وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم معرفی LG G4 [به پایان رسید]
امروز ال جی در نیویورک مراسم معرفی G4 را برگزار خواهد کرد. ال جی با معرفی G2 به سرعت روند پیشرفت را در پیش گرفت و توانست سهم بازار قابل توجهی را برای خود در ...
امروز ال جی در نیویورک مراسم معرفی G4 را برگزار خواهد کرد. ال جی با معرفی G2 به سرعت روند پیشرفت را در پیش گرفت و توانست سهم بازار قابل توجهی را برای خود در گوشه و کنار دنیا به وجود آورد. اکنون باید منتظر ماند و دید که پرچمدار جدید چه عملکردی را از خود در برابر رقیبانی همچون galaxy s6 و One M9 برجای خواهد گذاشت.
کنفرانس ال جی از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد و شما می توانید لحظه به لحظه این رویداد را با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو دنبال نمایید.
بروز رسانی: در صورتی که در حین مشاهده لایو بلاگ با مشکلاتی مواجه شدید، از شما پوزش می طلبیم، استقبال بیش از حد شما، ما و سرورهایمان را غافلگیر کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پردازنده ضعیفی داره!
...
حداقل سراغ مدیا تک یا اکسینیوس یا ادین خودت میرفتی الجی جان!
معرفي شد!!!!
اين گوشي به احتمال زياد گوشي بعديمه ، اميدوارم تو زمينه باتري عالي عمل كنه :-) امسال الجي خيلي خوب عمل كرده و اميدوارم اين حركت رو به جلوش رو ادامه بده
با توجه به چیز ها لو رفته
چیپ که ضعیف
ظاهر هم مثل عقبگرد شبیه g2
دوربین هم ضعیف مقابل رقبا
نو آوی = صفر
دوربینش ولی احتمالا از s6 بهتره چرا ضعیف؟؟
ظاهرش هم سلیقه ایه
جی فور .. غولِ چرمِ مهربان....
بچه غولِ دیروز ... نَرّه غولِ امروز..
منتظرا بیان جلو........
ما منتظر کنفرانس build مایکروسافتیم
الجی که همه چیش لو رفته ولی فردا ببینید از هولولنز تا ویندوز و ویندوزفون و خیلی گوشی های هوشمند معرفی میشن
انتظارات رو بیارین پایین،فعلا به احتمال زیاد اتفاق خفنی نمیوفته.
فعلاً مایک خستس،نیاز به ریکاوری داره.
خسته نباشید
به نظرتون g4 چه شکلیه؟؟؟
دمت گرم ده دییقست دارم میخندم
سوتی جون من وسط سالنم نمیتونم بلند شم تو ته سالن نشستی.میری یه دوتا همبر بخری بیای؟
:D
سوال بود؟؟
خخخ!
آره دیگه الکی مثلا همه چیش تا الان سکرت مونده!
بچه ها شما کجای سالنید؟! من رفتم ته سالن !
می ریم برای کنفرانس!!