ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه Timewaste Timer برای هر ساعت اتلاف وقت در فیسبوک یک دلار از شما می گیرد

آیا تاکنون بخاطر اتلاف بیهوده وقتتان در شبکه های اجتماعی افسوس خورده اید؟ این روزها اکثر مردم چنین حسی دارند، از این رو برای بهره وری مفید از زمان، سرویس هایی برای بلوکه کردن وبسایت هایی که ممکن ...

امین بیگ‌زاده
امین بیگ‌زاده منتشر شده در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آیا تاکنون بخاطر اتلاف بیهوده وقتتان در شبکه های اجتماعی افسوس خورده اید؟ این روزها اکثر مردم چنین حسی دارند، از این رو برای بهره وری مفید از زمان، سرویس هایی برای بلوکه کردن وبسایت هایی که ممکن است حواس شما را پرت کنند به مرورگرها پاگذاشته اند؛ افزونه هایی که به غیر از مسدود کردن، قادرند تا زمان دقیقی که پای این سایت ها می گذارید را برایتان به نمایش درآورند.

Timewaste Timer عضو تازه واردی در خانواده این ابزارهای ضد حواس پرتی است؛ افزونه کروم و سرویسی که اگر بیش از یک ساعت از روز را به گشت و گذار در فیسبوک اختصاص دهید، شما را یک دلار جریمه خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تمام کاری که باید انجام دهید، نصب افزونه و سپس شارژ بیست دلاری حساب کاری در Timewaste Timer است. بنابر گفته مایک یوشاکوف، برنامه نویس این افزونه، طراحی Timewaste Timer چند هفته ای بیشتر وقت نگرفته اما همین مرحله می تواند شروعی برای یک سرویس پیشرفته تر در آینده باشد.

Screen-Shot-2015-04-24-at-16.11.41-730x431

یوشاکف داستان ساخت افزونه را اینگونه شرح می دهد: "تعدادی از دوستانم به من توصیه می کردند که کل درآمد حاصل از پروژه را صرف امور خیریه کنیم، اما در عوض تصمیم گرفتیم که این درآمد را صرف خود و ساخت محصولاتی کنیم که می توانند در آینده، برای رفع معضل مصرف بیش از اندازه از محتوای دیجیتال مثمر ثمر واقع شوند."

وی در ادامه می گوید: "این محصول، روشی غیرجدی را برای شروع یک مسأله جدی به کار می گیرد. جریمه نقدی به تنهایی یک روش تربیتی منفی است و چنین تنبیهاتی معمولا روی تعداد محدودی از افراد تأثیر می گذارد. برای تأثیر بیشتر، ما معتقدیم که باید به مردم بابت عدم اتلاف وقت برای محتوای بی فایده در اینترنت پاداش داد؛ حتی یک پاداش کوچک در حد یک فنجان قهوه. بنابراین قدم بعدی ما احتمالا همین مورد خواهد بود: سیستمی که نه تنها مردم را جریمه می کند، بلکه به خاطر کنترل مصرف اینترنت به آنها پاداش هم می دهد."

بنابراین اگر می خواهید که با روشی سرگرم کننده اما پر هزینه از فیسبوک دوربمانید، همین الان به وبسایت Timewaste Timer مراجعه کرده و افزونه اش را روی مرورگرتان نصب کنید. ضمن تازه واردها به این سرویس قادرند تا با وارد نمودن کد NOMORETIMEWASTING، مدتی را به رایگان از افزونه استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • REVOLTED

    الکی مثلا ما استفاده میکنیم!

  • SAKT

    سلام
    یه برنامه معرفی کنید که یه وبسایت رو بلاک کنید!
    مثلا فیسبوک رو خودم رو کامپیوترم بلاک کنم و نتونم هم بازش کنم!
    احتمالا نداریم همچین چیزی ولی برنامه مشابه ای اگر میشناسید معرفی کنید...

  • یحیی

    کی اینو نصب میکنه؟!

  • BuBo

    من که FB ـی نیستم، الان تار عنکبوت بسته FB خودم ولی اگه میخواین کاربرا وقتشون رو تلف نکنن یه چیز خب و جایگزین معرفی کن، بابامون که نیستی اون پولی رو که میگیری بعدا برامون مخفیانه پس انداز کنی و بگی اینم پول وقتایی که تلف کردی.

  • HosseinZa

    ممنون آقای بیگ زاده مث همیشه عالی بود...

  • Sparrow

    من دو ساعت خوب از فیسبوک استفاده می کنم
    2 دلار بم بدین....
    هر کی یه جور داره پول در می یاره

  • Hadi.TJ

    به اين ميگن سو استفاده از فرصت، خو حالا من ٢ ساعت وقتم و تو فيس بوك حروم كردم، زمان كه از دستم رفت، ٢ دلار ديگه هم بدم روش؟ تازه تا اينجاش هم قبول، من وقتم و تو فيس بوك هدر دادم، تو و سننه؟؟؟ چرا دو دلار گير تو بياد؟ آخرت آدماي سو استفاده چي گرن اينا ؛)

  • میراندا

    من 2 دلار میدم اینو نصب نمیکنم ./

  • محمد

    http://www.digikala.com/BlueSmile/default.aspx?refId=9ec05b8f-cd71-45bc-adfa-ad90328c5e17
    جالبه

    • Envy

      محمد جان مارا گاییی.... با این لینک گذاشتن هات :D

      • HosseinZa

        ویرایش:ممد جان مارا نمودی برادر....
        الکی مثلا من آقای قاسمی نرقی ام

مطالب پیشنهادی