ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند Honor 4C از هوآوی لو رفت

همانطوری که حتماً در بین خبرها مطالعه نموده اید هوآوی اخیراً سه تلفن هوشمند جدید با عناوین P8، P8 Lite و P8 MAX را معرفی کرده، اما با این وجود به نظر می آید کمپانی چینی ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که حتماً در بین خبرها مطالعه نموده اید هوآوی اخیراً سه تلفن هوشمند جدید با عناوین P8، P8 Lite و P8 MAX را معرفی کرده، اما با این وجود به نظر می آید کمپانی چینی مذکور هنوز هم حرف های تازه ای برای گفتن دارد و طی روزهای آینده محصولات دیگری را نیز رونمایی خواهد کرد.

پیش از این در وب سایت روسی هوآوی اسمارت فونی با عنوان Honor 4C رویت گشته بود و خود این شرکت نیز به نوعی اشاره به معرفی آن در روز ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) داشت، ضمن اینکه در گزارشی دیگر آمده بود چینی ها سه تلفن هوشمند جدید را آماده سازی کرده و در تاریخ مورد بحث از آنها پرده بر می دارند.

اما امروز و ظاهراً درست اندکی پیش از معرفی رسمی Honor 4C تصاویر تازه ای از آن به اینترنت راه یافته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اطراف قسمت جلویی موبایل پیش تر اشاره شده یک نوار فلزی بسیار نازک دیده می شود ولی این بدان معنا نیست که نمایشگر نیز شامل ظرافت های ویژه شده و حاشیه هایش کاهش یافته اند. همچنین عکس ها نشان می دهند که بدنه ی Honor 4C از پلاستیک بوده و اسپیکر به قسمت پشتی آن منتقل شده ضمن اینکه بخشی از پایین بدنه نیز به سه دکمه رایج در تلفن های اندرویدی تخصیص یافته است.

طبق اطلاعاتی که قبلاً لو رفته بودند اسمارت فون جدید کمپانی چینی از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد و به ۲ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD) تجهیز شده است.

چیپست کایرین ۶۲۰ و پردازنده ی گرافیکی Mali-450 توان پردازشی Honor 4C را تامین می نمایند و این در حالیست که در بخش پشتی بدنه آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/2.0) که دارای فلش LED نیز هست تعبیه گشته.

دوربین جلویی موبایل مورد بحث کیفیتی ۵ مگاپیکسلی را ارائه می کند و هوآوی بر روی آن اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی و رابط کاربری Emotion UI 3.0 را پیاده سازی کرده و طبق داده های موجود در سایت روسی کمپانی چینی سازنده Honor 4C، پیش بینی می شود هزینه خرید این محصول به ۱۷۴ دلار برسد.

Huawei-Honor-4C-leaked-image_32 Huawei-Honor-4C-leaked-image_35 Huawei-Honor-4C-leaked-image_36

Huawei-Honor-4C-leaked-image_37 Huawei-Honor-4C-leaked-image_38 Huawei-Honor-4C-leaked-image_39 Huawei-Honor-4C-leaked-image_40

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • امین

    سلام لطفاراهنمایی کنین..چرا هیچ تمی رو قبول نمیکنه برای همیشه ازاون استفاده مرد و ه دفه دکمه برگشتومیزنی برمیگرده ب تم خودگوشی؟؟؟؟

  • علیرضا

    این گوشی عالیه منم قسط خریدنشو دارم تو این رنج قیمت این رم و دوربینی که داره حرف نداره واقعا عالیه البته گوشی زنفون ze500cl2هم محشره

  • یونس رژیم

    من 4cداشتم همه چیزش عالیه فقط به خاطر اینکه باتریش غ ق تعویض فروختمش الان میخوام 3c بگیرم که دوربینش از 4c بهتره هنگام خرید گوشی یکم تحقیق کنید یا علی

  • مهدي

    سلام
    خدايي به قيمتش مي ارزه .اما اگه باتريش خراب بشه قابل تعويض نيست.
    درباره دوربينم بايد بگم حرف نداره وبا ريختن تو كامپيوتر كيفيتش فرقي نميكنه.
    اندرويدش هم قابل ارتقا به نسخه 5.1.1ميباشد.
    ضعف ديگري هم دارد .ان هم در فلشش است كه نوري متمايل به رنگ زرد دارد واگر در تاريكي عكسبرداري شود افراد رنگي متمايل به زرد دارند ومانند بيماران ميشوند.
    باتشكر.

  • mohammad317957

    من این گوشی سه ماه پیش خریدم.با قیمت خوبی که داره قابلیت های یه گوشی فوق رو داره
    واقعا عالیه

  • ارمین

    سلام من می خوام این گوشیو بخرم ولی چون شنیدم دوستان در مورد دوربین میگن وقتی می ریزی تو کامپیوتر اصلا باور نمی کنی این همون عکسه و میگن دوربین عقبش افتضاحه بااین حال کم کم دارم نا امید میشم کمکم کنید لطفا چون من کلا خیلی مسافرت میرم و عکس های زیادی میگیرم و می ریزم تو کامپیوتر واسه همین واسم مهمه دوربینش چه طوری باشه کمک لطفا........................

  • سروش

    والا من هواوی رو خیلی قبول دارم چون با پولی ک ادم میده ی گوشی توپ میخره اما با همون پول اگ مارک سونی یا سامسونگ بخری ی گوشی رده پایین ک هر روز عصبیت کنه میتونی بخری .در کل هواوی نسبت ب بقیه رده ها از لحاظ قیمت و کیفیت عالیه

  • رشاهی

    man honor4c kharidam kheli raziyam

    • reza

      باتریش ولی اذیت میکنه

  • هادی صیادی

    چطوری میتوانم گوشی honor4cرابروز رسانی کنم

  • محمد

    نه سانسونگ نه سونی نه فلان و بهمان،فقط هوآوی سری هونور حرف ندارن شک نکن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی