همانطوری که اندکی قبل در دیجیاتو خواندید امروز ال جی تلفن هوشمند جدید خود یعنی ال جی G4 را معرفی کرد، محصولی که نسبت به نسخه ی پیشین خود یعنی G3 شامل بهبودهایی قابل توجه شده است.
کمپانی کره ای برای پرچمدار جدیدش مجدداً به سراغ بدنه ای پلاستیکی رفته و در آن چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ را به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگری ۵.۵ اینچی (از نوع IPS کوانتوم و با رزولوشن QHD) به کار گرفته است.
در ادامه ی مطلب می توانید مقایسه ای بین مشخصات فنی موبایل فوق الذکر را با پرچمداران حائز اهمیت دیگری همچون گلکسی S6، آیفون ۶ و HTC One M9 مشاهده نمایید.
با دیجیاتو همراه باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات ثبت شده (26 مورد)
مطالب پیشنهادی


اگه از نظر برند و معروفیت باشه. ایفون ۶ پلاس وگرنه با اچ تی سی از نظر کیفیت هیچ. فرقی نداره. بلکه اچ تی سی با وان ام ۹ از ایفون جلو زده پس. ایفون تا اینجا میره. بیرون حالا اچ تی سی با ال جی ۴ همه میدونن مخصوصا کسایی که با اچ تی سی کار کرده دارن اچ تی سی سره اگه الان ال جی پرفروش. شده به خاطر کفیت عکسش که از نظر من کیفیت نمیشه بهش. گفت. چون از یه برنامه. فوتوشابی استفاده شده که تصاویر مصنوعی میده بیرون پس میشه گفت کیفیت عکس بلکه یه جور زرنگ بازی دراوردنه برا کسایی که گوشی شناس نسیتن و گول اینجور چیزارو میخورن در ظمن ال جی از نظر لمسی هنوز مشکل داره و از نظر خرابی خیلی بالاست واستفاده از چرم. چیزه بی خودی بوده چون وقتی کثیف شه قابل پاک شدن نیست و رد مقابل ظربه. مقاومت نداره خوش. دست نیست یعنی تا اینجا نه کلن اچ تی سی پرچم بالا اچ تی سی تصاویرو طبیعی و اونجور که هستن نشون میده مقاومت در برابر زربه عالی خرابی اصلا لمسی. عالی خوش دست وووووووووو اما الان. ایفون به خاطر مارکش خریدار داره وقیمت الکی و متاسفانه ادامهای که از گوشی سر در نمیارن به خاطر مارکش مثلا کلاس داره رواج پیدا کرده ال جی هم با تقلب در عکس برداری مصنوعیش پر طرفدار شده بقیه گوشیها در مقایسه با این گوشیها که حرفشون نیست اگه گوشی شناس باشین و اگه عکاس واقعی و تصویر شناس میری. دنبال اچ تی سی سر پرچمدار گوشیها اوکی
شاید گوشی ها به بلوغ رسیده باشند اما نسل قبلی که نرسیده بود در نسل قبل من انتخابم i phone5s است تو اینا هم ایفون حرف اول ر میزنهعشق است و apple
گوشی LG G4 فقط دو سیمکارت دارد؟
ازنظر فنی الجی جی 4 بهترین
آقا تمام این گوشی ها خوبن . مقایسه این گوشی ها انتخابیه بین بهترین و یک پله پایین تر از بهترین . همشون عالی هستند. من آیفون 5s داشتم LG g3 داشتم . الآن هم گلکسی اس 6 دارم . از همشون هم راضی هستم و بودم . اگر میخواهید بین این مارک ها بخرید از نظر من همه عالی هستند .
G4. بنظرم از همشون بهتره.ال جی واقعا توی صنعت ساخت گوشیهای هوشمند خیلی جلوتر از سامسونگه.سامسونگ دیگه انقدر تکراری کار کرده که حال بهم زنه ایفونم سادگیو اندازه کوچیکش مزخرفه با سیستم عاملش ولی ال جی حرف نداره
Lg واقعا عالی کار کرده بنظرم خییییییلی به گوشیهای تکراری سامسونگ سرتر هست.حرف نداره
فقط الجی وسلام
روی کاغذ که مهم نیس گوشی رو باید در عمل مقایسه کرد...
براي ال جي بيشتر احترام قائل هستم تا سامسونگ