ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی جی ۴ lg g4
تکنولوژی

نظرسنجی دیجیاتو: آیا شما LG G4 را به عنوان تلفن هوشمند خود انتخاب می کنید؟

با معرفی جی ۴ تقریبا جمع پرچمداران در سال ۲۰۱۵ تکمیل گردید. پیش از این آیفون ۶ ، گلکسی اس ۶ و HTC M9 را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، امروز نیز پرچمدار ال ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۲۱:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

با معرفی جی ۴ تقریبا جمع پرچمداران در سال ۲۰۱۵ تکمیل گردید. پیش از این آیفون ۶ ، گلکسی اس ۶ و HTC M9 را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، امروز نیز پرچمدار ال جی را با جزییات خدمتتان معرفی نمودیم.

حال تصمیم گیری با شما است، آیا حاضر هستید G4 را به عنوان موبایل خود در سال ۲۰۱۵ انتخاب کنید؟ با شرکت در نظرسنجی دیجیاتو، ما را در جریان تفکرات خود قرار دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (64 مورد)
  • حسین

    هر کسی نسبت به احتیاجات و سلیقه هایی که داره یه گوشی رو انتخاب میکنه.همه برندهایی که گوشی می سازن گوشی هاشون بدون نقص و اشکال نیست.هر شرکتی که گوشی هاش نقص و اشکال کمتری از همه نظر نسبت به برندهای دیگه داشته باشه بهتره.هرکسی یه نظری داره و به نظر من بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم که این سه شرکت به ترتیب کمترین مشکلاتو دارن:اول ال جی،دوم آیفون و سوم سامسونگ.اگه باور نمیکنید برید شخصا تحقیق کنید.ولی من ال جی رو به همه برندا ترجیح میدم و منتظر پرچمدار جدید ال جی (G5)میمونم

  • ramin

    من خودم G2 دارم و ازش خیلی راضی هستم مخصوصا با آپدیت 5 اما G4 باطری ضعیف تری داره پس خیر

  • محمد

    اگر در فیلمبردازی حرکت افقی مثل حرکت اتومبیل ها در خیابان ریپ نزند خوب است . دو دقیقه دست
    من باشد تست کنم میفهمم . وگرنه باید صبر کنم G8 بیاید.

  • yosof hashemi

    دوربینش که از رقبا بهتره. کیفیت صفحه هم که بازم بهتره انحنای ملایمشم که به ارگومیت گوشی افزایش داده خوش دست تر کردش فقط بجای ۸۱۰ از ۸۰۸ استفاده کرده که چندان فرقی هم نداره باتریشم که یک باتری قدرتمند با قابلیت تعوضه از اس ۶ که بهتره میخاد صفحه کوات اچ تی رو با باتری ۲۵۰۰ جواب بده خندداره واقعا بعد هم غیر قابل تعویضه تازهم خودشو کوچیک کرد با تغلید از اپل

  • مهدی

    نسخه چرمی جی 4 خوبه ولی با توجه به قیمت زیاد و نزدیکش به اس6 اج گلکسی با توجه به امکانات بیشتر گزینه خیلی بهتریه واقعا قیمت جی4 خیلی زیاده

  • پدرام

    من 3 ماهه که G3 خریدم و خیلی راضی ام، اگه دوباره طی چند ماه آینده قصد خرید داشتم،‌حتما این گوشی رو می خریدم!

  • amirehsan

    حتما!من الان lg g2 دارم و به نظرم عالیه میخوام g4 بگیرم.با قابلیت هایی که این گوشی داره منو محو خودش کرده.حتما میخرمش

  • مهدیار

    نظر من از گوشی های اندرویدی امسال
    1-سونی اکسپریا زد4 -2- گلکسی اس6 ادج -3-ال جی جی فور-4-اچ تی سی وان ام 9

  • MojtabaHere

    صبر میکنم تا ببینم مایکروسافت امسال چه میکنه...
    اگه لومیا جدید نظرمو جلب نکرد,میرم سراق اس6

  • taha_amrollahi

    مردمی نیستم ..... نظرسنجی :دی #narmmesecharm

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی