رئیس دفتر چین نوکیا: موبایل های اندرویدی ما سال آینده وارد بازار می شوند
از آن زمان که مایکروسافت برند نوکیا را خریداری کرد، محدودیت های فراوانی را برای تولید تلفن های همراه جدید بر این شرکت فنلاندی تحمیل نمود و به موجب قراردادی که میان طرفین به امضا رسید، ...
از آن زمان که مایکروسافت برند نوکیا را خریداری کرد، محدودیت های فراوانی را برای تولید تلفن های همراه جدید بر این شرکت فنلاندی تحمیل نمود و به موجب قراردادی که میان طرفین به امضا رسید، نوکیا پذیرفت که برند مایکروسافت را روی محصولات خود مورد استفاده قرار دهد.
با این همه، قرارداد همکاری این دو شرکت در سال آینده میلادی به اتمام می رسد و مدیران کمپانی فنلاندی مورد بحث اعلام نمودند که به زودی با تولید تلفن های هوشمند جدید به این صنعت باز خواهند گشت.
حالا اما، آنطور که ریاست دفتر چین نوکیا اعلام کرده، این شرکت در تلاش است تا رویای طرفدارانش را محقق نماید و در همین راستا نیز در نظر دارد که به زودی پروسه ساخت موبایل های اندرویدی خود را احتمالا در سیچوان چین آغاز کند و طبق گفته وی، مرکز توسعه و تحقیق این شرکت نیز به سرزمین اژدهای سرخ منتقل می گردد.
همانطور که اطلاع دارید نوکیا پیشتر هم با تولید تبلت اندروید N1 بخت خود را در حوزه کالاهای مبتنی بر این سیستم عامل آزموده بود اما قدم نهادن این شرکت به بازار تلفن های هوشمند اندرویدی قطعا حرف و حدیث های فراوانی را در سال 2016 میلادی به وجود خواهد آورد و مخالفان و موافقان خود را خواهد داشت.
نظر شما چیست؟ آیا نوکیا می تواند در این حوزه موفق باشد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سلام به همه دوستان .....
از قدیم گفتند سیاست شلوار نداره .... تمام این حرفها و حدیثها برای نوکیا یه جور سیاست بود تا بتونه خیلی از کارای عقب اقتاده رو انجام بده تا بتونه یه بار دیگه انشاالله با گوشیایی مثل N8 و N9 راه رو باز کنه و سر زبونها بیفته ....
یه کمی دیر شد ولی باز هم میتونه راه رو برای برندهای رده اول باز کنه ... به قول خیلی از شما عزیزان کاش بتونه کاری کنه که سیستم عاملهای دیگه ای غیر از آندروید بر سر زبونها بیفته .... کاش روزی بشه که نوکیا اولین برند مطرح دنیا بشه ....
وقتی گوشیهای ساخت چند سال پیشش رو میبینم واقعاً دلم برای اون نوکیا و گوشیاش تنگ میشه ...
منتظریم تا یه بار دیگه همه چیز به جای قبلی خودش برگرده ....
الهی آمین
اقا خوب مردمو اسگول کردن ماکه نفهمیدیم نوکیا چه چیزی رو فروخته که الان هم داره پس میگیره وداره بازم برمیگرده که گوشی بسازه این دیگه چه خریدو فروشیه.؟؟؟؟؟!!!!!
دیر اقدام کردی دیر ...ولی خب از هر جایی جلوی ضرر رو بگری
منفعته !!!!!!!
مایکروسافت با اون سیستم عامل مزخرفش 5 ساله زور میزنه
هنوزم که هنوزه هیچ گ**یی نشده :)
شما باهمون هنگرویدت خوش باش نیازی به توهین نیس و ادب شما نشون میده چه ادمی هستین
انصافا خودتون باشید همین lumia 930 با سیستم عامل اندروید و
ویندوز باشه ملت مگر بلانسبت دیوانه اند نخسه ویندوزی رو بخرند.
واقعا حیف برند نوکیا هست که ویندوز گند بزنه توش .
برگرد سالار منتظرتماااا
الان دیگه از نوکیا فقد اسمش مونده هر چی داشته داده به مایکروسافت امیدوارم هرچی هست مث n1 کلا الهام نباشه با قدرت بیاد مث یه برند خاص نه این چینیا
خدایا یعنی میشه .
دوربین فوق العاده نوکیا + نقشه های فوق العاده نوکیا + رابط کاربری
اختصاصی + صفحه نمایش عالی + ساپورت عااااااالی نوکیا
چه شود .....
نقششم که داره میفروشه
متاسفانه باید بگم، ی گپ بزرگ درست شده برای نوکیا! مایکروسافت که دیگه نوکیا تولید نمیکنه، نوکیاهای سابقش هم صرفا برای برندسازی خود مایکروسافت بود. اندروید خانواده ایکس هم خیلی خوب بود ولی ادامه پیدا نکرد. دقیقا وقتی رفت که تلفن هوشمند به اینجا رسید و فروش بیسابقهای پیدا کرد. نباید این استفان آلوپ (که البته شاید جاسوس مایکروسافت باشه) دنبال پلتفرم جدید میگشت. و آخرسر هم میسپرد به مایکروسافت.
چه شود ...
ای کاش نوکیا با رابط اختصاصی نوستالوژیک اندروید رو مزین کنه و حال کنیم .......
این کانسپت تقدیم به طرفدارای نوکیا ....
من ک چشم بسته میخرم ، نوکیا انگار مال ی کره دیگس ، لومیا ها رو ببینید میفهمین ظرافت و کیفیت ینی چی
این همه زحمت کشید تا ویندوز الان داره کم کم به یه جاهایی میرسه. امیدوارم در کنار اندروید، ویندوز رو هم فراموش نکنه.
حیفه ویندوز بدون نوکیا یا نوکیای بدون ویندوز.
بازگشت نوکیا
برگرفته شده از فیلم 'بازگشت اژدها'
ببینیم نوکیا میتونه مثل بروسلی عمل کنه یا نه؟