ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به همه شایعات و خبرها پیرامون آیفون نسل بعد

طبق رسم همیشگی اپل، آیفون بعدی نیز در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. در این میان برخی می گویند که آیفون جدید، با شماره ۷ نام گذاری می گردد هر چند 6S احتمالا نام منطقی ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق رسم همیشگی اپل، آیفون بعدی نیز در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. در این میان برخی می گویند که آیفون جدید، با شماره ۷ نام گذاری می گردد هر چند 6S احتمالا نام منطقی تری به نظر می رسد.

هنوز دست کم پنج ماه تا سپتامبر باقی مانده اما از مدت ها قبل گمانه زنی ها برای تکنولوژی های بکار رفته در آیفون جدید، شروع شده اند. در این میان برخی از این گمانه زنی ها قطعی و برخی دیگر صرفا در حد یک شایعه زودگذر به نظر می رسند.

به احتمال بسیار زیاد، در رویداد مربوط به معرفی آیفون نسل بعد، شاهد تغییرات فیزیکی نبوده و بیشتر بروز رسانی ها مربوط به سخت افزار و مشخصا دوربین آن خواهند بود. در این نوشته قصد داریم شما را با تمام شایعاتی که تا کنون پیرامون نسل بعدی موبایل پرطرفدار کمپانی اپل شکل گرفته اند، آشنا کنیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

احتمالا نامش آیفون ۷ خواهد بود

it-will-probably-be-called-the-iphone-7

احتمال می رود تغییرات ظاهری این بار و بر خلاف رسوم اپل، دامن گیر این موبایل شده و شرکت مورد بحث نیز نام آیفون ۷ بر روی آن قرار دهد نه آیفون 6s.

آیفون جدید همانند 6 و 6 پلاس، در دو سایز نمایشگر عرضه خواهد شد

it-may-come-in-two-sizes-just-like-the-iphone-6-and-iphone-6-plus

منتقدان بر این باورند که روال معرفی آیفون ها برای همیشه دستخوش تغییر شده و باید در آینده و مراسم مربوط به معرفی این موبایل، همواره انتظار دو نمونه ۴.۷ و ۵.۵ اینچی را بکشیم. این موضوع البته از دید طرافداران نمایشگرهای بزرگ که پیشتر از این از صفحه نمایش کوچک آیفون گلایه داشتند بسیار خوشایند خواهد بود.

احتمال بازگشت آیفون ۴ اینچ همچنان وجود دارد

and-theres-a-chance-well-see-a-new-4-inch-iphone-too

وب سایت تایوانی Digitimes که می توان گفت ارتباط نزدیکی با برخی تامین کنندگان تایوانی اپل نیز دارد، عنوان می کند که این شرکت در سر دارد تا امسال در کنار آیفون های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی، نمونه ۴ اینچ را نیز برای افرادی که به موبایل کوچکتر عادت دارد به سبد خرید خود بازگرداند.

اپل آیفون صورتی رنگ خواهد ساخت

there-could-be-a-pink-iphone-too

پیشتر از سوی وال استریت ژورنال گزارش شده بود که این شرکت در تلاش برای امتحان کردن نمونه ای صورتی رنگ از آیفون است. هنوز مشخص نیست که شرکت یاد شده، این رنگ را در آیفون بعدی استفاده کرده و به بازار خواهد فرستاد یا در آیفونی که در سال ۲۰۱۶ معرفی می شود باید انتظارش را کشید.

دوربین آیفون متحول خواهد شد

the-camera-may-be-a-lot-better

آیفون مشخصا یکی از بهترین دوربین ها را در میان موبایل های هوشمند داشته و این دوربین نسل به نسل نیز از کیفیت بهتری برخوردار شده است. حال برخی از تحلیلگران بر این باورند که این بار هم دوربین آیفون ارتقا خواهد یافت اما به بهترین شکلی که می توانید تصور کنید. اپل اخیرا شرکتی را خریده که می تواند در خصوص کیفیت تصاویر و کاهش نویز در آنها، بخصوص در محیط های تاریک، نقش بسزایی داشته باشد.

قادر خواهید بود به تصاویر، افکت های سه بعدی اضافه کنید

تصویری سه بعدی که با دوربین های دوگانه HTC One M8 به ثبت رسیده است.
تصویری سه بعدی که با دوربین های دوگانه HTC One M8 به ثبت رسیده است.

گمانه زنی هایی وجود دارد که آیفون جدید همراه با دوربین دوگانه به بازار خواهد آمد؛ داشتن دوربین دوگانه به کاربر اجازه می دهد تا تصاویری سه بعدی به ثبت رسانده و عمق آنها را به شکلی بهتر به نمایش بگذارد. می توان انتظار داشت که شاهد دو سنسور دوربین در پشت آیفون جدید باشیم؛ همانند HTC One M8.

تکنولوژی Force Touch به آیفون هم خواهد آمد

we-may-see-the-same-force-touch-technology-apple-put-into-the-apple-watch

بر اساس گفته های موسسه KGI Securities، این تکنولوژی که در ساعت اپل و ترکپد مک بوک جدید (و مک بوک پرو ۲۰۱۵) مورد استفاده قرار گرفته، مشخصا در آیفون بعدی نیز حضور خواهد داشت. البته فناوری فورس تاچ در آیفون بعدی دقیقا همانند ترکپد مک بوک نخواهد بود؛ این تکنولوژی این بار با توجه به محلی از نمایشگر که به آن فشار وارد می کنید، حدس می زند که درجه این فشار تا چه حد بالا بوده است.

آیفون بعدی دارای پردازنده ای قوی تر است

the-next-iphone-will-probably-have-a-better-processor

اپل همواره پردازنده موبایل هایش را بروز رسانی می کند و این بار نیز شاهد ارتقای این بخش خواهیم بود. اینکه چه سازنده ای، چیپست جدید اپل به نام A9 را تولید خواهد کرد همچنان یک سوال بزرگ باقی مانده اما به تازگی بلومبرگ گزارش داده که A9 توسط سامسونگ به تولید خواهد رسید.

آیفون جدید با iOS 9 همراه خواهد بود

itll-come-with-the-latest-version-of-apples-software-which-will-be-called-ios-9

تا کنون رسم اینگونه بوده که آیفون های اپل همواره با نسخه iOS جدید به بازار رسیده اند. در نتیجه حال نیز می توان انتظار داشت که محصول مورد بحث همراه با نسخه ۹ از پلتفرم اپل به شکل پیشفرض، در دسترس قرار بگیرد. احتمالا شرکت مذکور در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ماه آینده، اطلاعات بسیاری را در اختیارمان قرار خواهد داد.

سرویس موسیقی آنلاین همراه با آیفون بعدی ارائه خواهد شد

this-means-apples-rumored-music-service-will-probably-come-preloaded-on-the-next-iphone-too

یکی از بزرگترین شایعات، وجود سرویس پخش آنلاین موسیقی است که با Beats Music نیز ادغام گشته. گفته می شود هزینه استفاده از این سرویس موسیقی آنلاین، ماهانه ۷.۹۹ دلار خواهد بود که اندکی از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای که قیمت اشتراک ۱۰ دلار در ماه دارد، ارزان تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • ddsd

    اینقدر شایعه پخش نکنید . اینا همش حدسیات مزخرفی بیش نیست
    جمع کنید بندو بساتتون رو . واسه بازدید بیشتر هر پستی میزارید

  • اَلِــــــــکــــــس

    من که تنها چیزی که از آیفون بعدی میخوام: دوربین 10 مگاپیکسل با همین سایز سنسور. F/2.0 - صحنه آهسته 120 ارتقا شده به فول اچ دی - لرزشگیر اپتیکال برای نسخه اصلی و پلاس. البته من بیشتر دوربین برام اهمیت داره.

    ______________________________

    موزیک ویدیو Eminem و Yelawolf چهار ساعت پیش رفت رو یوتیوب. منم گذاشتم توی اکانت آپاراتم:
    http://www.aparat.com/v/Oqwil
    لذت ببرید. واقعا کف کردم. مخصوصا با استایل Eminem

    • Divan Greedy (thankyouaj)

      این البوم و موزیک چند روز پیش به صورت رسمی به فروش گذاشته شده ، اسم البوم هم love story می تونی از تورنت کاملش رو دانلود کنی

      • اَلِــــــــکــــــس

        اطلاع دارم دیوان جان. من غیر ممکنه یه نفر رپ بخونه روز بعدش نفهمم :D تقریبا هر روز توی توییتر یا یوتیوب یا هرجای دیگه دنبال میکنم.
        ولی موزیک ویدیوش وقتی که من نظر فوق رو گذاشتم 4 ساعت قبلش روی یوتیوب گذاشته شده بود دقیقا یادم میاد من 305 امین نفری بودم که فیلمو توی یوتیوب دیدم :D

        • اَلِــــــــکــــــس

          عاقا جان مگه چی گفتم که منفی دادی؟؟ اینکه کسی زودتر اطلاع داشته باشه اونجای شما میسوزه؟ من که تعبیری جز این ندارم.

      • كيومرث شيدى(ورژن پنجره ده!)

        البوم محشره
        كلا يه مشت نابغه جمع شدن تو شيدى ريكورردز ميخوان اين لجن هيپ هاپ رو كه با يه كمپانى مثل يانگ مانى!اوق! يه تكونى بدن كه كلا هيپ هاپ از نو تعريف بشه!نميدونم جى زى چرا بيكار نشسته اونم تن داده به نيكى ميناج ها و ايگى ها!باشه مارا غمى نيس يه امينم داريم يه فيفتى يه درى يه يلا(امينم ٢!) ترسى هم نداريم همينا براى ٥٠ سال هيپ هاپ كافين!منتظر برگشتن گروه دى١٢ به همراه امينمم كه دوباره اتيش هيپ هاپ هارد كور رو راه بندازن و چندتا خواننده در پيت رو پرت كنن از موزيك مقدس هيپ هاپ بيرون!

  • bahmanbs

    خخخخخخ
    چرا گوگل فیلتر شد یه دفه؟
    نکنه واسه این قران تحریف شده ی ساخت امریکا به اسم مثلث توحید هست؟
    حتما امار جستجو بالا رفته

  • حمید رضا

    بچه ها من گوگلم فیلتر هستش یا واسه شما هم فیلتر هست

  • saeed_ebrahimi

    آیفون همیشه قابل احرتام بوده و هست.

    مرسی دیجیاتو.

    • maket_bivatan

      شماهم قابل احرتامی;-)

  • (رضا پناه)

    واقعا نويسنده اين بيزينس اينسايدر چقدر باهوشه .براي من ايفون ٦اس خيلي مهمه چون بعد مدت ها انشاالله اگه جور بشه ميخرمش !! يادش به خير نيما داد گستر تو نردبان مطلب ماركو ارمنت راجع به اينكه اپل به اي او اس ٧ كسي ميتونه مطلب رو پيدا كنه؟ يه جوري بخونمش دوباره ؟!! خيلي جالب بود هرچه بيشتر ميگزره بيشتر متوجه ميشم چقدر بعضي مطالب زيبا بودن . اقا نيما دل من بابت مطالبتان تنگ شده

    • اکبر

      آخ گفتی آقای دادگستر کجان الان؟

    • Pedram Rad

      http://www.marco.org/2013/06/27/ios7-as-defense

      https://web.archive.org/web/20140227162824/http://nardebaan.ir/13050-نگاهی-به-جنبه-تجاری-طراحی-iOS-7-دفاع-به-سبک-غیر-پتنتی

      • (رضا پناه)

        ممنون پدرام جان

  • KOCHIK#

    یا ابرفرض
    ایفون 4 عجب حاشیه ای داشته

    • erfaan

      دست یکی از دوستام اون روز یکیو دیدم ... اصلا قابل حضم نیست برام چطور اخه چطور رو اون صفحه نمایش میشه کاری انجام داد .. البته من یه دیوونم .. گوشیم زد الترإه

      • KOCHIK#

        اخ اخ زد الترا.
        ناراحت شدم.
        یاد اون لحظه ای افتادم که کوبیدمش گوشه میز :D
        به هزاران قطعه بلورین تقسیم شد.
        و در زمین نقش بست.
        جان به جان افرین (در اینجاسونی) تسلیم کرد
        :D

    • Mohamad Ir@nI

      این آيفون ۴ هست.
      :D

      • KOCHIK#

        رسما نصف حاشیه نصف صفحه س

  • iPooya

    باور كنيد همه اينارو ميدونستم !!!

    • Mohamad Ir@nI

      سایت منبع یه جمع بندی از محکم ترین شایعات کرده

      • erfaan

        شایعه وقتی ارزش خوندن رو داره اولا عجیب و غیر منتظره و همچین هیجان اور باشه این چن تا شایعه هیچی نبودن .. غیر از این یکی که میگه پردازنده قدرتمندتره!! احتمالا از غیب الهام شده

  • سجاد رستمی

    https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions/suggestions/7692861-plz-let-to-install-app-offline-in-windows-store
    عزیزان ویندوزی لطف کنن به این رای بدن

  • Mohamad Ir@nI

    پنج ماه مونده میفهمی پنج ماه
    :D
    عکسی از دریاچه ی دیجیاتو
    https://www.google.com/mapmaker?gw=55&editids=SSCWMGLzVDDTCtHQHO&iwloc=0_0
    راستی من هنوز توی اون عکس به اصطلاح سه بعدی چیز خاصی نمیبینم.
    ده دقیقه پیش تو مهمونی کنار یه مهندس کامپیوتر نشسته بودم.لب تابم رو باز کردم تا اخبار رو چک کنم ازم پرسید:((ویندوز مکه؟))
    :-|
    الان قیمت قبر ها چطوره؟

    • erfaan

      خوبه که اینو‌گفته منم اون روز تو موبایل فروشی یارو بهم گفت اندرویدش او اسِ (os) خدا شاهده هنوزم دارم خودمو جر میدم .. بعد ارشد نرم افزار هم داشت .. ای خدااااااا

      • maket_bivatan

        اولین کسی که تومحلمون گوشی فروشی زده بود تعریف میکرد یه روز یکی اومده بوده 1100بلوتوث دار میخواسته آخر بالگد میره بیرون وبایه قیافه ی حق به جانب میگه فروشنده نیستی فردا پیدا میکنم میام میکوبنم تودماغت
        ولی هنوز پیدانکرده چون دماغ فروشنده سالمه

    • maket_bivatan

      آقا یه کمپین راه بندازیم اپلو متقاعد کنیم قابلیت عکس برداری از غذارو واسه دوربین اضافه کنه:-D

مطالب پیشنهادی