • Sir Patriot

    پس کی میخواذ نسخه Customer preview رو بده؟

  • سوتابایت

    دست جیغ هورا!
    خوب چیزی نمونده!
    انتظارات بالاس بد!

    • مرتضی توسلی

      خیلی عالی!
      منتظر بیلد.

مطالب پیشنهادی