ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم معرفی LG G4 [به پایان رسید]

امروز ال جی در نیویورک مراسم معرفی G4 را برگزار خواهد کرد. ال جی با معرفی G2 به سرعت روند پیشرفت را در پیش گرفت و توانست سهم بازار قابل توجهی را برای خود در ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۹:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز ال جی در نیویورک مراسم معرفی G4 را برگزار خواهد کرد. ال جی با معرفی G2 به سرعت روند پیشرفت را در پیش گرفت و توانست سهم بازار قابل توجهی را برای خود در گوشه و کنار دنیا به وجود آورد. اکنون باید منتظر ماند و دید که پرچمدار جدید چه عملکردی را از خود در برابر رقیبانی همچون galaxy s6 و One M9 برجای خواهد گذاشت.

کنفرانس ال جی از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد و شما می توانید لحظه به لحظه این رویداد را با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال نمایید.

http://live.digiato.com/lgg4

بروز رسانی: در صورتی که در حین مشاهده لایو بلاگ با مشکلاتی مواجه شدید، از شما پوزش می طلبیم، استقبال بیش از حد شما، ما و سرورهایمان را غافلگیر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مرتضی توسلی

    پردازنده ضعیفی داره!
    ...
    حداقل سراغ مدیا تک یا اکسینیوس یا ادین خودت میرفتی الجی جان!

  • iPooya

    معرفي شد!!!!

  • Ramtin

    اين گوشي به احتمال زياد گوشي بعديمه ، اميدوارم تو زمينه باتري عالي عمل كنه :-) امسال الجي خيلي خوب عمل كرده و اميدوارم اين حركت رو به جلوش رو ادامه بده

  • Mr. Android

    با توجه به چیز ها لو رفته
    چیپ که ضعیف
    ظاهر هم مثل عقبگرد شبیه g2
    دوربین هم ضعیف مقابل رقبا
    نو آوی = صفر

    • ★Saeed ★saye

      دوربینش ولی احتمالا از s6 بهتره چرا ضعیف؟؟

      ظاهرش هم سلیقه ایه

  • Siamak Gol

    جی فور .. غولِ چرمِ مهربان....
    بچه غولِ دیروز ... نَرّه غولِ امروز..
    منتظرا بیان جلو........

  • JimLi

    ما منتظر کنفرانس build مایکروسافتیم
    الجی که همه چیش لو رفته ولی فردا ببینید از هولولنز تا ویندوز و ویندوزفون و خیلی گوشی های هوشمند معرفی میشن

    • امیرحسین

      انتظارات رو بیارین پایین،فعلا به احتمال زیاد اتفاق خفنی نمیوفته.
      فعلاً مایک خستس،نیاز به ریکاوری داره.

  • HO3EIN-1

    خسته نباشید

  • ★Saeed ★saye

    به نظرتون g4 چه شکلیه؟؟؟

    • یوتابایت مایکروسافتی

      دمت گرم ده دییقست دارم میخندم

      • یوتابایت مایکروسافتی

        سوتی جون من وسط سالنم نمیتونم بلند شم تو ته سالن نشستی.میری یه دوتا همبر بخری بیای؟
        :D

    • سوتابایت منتظر...

      سوال بود؟؟
      خخخ!

      • ★Saeed ★saye

        آره دیگه الکی مثلا همه چیش تا الان سکرت مونده!

  • سوتابایت منتظر...

    بچه ها شما کجای سالنید؟! من رفتم ته سالن !

  • سوتابایت منتظر...

    می ریم برای کنفرانس!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی