ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
تکنولوژی

همراه اول در سال 93 نزدیک به دو هزار و پانصد میلیارد تومان سود کرده است

مجمع عمومی سهامداران همراه اول برای بررسی حساب های مالی و سود این شرکت در سال 93 امروز برگزار شد. در این مجمع که سهامداران اپراتور اول حضور داشتند، سود انباشته (ذخیره) شده شرکت ارتباطات ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۳۹۴  |  ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مجمع عمومی سهامداران همراه اول برای بررسی حساب های مالی و سود این شرکت در سال 93 امروز برگزار شد.

در این مجمع که سهامداران اپراتور اول حضور داشتند، سود انباشته (ذخیره) شده شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در سال 93، مبلغ 2 هزار و 487 میلیارد تومان (معادل 24 هزار و 870 میلیارد ریال) اعلام شد.

طبق اعلام نظر سهامداران، با ذخیره کردن 323 میلیارد تومان از مبلغ بابت 22.5 درصد مالیات، بقیه میزان سود اعلامی، میان آنها تقسیم شد که هر سهم با سودی معادل 541 تومان در سال 93 روبرو گردید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به اینکه آخرین قیمت سهام شرکت ارتباطات سیار با نماد همراه در بازار بورس تهران با قیمت 3200 تومان به فروش رسیده، هر سهم با سود حدودا 17 درصدی روبرو گردیده.

سال گذشته بازار بورس تهران با روند نزولی و کاهش شاخص در اکثر هفته ها مواجه بود. همراه اول هم برای توسعه و ارتقای شبکه خود به 3G، سرمایه گذاری کلانی جهت خرید تجهیزات و نصب سایت انجام داد.

از طرفی این اپراتور به خاطر استقبال مردم از اپلیکیشن های پیام رسان مانند وایبر و واتساپ و همچنین مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش تعرفه دیتای موبایل، با کاهش درآمد در بخش های تماس، پیامک و مصرف آزاد اینترنت روبرو شده است.

با توجه به موارد بیان شده در بالا و کاهش درآمد این اپراتور در بخش های یاد شده، ارائه سود 541 تومانی به سهامداران و کسب سود 2 هزار و 487 میلیارد تومانی آن نشان دهنده این مساله است که وضعیت این اپراتور تلفن همراه در بازار بورس و میان رقبای ایرانی اش چندان هم بد نیست.

قابل توجه است که بنا به اظهارات اخیر مدیرعامل همراه اول و ایرانسل، حدود 50 درصد از درآمدهای این دو اپراتور به حساب خزانه دولت واریز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • همراه اول

    کاش در کنار پولی که دریافت می کنید کمی هم کیفیت رو چاشنی کار می کردید.

  • جعفری

    چن رصدش با سو استفاده هست.

  • SHADOW self

    سود یا دزدی؟؟
    مسئله اینست...!

  • saeed_ebrahimi

    نخورن به حق علی ...

  • Abolfazl

    فقط میتونم بگم متاسفم
    کوفتتون بشه
    اگه سرعت اینترنتتتون خدماتتون خوبو قیمتش مناسب بود آدم دلش اینقدر نمیسوخت ....

  • مماس

    وقتی پای این همه سود در میون باشه معلومه میزنن وایبر میترکونن دیگه

  • Navid as

    خون آشامان اقتصاد ایران :خودرو سازان بی وجدان و اپراتورهای دزد

  • شهریار

    لعنت بر پدر و مادرتون

  • SamanSJ

    یک کلام!
    مرگ بر خودم که توی این خراب شده به دنیا اومدم

  • HM-ROYAL

    اینترنت 3G همراه اول خیلی داغونه سر خیابون وصل میشه انتهای خیابان قطع میشه خیلی جا ها اصلا" وصل نمیشه
    E هم بدرد خودشون میخوره سرعت لاکپشت تو خیلی از جاهها اینقدر سرعت پایینه که حتی مسنجرها هم اصلا" وصل نمیشه
    فقط در مکانهای خاصی سرعت به چند مگابیت میرسه خب همه ملت که نمیتوانند در آن مکانهای خاص باشند و از جای خود تکان نخورند...!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی