معاون مخابرات تهران: کاربران اینترنت نامحدود از سرویس حجمی و پیش پرداخت استفاده کنند
یکی از نکات مثبت در مورد اینترنت مخابرات، ارائه نامحدود سرویس ها با تعرفه پایین است. معمولا کاربرانی که حجم بالایی از دیتا را مصرف می کنند یا به دنبال دانلود فایل های حجیم هستند، بیشتر از ...
یکی از نکات مثبت در مورد اینترنت مخابرات، ارائه نامحدود سرویس ها با تعرفه پایین است. معمولا کاربرانی که حجم بالایی از دیتا را مصرف می کنند یا به دنبال دانلود فایل های حجیم هستند، بیشتر از این نوع اینترنت استفاده می نمایند.
گفته می شود که شمار بالایی از مشترکان اینترنت مخابرات به ویژه در استان های تهران و البرز، از سرویس اینترنت نامحدود این شرکت استفاده می کنند. البته باید این نکته را در نظر گرفت که مخابرات از سال 92 به ارائه اینترنت محدود و حجمی پرداخته است.
اما مدیران این شرکت اعتقاد دارند تعداد زیاد کاربران سرویس نامحدود اینترنت، سبب کاهش کیفیت این خدمات در برخی مناطق شده و ایجاد ناپایداری، نارضایتی مشترکان را در پی داشته است و به همین دلیل برنامه هایی را برای انتقال کاربران این سرویس به محدود و حجمی تدوین نموده اند.
به تازگی معاون بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران در مورد این موضوع و برنامه های این شرکت برای سال 1394 صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه توجه شما را به آن جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.
معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران درباره سیاست ها و راهکارهای این شرکت در سال 94، اظهار کرد: بهبود کیفیت سرویس ها و پشتیبانی به همراه مدیریت پهنای باند، اولویت شرکت مخابرات تهران برای سال جاری است.
محمد رضا بیدخام با اشاره به اینکه در حال حاضر این شرکت دارای 200 لینک STM1 است (هر STM1، پهنای باند 155.52 مگابیت بر ثانیه دارد)، گفت: ظرفیت پهنای باند این شرکت در سال 94 افزایش خواهد یافت.
بنابر سخنان معاون بازاریابی مخابرات استان تهران و با یک محاسبه ساده می توان گفت پهنای باند اینترنت فعلی شرکت مذکور، 30 گیگابیت بر ثانیه است.
وی گفت: همچنین Cache Server استان البرز و منطقه 2 تهران راهاندازی شده و در سال جاری، در باقی مناطق تهران نیز راهاندازی خواهد شد.
Cache server در واقع یک سرور کامپیوتری است که می تواند هنگام استفاده کاربران از اینترنت، سایت های بازدید شده توسط آنها را در خود نگهداری کند و در صورتی که کاربر دیگری بخواهد همان سایت ها را بازدید کند، با سرعت بیشتر و صرفه جویی در پهنای باند، پاسخ خود را از طریق این سرور دریافت کند.
همانظور که گفت شد، به عقیده مدیران مخابرات استان تهران، کاهش کاربران سرویس های نامحدود اینترنت می تواند کیفیت سرویس های اینترنت کاربران این شرکت را افزایش داده و اختلالات موجود را کم کند.
محمدرضا بیدخام درباره این موضوع اعلام کرد: تشویق مشترکان سرویس ADSL برای تبدیل اینترنت خود به حجمی و پیش پرداخت از دیگر برنامههای مخابرات است.
معاون شرکت مخابرات استان تهران تاکید کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقاء سامانه 2020، کاهش تعداد خرابیها، افزایش سرعت رفع خرابی و بهبود کیفیت پاسخگویی در سال جاری، از جمله برنامه هایی است که در این شرکت اجرایی خواهند شد.
ناگفته نماند که هم اکنون صف انتظار سامانه 2020 طولانی است و کاربران هم با پاسخگویی اپراتورهای این سیستم قانع نمی گردند.
معاون مخابرات تهران: تشویق کاربران اینترنت نامحدود به سرویس حجمی و پیش پرداخت
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اقا بنظرتون من اینترنت نامحدود مخابرات 512 سرعتشه بخرم؟
لعنت به این دزدا:/
من اینترنت نامحدود میخوام نه محدود :/ پولشو که بیشتر کردین دیگه چی میخواین!
اگه اینترنت نامحدوده تهرانم بردارن ، واسه چی از مخابرات بگیریم ! میریم یه شرکت دیگه ! تنها مزیتش این نامحدود بودنش بود که اونم دارن برمیدارن.
اعصاب آدمو خورد میکنن هر روز یه گند دیگه میزنن :/
دوستان عزیز قراردادی که با شما بسته شده به هیچ عنوان این حق رو به مخابرات نداده که بتونه حجم شما رو محدود بکنه
میتونین پیگیری حقوقی و قضایی بکنیین
اینترت دانلود رایگان شبها هم جمع شد وشد پنجاه درصد رایگان یعنی یک گیگ دانلود کنی پانصد مگابایت از حچمت میره اون رو هم جمع میکنن احتمالا . واقعا من اگخ من باشم از این کشور که مسولین بی در و پیکرش کردن میزارم میرم یعنی شده برم افغانستان میرم بهتر از این افراط گرا های پول پرست هس که خون مردم رو تو شیشه کردن . بخدا.
اجب توف تو... مخابرات اشغال تا 2 ماه پیش سرعت 512 نامحدود اش تو تهران 130 کیلوبیت برثانیه بود و پینگم تو بازی 19 بود عوضی ها الان 2 ماهه سرعت رو کردن 60 کیلوبیت بر ثانیه!!!!! پینگم در بازی شده 50 زنگ میزنی 2020 میگن به خاطر سرویس ها حجمی سرعت پاین اومده!!!! مرده شور سرویس حجمی با خودتون رو ببرم صبح بسته اینترنت ایرانسل خریدم یک گیگ. صبح ساعت 11 با سرعت 8mb بر ثانیه 100 مگ رو دانلود کرد در عرض 48 ثانیه به خدا ادم بسته ایرانسل بخره خیلی بهتره تا نامحدود مخابرات :(((و
من اینترنت مخابرات 2 مگ دارم ماهی 10 گیگ، 27500 تومن، 1 تا 7 صبح رایگان، ساعات رایگان ماهی حدود 125 گیگ دانلود میکنم، خراسان شمالی/بجنورد
من انقدر بد شانسم که اگه الان تو آمریکا زندگی می کردم الان ایران ابر قدرت دنیا بود و پر سرعت ترین اینترنت دنیا رو داشت
شما ببین، اینا این همه مشترک دارن و کلی پول بابت این اینترنت هنوز کیلوبیتی به جیب میزنن...
ببینید می خوان با این وضعیت داغون کیفیت و سرعت اینترنت، همین رو هم تبدیل به حجمی اش کنن...
یعنی اگه این مخابرات بگه روزه من میگم شبه اینا همش چرت و پرت برای زیاد کردن سودشونه
والا واسه ما تو قزوین که سرویس نامحدود جمع شد.دیگه نامحدود نمیدن.