ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپو سرعت و کارایی فناوری شارژ سریع VOOC خود را به رخ سایر رقبا می کشد [تماشا کنید]

آپو فناوری شارژ سریع خود موسوم به VOOC را در سال ۲۰۱۴ و با فبلت Find 7 معرفی نمود؛ تکنولوژی که کاربران را قادر می ساخت تا ۷۵ درصد از ظرفیت یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۳:۰۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آپو فناوری شارژ سریع خود موسوم به VOOC را در سال ۲۰۱۴ و با فبلت Find 7 معرفی نمود؛ تکنولوژی که کاربران را قادر می ساخت تا ۷۵ درصد از ظرفیت یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نیم ساعت شارژ نمایند و حالا این کمپانی تصمیم گرفته با ساخت ویدئویی ویژه یکبار دیگر توجه جهانیان را به این امکان بی نظیر محصولاتش جلب نماید.

شرکت مورد اشاره ویدئویی را بر روی یوتیوب قرار داده و در آن به شارژ همزمان تلفن های هوشمند Oppo N3، گلکسی S6، آیفون ۶ پلاس و نکسوس ۶ پرداخته تا معین گردد آیا VOOC آنقدری که گفته می شود سرعت دارد یا خیر.

محصول خود آپو یعنی N3 ظرف ۳۰ دقیقه ۷۱ درصد از ظرفیت باتری اش پر می شود و این در حالیست که طی همین مدت زمان گلکسی اس ۶ سامسونگ، نکسوس ۶ گوگل و آیفون ۶ پلاس اپل هر یک به ترتیب تنها ۵۶،  ۴۱ و ۱۰ درصد شارژ می گردند.

البته نباید از خاطر برد ظرفیت باتری اسمارت فون های تحت آزمایش با یکدیگر برابر نیستند، نکسوس ۶ توسط یک پیل ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعتی قدرت بخشیده شده، آپو N3 باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و ظرفیت قطعه ی مورد بحث در آیفون ۶ پلاس و گلکسی اس ۶ به ترتیب به ۲۹۱۵ و ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعت می رسد.

نظر شما در این رابطه چیست و آیا جای خالی فناوری VOOC را در اسمارت فون کنونی خود احساس نمی کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • jahanjkb

    بقیه رو ول کن ایفون 6 چقد بدددددددددددددددده
    واقعا چرا اینجوریه

  • راوی

    بقیه رو تست نکردم ولی آیفون تو نیم ساعت خیلی بیشتر از 10 درصد شارژ میشه!

    تست ایراد داره!
    :|

  • Taimaz Sanayi

    یه تبلیغات کذب با توجه با سایت gsmarena و بررسی که روی M9 GS6 GS6EDGE iPhone6 iPhone6 plus و همین گوشی Oppo N3 اینجام شده در مدت 30min این گوشی 68% و GS6EDGE 60% شارژ میشه همینطور و الــــــبــــــته 6 PLUS با شارژر معوملی در 30 دقیقه 22% و با شارژر ایپد 35% شارژ میشه
    این لینک مقاله خیلی مفصل این تکنلوژی رو با سایر تکنولژی های شرکت کوالم و سامسونگ و ایسوس مقایسه کرده

    http://www.gsmarena.com/charge_test-review-1239p5.php

    • Taimaz Sanayi

      در ضمن توی این مقاله ذکر شده که گالگسی اس 6 زودتر از این گوشی به 100% شارژ خودش میرسه!

  • محمدرضا

    فقط با شارژر خودش و کابل مخصوص خودش که 7 پین هست به این سرعت شارژ میشه و از ولتاژ بیش از 5 ولت استفاده می کنه.اگرچه همه ی علما بر این عقیده اند که هرچقدر باتری در زمان کمتری شارژ بشه عمرش هم کمتر میشه.کیفیت ساخت سامسونگ و اپل و موتورولا و سایر برندها تضمین شده است.هرچقدر هم که روی کاغذ مشخصاتش خوب باشه به نظرم بازم نمیشه مثل سامسونگ و موتورولا و اپل و اچ تی سی 3-4 سال از گوشیاشون استفاده کرد.به عبارتی فوت کوزه گری می خواد .هنوز تا از نظر کیفیتی و دقت توی طراحی و نکات ریز به این شرکت ها برسن مونده.

    • جواد

      دوست عزیز میشه بگی شما اینهمه مطلب رو از کجا متوجه شدی ؟؟

      شما از کجا میدونی که از نظر کیفیت و دقت توی طراحی و نکات ریز دچار مشکل هستن ؟؟

      ملاک شما برای این مواردی که ذکر کردید چی هست ؟؟

      تعریف شما از کیفیت و طراحی و نکات ریز و دقت توی طراحی چی هست ؟؟

      ممنون

      • محمدرضا

        بنده برند ژیاومی را خریدم البته دستبند هوشمندش را.از نظر کیفیت ساخت خیلی خوب بود منتها بعد از یکماه استفاده چیپ وسط دستبند شل شد و افتاد بیرون.فقط به این خاطر که برخلاف سونی نیومدن طوری طراحی کنن تا بجای اینکه از داخل بیرون بیادم منظورم اونطرفی هست که روی مچ دست قرار می گیره مثل دستبند سونی،اومدن طوری طراحی کردن که از سمت بیرون باید چیپه را خارج کنید.نتیجه اینکه بعد یه مدت استفاده بیرون میفته.اومدم یدونه دیگه هم خریدم دیدم اونیکی هم همینطوره.در خصوص گوشی هم به همین شکله عکس های نزدیک که از "اوپو" انداخته بودن هنگامی که دستگاه را باز کرده بودند اون دقت طراحی گوشی های رده اول اپل یا اچ تی سی یا حتی سامسونگ را نمی تونستید توشون ببینید.البته خود سامسونگ هم مثلا وقتی نوت 2 را باز می کنید می بینید اون ریزه کاری های اپل را نداره توی برد.البته الان توی نوت 4 دیگه اینطوری نیست.شکی نیست که از نظر امکانات خیلی خوبن اما هنوز چندین سال باید طول بکشه تا با این رشد سریعی که از نظر کیفی دارن می کنن به پای سامسونگ یا اپل و ... برسن.این حرفی هست که حتی مدیر سامسونگ هم در خصوص برند Mi به اون اشاره کرده بود.

  • حسین

    اگه عجله داشتین آیفونتون رو افلاین کنین. تقریبا دوبرابر سریعتر شارژ میشه. البته واسه گوشیای دیگه هم با افلاین کردن خیلی سریعتر از عادی شارژ میشن.

  • وحید

    من شارژ شدن ۶پلاس رو ندیدم اما بقیه گوشیای اپل اینقد طول نمیکشن! یکم زیادی عجیب بود!
    شارژ سریع فوق‌العاده‌ست. فقط یه سوالی زودتر شارژ بشه به باطری بیشتر ممکنه آسیب برسه یا اینکه مدت بیشتری تو شارژ بمونه!؟

  • سوتابایت منتظر...

    خخخ!آیفون ۶ پلاس!این قدر زرشک! تو این مدت حدود نصف پر می شه تازه با wifi !! خخخ!

  • suger man

    ببخشید اگه مربوط نیست اما خواستم اطلاع بدم که بازی mortal kombat x برای اندروید اومده میتونین دانلود کنید ؛)

  • Noid

    چه جورياست!!؟ آيفون با اسكرين خاموش ١٠ درصد بعد با اسكرين روشن ١١ درصد!!!!!! تقلب اينقدر تابلو !!!!!! فكركنم شارژرشو از برق كشيده بودم نامردا

    • عـــــــــــــــلی

      جالب بود که توی یک صحنه اول آیفون رسید به 11 بعد دوباره شد 10 بعد دوباره 11! باید یک مشکلی چیزی وجود داشته باشه و گرنه با این وضعیت آیفون که اصلا توی 3 ساعت هم شارژ نمیشه!

  • Amir KH

    جرات دارن گوشیای لومیا رو بیارن.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی