ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با UX 4.0 آشنا شوید؛ رابط کاربری تلفن هوشمند G4 با امکانات و ظاهری متفاوت

پس از ماه ها شایعه و انتشار پوسترهای تبلیغاتی جدید، بالاخره تلفن هوشمند G4 الجی از راه رسید. امکانات کلی این موبایل در حد قابل قبولی است و برای آنها که به اجناس لوکس و ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴  |  ۱۱:۳۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از ماه ها شایعه و انتشار پوسترهای تبلیغاتی جدید، بالاخره تلفن هوشمند G4 الجی از راه رسید. امکانات کلی این موبایل در حد قابل قبولی است و برای آنها که به اجناس لوکس و گران قیمت علاقه دارند، مدلی از آن همراه با کاور پشتی چرمی ارائه شده.

اما در این بخش در نظر داریم که روی رابط کاربری این موبایل تمرکز نماییم. حقیقت این است که G4 همراه با تغییرات قابل توجهی در قیاس با مدل قبلی اش روبرو شده: نخست اینکه این محصول همراه با نسخه جدیدی از رابط کاربری آن با نام UX 4.0 به بازار می آید.

همانطو که احتمالا حدس می زنید این کد جدید براساس آبنبات چوبی اندروید و به طور مشخص بیلد 5.1 آن انتخاب شده و براساس زبان طراحی متریال گوگل تهیه گردیده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نکته دومی که باید به آن اشاره گردد این است که الجی ظاهرا تصمیم گرفته در انتخاب مجموعه اپلیکیشن ها و امکانات استاندارد برای محصولات خود دنباله رو سامسونگ باشد و تعداد آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به بیان دیگر UX 4.0 فاقد مرورگر اینترنتی خود الجی بوده و در عوض کاربران آن باید از کروم برای رفع نیازهای خود بهره بگیرند.

علاوه بر این برای بالا بردن میزان کارایی رابط کاربری و ایجاد تجربه ای دل انگیز برای کاربران، بسیاری از امکانات UX 4.0 از آن حذف شده اند. اما در عین حال نیز تعدادی قابلیت تازه براییش در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به بازطراحی اپلیکیشن دوربین اشاره کرد که حالا امکانات به مراتب بیشتری را در قیاس با موبایل G3 در خود دارد.

به این ترتیت، کاربران G4 کنترل کاملی روی دوربین خواهند داشت و می توانند سرعت شاتر را بنا بر نیاز خود تغییر دهند. الجی همچنین تصمیم گرفت که پاسخی کوبنده به قابلیت Quick Launch سامسونگ بدهد و با افزودن امکانی به نام Quick Shot امکان گشودن سریع اپلیکیشن دوربین و عکس برداری بی درنگ را برای کاربران پرچمدار تازه اش فراهم نماید.

برای آشنایی بهتر با قابلیت ها و امکانات رابط کاربری UX 4.0، توجه شما را به اسکرین شات های گرفته شده از آن جلب می نماییم.

201409apple-newton-1-1200jt-1

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (1)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (2)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (3) The-LG-G4s-UX-4.0-interface (4)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (5)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (6)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (7)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (8)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (9)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (10)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (11)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (12)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (13)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (14)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (15)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface (16)

The-LG-G4s-UX-4.0-interface

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • امیر

    رابط کاربریش قشنگ نیست ولی کاربردیه... مثل سامسونگ امکاناتش زیاده.

  • عـــامـروفـسـکی

    به به چ خوشگله با رابط کاربریش کار نکردم اما یه جی 2 رو یه سری دیدم عالی بود اینکه دوتا نسل بعده قطعا عالی میشه

  • شاهین

    مانی جان لطفا سیستم تایید نظرات رو دوباره فعال کنید.

  • سیدرضا

    منوش شده تازه شبیه منوی اس 4 سامسونگ. کاش این قسمت رو که توی جی 3 هم بود تو رابط جدیدش عوش میکرد.

  • iamin

    كيبوردش كپي از ios ه!

    • مصطفی

      آخه برادر من چه ربطی داره ؟ کیبوردا همه شکل هم هستن مگه اینکه منظورت این باشه چرا مثلا space بالای کیبورد نیس :|
      من خودم اپل دارم روشم شدید متعصبم اما بعضیا دیگه خیلی حرفای غیر منطقی میزنن :|

    • mehrdad_g

      بازم ترولی از اپلی ها :دی :دی :دی

      بابا ال جی این کیبورد رو از UX 3.0 داره شما کجای کاری؟ :دی

  • Divan Greedy (thankyouaj)

    اخه این چه وضعشه ، به جای این عکس ها که از فاصبه دور گذاشته ، اسکرین شات می گرفت ، زیباتر و با جزئیات تر بود

    • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

      شايد اجازه اسكرين شات ندادن!

      • Divan Greedy (thankyouaj)

        از این زاویه نگاه نکرده بودم

  • دونباله رو

    در حال مقایسه

    • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

      بالا سانديس

      • دونباله رو

        بشین

        • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

          خب من ميشينم بگو سانديس بيارن

        • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

          سانديس ميخوام

          • دونباله رو

            میگم بشین
            جلو نرو

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

    حس ميكنم خيلى رنگى شده من زياد دوست ندارم بيشتر دوس دارم با رنگاى آبى و سفيد در تعامل باشم چشممو نوازش ميده!
    -----
    بلند بگو مرگ بر امريكاااااا،حالا كار من بجايى رسيده بايد به عده اى ثابت كنم وطن فروش نيستم:))))))
    و جالبتر از همه اون عده اى هستن كه با وقاهت تمام ميان ميگن نه تو وطن فروشى و داشتن چهارتا علامت دليل نميشه و ازين حرفا:))))
    دوست عزيز سانديس خور من قرار نيس بادوتا سانديس بياى يقه عالم و ادمو بگيرى مجبورت نكردن تو همه موارد دخالت كنى و نظر بدى!

    • سیدرضا

      امسال شما گند زدین تو سایت و بخش نظرات. هر روز با یکی بحث دارین اینجا رو با چت روم اشتباه گرفتین فک کنم!!!

    • omid3963

      این چه ربطی به مطلب داشت؟؟
      اینجا رو با چتروم اشتباه گرفتی...

      • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

        :)

    • ط ـوسی

      وطن یه خاکه
      مهمتر از خاک مردمی هستن که توشن ...یکی به تو بگه وطن فروش یا تو بهش بگی ساندیس خور هردوش وطن فروشیه

      • Aryan

        تندروى نكنيد لطفا.اينجور چيزها وطن فروشى نيست.يادتون باشه اگه حرفتون غلط باشه احتمالا به خيلى ها تهمت وطن فروشى زديد و اين گناه خيلى بزرگى هست كه به كلى آدم تهمت بزنيم.

      • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

        شما برو پستاى قبلو ببين كى شروع كرده!بعد من ديگه حرفى ندارم :)
        حرفايى كه تو پست اخر شب ديشب به من زده شد عين اهانتو توهينه برام منم درجواب توهين نميتونم ساكت باشم يا دوستان مواظب حرفاشون باشن يا سانديسشون رو بخورن :)

        • ط ـوسی

          من نگفتم شما شروع کردی ...هرکی شروع کرده مهم نیست
          مهم اینه که اگه ساندیسی هم باشه باید دورهم بخوریم ! جمله سنگینه :دی

          • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)

            خدا بگم چيكارت نكنه الان ميخواستم برم بيرون مگه بااين كمر ميشه رفت؟:دى
            برم يه بسته سانديس بگيرم ميام :D

مطالب پیشنهادی